AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken seng jeg skal velge. Hvilken seng har dere? Er det best med bedside, og må jeg feste den til vår seng eller hvordan funker det? har tenkt på å bare kjøpe en seng som baby kan vokse i, men hvordan er det med vanlig sprinkelseng da? Kjøper jeg bedside så må jeg kjøpe ny om noen mnd og det er så kjedelig å bruke mye penger på det. legg gjerne ut link/bilde til den dere har! Anonymkode: a734d...2fd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Vi brukte vanlig sprinkelseng fra starten av Kjøpte brukt Ikea-seng på Finn men kjøpte ny madrass. Anonymkode: f7044...b17
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Har en sprinkel/juniorseng fra IKEA. Har den nå som sprinkelseng med bunnen i øverste posisjon. Bunnen kan senkes to hakk til. Den ene langsiden kan man ta av sprinklene på og sengen blir da en juniorseng. Kan også sette på en sengehest på den siden. Tre skuffer under. Anonymkode: 7c84b...e7f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Helt vanlig sprinkelseng fra ikea, som vi brukte som bedside crib i starten. Enkelt å bare ta av ene kanten, feste sengen til vår med lastestropper, og lett å lage hull slik at man får bunnen i akkurat den høyden man trenger. Det er bare tull å kjøpe en bedside crib av den sorten som bare varer i 3-4 mnd før ungen er for stor. Ikea-sprinkelsengen varer i minst tre år. Anonymkode: 1817e...11e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Har kjøpt en bedside + en sprinkelseng til totalt 600 på Finn, syntes ikke det var så gæærnt😅 Det varierer jo såklart utifra hva du har plass til på soverommet ditt😊 Anonymkode: c8e79...f47
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Klarer ikke bestemme meg for hvilken seng jeg skal velge.. hvilken hadde dere valgt til helt nyfødt? denne: https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/sprinkelsenger/jly-dream-lux-sprinkelseng-dropside-hvit eller https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/jly-dream-bedside-crib-hvit noen som har jly dream dropside? Blir det det samme som den bedside senga? Anonymkode: a734d...2fd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 13.17): Helt vanlig sprinkelseng fra ikea, som vi brukte som bedside crib i starten. Enkelt å bare ta av ene kanten, feste sengen til vår med lastestropper, og lett å lage hull slik at man får bunnen i akkurat den høyden man trenger. Det er bare tull å kjøpe en bedside crib av den sorten som bare varer i 3-4 mnd før ungen er for stor. Ikea-sprinkelsengen varer i minst tre år. Anonymkode: 1817e...11e Når man ikke har plass til sprinkelseng på soverommet så er bedside faktisk helt greit Anonymkode: 4069a...70e
Gjest Pione Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Klarer ikke bestemme meg for hvilken seng jeg skal velge.. hvilken hadde dere valgt til helt nyfødt? denne: https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/sprinkelsenger/jly-dream-lux-sprinkelseng-dropside-hvit eller https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/jly-dream-bedside-crib-hvit noen som har jly dream dropside? Blir det det samme som den bedside senga? Anonymkode: a734d...2fd Den siste du linker til der brukte vi. Perfekt for oss. Så når de skal over til eget rom så ble det sprinkelseng
Arkana Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Alle våre tre sov i sprinkelseng på vårt rom helt fra starten. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Pione skrev (17 minutter siden): Den siste du linker til der brukte vi. Perfekt for oss. Så når de skal over til eget rom så ble det sprinkelseng Hvilken madrass hadde du til den?:) Anonymkode: a734d...2fd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Vi har stokke sleepi mini. Babyen er nå 4 mnd, men har sovet der siden første dag. Jeg synes den er helt genial siden den har hjul. Triller den mellom stue og soverom. Bruker den til å sove i på stuen på dagtid og på rommet om natten. Vi elsker den! Kjøpte den brukt på finn (inkl utvidelsespakke) til 1.500 kr. Så absolutt en overkommelig pris 😊 Anonymkode: 04b6f...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå