AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Er sammen med en kjempefin jente på 27(Jeg er 30), la oss kalle henne L. Hun er fantastisk på de aller fleste måter. Kan ærlig si at jeg elsker henne. Sexen i forholdet vårt er blitt litt kjedelig. Hun er litt skjør og forsiktig (noe som er greit i seg selv), mens jeg er mer aggresiv og liker å være røff i akten. Jeg vil egentlig ligge rundt nå mens jeg er relativ ung, og så etablere meg med L på et senere tidspunkt. Vi har også kjøpt leilighet sammen i et veldig tøft boligmarked og dette er også en faktor. Jeg kommer fra laverstilt kår og det eie leilighet er et priviligeum for meg. Og jeg skal mest sannsynlig begynne å studere igjen. Det opptimale scenariot for meg er at vi har et åpent forhold i 1-2 år, eventuelt at vi tar en pause. Og at vi samt beholder leiligheten sammen. Dette er jo åpenbart lettere sagt enn gjort. Det er ingen garanti for at hun engang vil vurdere noe slikt. Og for å være ærlig, jeg hadde mest sansynlig ikke godtatt noe slikt om det kom fra henne. Jeg vil ikke miste henne, men jeg vil samtidig ikke angre på at jeg ikke levde livet til det fulle i mine eldre dager. Jeg vil vel egentlig bare ventilere og få litt feedback på en anonym plattform. Anonymkode: 0ea35...44a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Snakk med henne, men ikke forvent å få i pose og sekk. Jeg syns du er veldig dobbeltmoralsk- du vil ligge rundt, men hadde slitt om hun ville det samme. Hvorfor raste du ike fra deg tidligere? Stakkars L som sikkert tror hun er i et stabilt forhold, og så er du ikke fornøyd. Jeg personlig hadde aldri godtatt å bli holdt på gress i et par år. Enten velger du partneren din, eller så blir du singel. Med mindre hun helt tydelig er med på åpent forhold, uten press. Anonymkode: 8b612...24e 7
Cornix Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Det er heller ingen garanti for at du ikke forelsker deg i en annen. Hvorfor hadde du ikke godtatt noe sånt fra henne, da dette er et sterkt ønske for deg? Snakk om dobbeltmoral. Er det å ha sex med utallig andre å leve livet til det fulle? Om det er det for deg, så er det nok best du er singel. Du kan ikke forvente at hun ønsker å vente på deg, og du kan ikke be henne gjøre det. Mange ønsker å motta goder i pose og sekk, men mange vet at det er uhyre selvsentrert. Om du foreslår dette for henne, og hun velger å gå - så må du respektere det. 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Man kan ikke få i pose og sekk. Og hvis kjæresten din og du ikke er like på seksuelle fronten så er det lite trolig hun går med på å ha et åpent forhold. Så da må du velge hva som veier tyngst, eller så må du være utro for din egen, egoistiske grunn. Forhold er gi og ta, i perioder vil man ha et behov for mer og det er i de periodene man hver dag opplever å måtte velge hverandre. Eller velge å være singel. Det er ikke noe grønnere på andre siden. Medmindre sexlivet er så dødt og utenfor dine behov og preferanser at du ikke kan leve et etablert liv med det.. Anonymkode: ca487...0e7 1
KapteinJ Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Legg fra deg det latterlige ønsket om å ligge rundt. Når man etablerer seg senere er det ikke en periode man ser tilbake på som «da levde jeg livet fullt ut». Om du virkelig elsker kjæresten din, forbli trofast, Finn en psykolog og forstå at man kan ikke leve flere liv samtidig. Hadde det vært meg ville jeg aldri gått fra en jeg elsker for å «leve livet». 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 ligge rundt mens du er ung? 30 år er ikke ungt, går du ut av det forholdet vil du ikke sikkert finne en erstatter. i veratefall kvinner som er 3-4 år eldre enn deg, så du er heldig som har funnet ei som er yngre enn deg, det er ikke mange av dem idag og det med å ligge rundt. antar du mener kvinner i 20 årene. det kan jeg vedde flasken du ikke kommer til å gjøre. nesten ligget ditt antar jeg du kommer til å bruke halve 30 årene dine på å skape en connection med ei som antakeligvis kommer til å være mye eldre enn kjæresten din livet er ikke en rollercoaster dessverre Anonymkode: 79441...e8d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Du er 30, oppfør deg nå som et voksent menneske og ta ansvar for den situasjonen du har satt deg i. Hvorfor er du absolutt nødt til å ligge rundt? Det har du vel hatt massevis av tid til i 20-årene. Anonymkode: d351a...7b9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Skrevet 31. august 2022 Høres ut som du har fått 30-års krisa og 5-års forhold krisa samtidig bare. Du vet hva du bør gjøre nå, og som ligger i kortene om dette virkelig er kvinnen du elsker og ønsker å bli gammel med? Det er på tide å starte en familie. Få barn. Bli pappa. Ikke rart du har litt panikk. Fort gjort å føle på at en ‘må ut og rase fra seg’ når forpliktelse og et voksent liv ligger foran en. Men vær nå ærlig på hva det du føler egentlig kommer av. Redsel for forpliktelse? Ønsker du virkelig å få barn? Å bli pappa? Da er det nå du bør gjøre det. Perfekt alder, både for deg og din kjære. Å utsette og vente med det gir risiko for at det aldri vil skje for deg. Det er størst sjanse for å bli far i en situasjon som din, mannen ca 30 og kvinnen litt yngre og på sitt mest fertile. Dropper du å etablere deg nå, bryter ut fordi forholdet er for seriøst og du føler deg ikke klar - må bare ‘pule rundt’ litt først. Så vil du sannsynligvis miste henne du er glad i. Og årene går fort når en lever herrens glade dager, plutselig er du 40 - og ikke lenger så attraktiv for unge kvinner som ønsker å stifte familie. Slik ender mange menn idag opp barnløse, selv om de egentlig ønsket seg familie. Det er den veien du ønsker deg inn på. Anonymkode: ec326...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #9 Skrevet 31. august 2022 Slå opp, så kan dere begge finne dere noen andre. Anonymkode: 12141...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #10 Skrevet 31. august 2022 Dersom du foreslår åpent forhold til henne, må du være forberedt på at det kan drepe følelsene hennes og ødelegge forholdet. Hadde min kjæreste foreslått noe slikt hadde jeg tvilt på hans følelser for meg, og nesten forventet utroskap i fremtiden. Anonymkode: db0a9...ee5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 Har det på samme måte selv, men er kvinne på samme alder som deg (som har barn, men ikke md partner). Har ikke lyst på barn med han. Vi har «det perfekte forhold», men jeg har lyst å flørte og ha det gøy med andre. Ha sex med de jeg vil. kjedelig følelse, for jeg vet at jeg ikke kan foreslå noe. Anonymkode: 32df3...524
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Dropper du å etablere deg nå, bryter ut fordi forholdet er for seriøst og du føler deg ikke klar - må bare ‘pule rundt’ litt først. Så vil du sannsynligvis miste henne du er glad i. Og årene går fort når en lever herrens glade dager, plutselig er du 40 - og ikke lenger så attraktiv for unge kvinner som ønsker å stifte familie. Slik ender mange menn idag opp barnløse, selv om de egentlig ønsket seg familie. Det er den veien du ønsker deg inn på. Anonymkode: ec326...3ff Dette! Anonymkode: e167c...8b2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #13 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er sammen med en kjempefin jente på 27(Jeg er 30), la oss kalle henne L. Hun er fantastisk på de aller fleste måter. Kan ærlig si at jeg elsker henne. Sexen i forholdet vårt er blitt litt kjedelig. Hun er litt skjør og forsiktig (noe som er greit i seg selv), mens jeg er mer aggresiv og liker å være røff i akten. Jeg vil egentlig ligge rundt nå mens jeg er relativ ung, og så etablere meg med L på et senere tidspunkt. Vi har også kjøpt leilighet sammen i et veldig tøft boligmarked og dette er også en faktor. Jeg kommer fra laverstilt kår og det eie leilighet er et priviligeum for meg. Og jeg skal mest sannsynlig begynne å studere igjen. Det opptimale scenariot for meg er at vi har et åpent forhold i 1-2 år, eventuelt at vi tar en pause. Og at vi samt beholder leiligheten sammen. Dette er jo åpenbart lettere sagt enn gjort. Det er ingen garanti for at hun engang vil vurdere noe slikt. Og for å være ærlig, jeg hadde mest sansynlig ikke godtatt noe slikt om det kom fra henne. Jeg vil ikke miste henne, men jeg vil samtidig ikke angre på at jeg ikke levde livet til det fulle i mine eldre dager. Jeg vil vel egentlig bare ventilere og få litt feedback på en anonym plattform. Anonymkode: 0ea35...44a Bli voksen taket IT ellerleave IT. Ps: Jeg ville ikke kalt det kjærlighet. Hun passer deg på andre områder. Det er noe annet Anonymkode: 1ed3e...ef5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 Er det snakk om et gjensidige åpent forhold der hun også får mye frihet til å utfordre med andre menn? Anonymkode: 67357...865
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bli voksen taket IT ellerleave IT. Anonymkode: 1ed3e...ef5 Tror du det skrives slik? Anonymkode: bcfeb...271
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg kommer fra laverstilt kår og det eie leilighet er et priviligeum for meg. Du kan ta mannen ut av de stusslige oppvekstvilkårene, men du kan ikke ta de stusslige oppvekstvilkårene ut av mannen. Dine vyer om å pause forholdet for å gjøre som du vil, høres ut som det kommer nøyaktig fra noen uten dannelse. Har du ikke hatt noe tid som singel i din ungdom? Anonymkode: 24b69...765
Frank Franke Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Du er en super ego tulling! Gjør det slutt for din del, og ikke minst hennes del!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 Sikkert derfor så mange menn er utro fordi de føler det slik. Anonymkode: d7bdd...088
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert derfor så mange menn er utro fordi de føler det slik. Anonymkode: d7bdd...088 "Fordi jeg fortjener det" Anonymkode: 67357...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå