Gå til innhold

Lav Hcg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test tirsdag for en uke siden, veldig svak, men allikevel tydelig. Tok blodprøver torsdagen som viste hcg 12. Er ikke dette veldig lavt? Gyn kunne ikke se tegn til graviditet og ba meg leve som normalt da jeg trolig ikke er gravid. Har tatt nye blodprøver i dag, men klarer ikke å ikke tenke på det. Noen som har erfaringer? Kan det være exu?

Tok ny strimmeltest i dag tidlig som var sterkere enn for en uke siden, men fortsatt litt under halvparten så sterk som kontrollstrek

Anonymkode: 53fe0...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk positiv test tirsdag for en uke siden, veldig svak, men allikevel tydelig. Tok blodprøver torsdagen som viste hcg 12. Er ikke dette veldig lavt? Gyn kunne ikke se tegn til graviditet og ba meg leve som normalt da jeg trolig ikke er gravid. Har tatt nye blodprøver i dag, men klarer ikke å ikke tenke på det. Noen som har erfaringer? Kan det være exu?

Tok ny strimmeltest i dag tidlig som var sterkere enn for en uke siden, men fortsatt litt under halvparten så sterk som kontrollstrek

Hvor langt er du på vei evt?

Anonymkode: a05c0...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvor langt er du på vei evt?

Anonymkode: a05c0...1d1

Aner ikke.. har hatt skikkelig kluss i syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 5 er ikke gravid..så om du fikk positiv test for 1 uke siden skal hgc doble seg anhver dag...så 12 nå høres lite ut:/ 

Men det får du svar på imorgen antageligvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg som ble tatt i går var 23. Ikke engang en dobling på fem dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde veldig lav hcg i begynnelsen, lå alltid helt i nedre grense. Er 26 uker på veg idag. Det høres skummelt ut med 23 i hcg, og vil ikke gi falske forhåpninger. Men det er jo en liten sjanse for at det kan gå. Skal du ta ny om to dager?

Anonymkode: 5d997...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde veldig lav hcg i begynnelsen, lå alltid helt i nedre grense. Er 26 uker på veg idag. Det høres skummelt ut med 23 i hcg, og vil ikke gi falske forhåpninger. Men det er jo en liten sjanse for at det kan gå. Skal du ta ny om to dager?

Anonymkode: 5d997...b1b

Tusen takk for svar! Gratulerer så mye ❤️ Skal ta ny neste uke

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...