AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Leier av et firma, leieperioden starter 1.9 men jeg har ikke hørt noe fra dem. Kontrakten er signert og leie for første mnd er satt inn. Men depositumskontoen er ikke opprettet (det er deres ansvar, ikke sant) og jeg er usikker på om jeg skal vente til den 1.9 med å ta kontakt for nøkler dersom de ikke gjør det. Burde strømmer bli byttet over før den 1.9? Hvordan gjør jeg det? Kom på det i dag. Og nå har jeg litt panikk 😄 Bytte adresse nå i folkeregisteret? Jeg har en overlappings mnd så jeg blir boende her to uker til ca. Hva gjør jeg? Veit at jeg er en idiot, men jeg trenger ikke høre det akkurat nå. Anonymkode: af335...28b
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Jeg hadde tatt kontakt med utleiefirmaet og bedt om en avklaring på det du lurer på. Du kan registrere flyttemelding tidligst 31 dager før selve flyttingen, og senest 8 dager etter flyttingen. Lykke til! Det eneste muligheten til å finne ut av ting er å spørre Anonymkode: 86fe0...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå