AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg er en heterofil kvinne på 36 år. Jeg har hatt flere kjærester og vært forelsket i mange menn. Jeg har imidlertid hele tiden ment at kvinner er det vakreste kjønnet. Jeg kan se på dårlige filmer med Jennifer Lopez eller Amanda Seyfried kun for å beundre dem. Jeg blir helt varm inni meg! Det er også en kvinnelig instruktør på Sats som jeg tenker mye på, fordi hun er så fin. De få gangene jeg har pratet med henne,blir jeg fnisete og stotrende. Det er få menn som virkelig imponerer meg. Jeg husker at jeg på ungdomsskolen lot som om jeg likte Leonardo Dicaprio og Brad Pitt, bare fordi alle de andre likte dem. Jeg synes stort sett menn er kjedelige og penis synes jeg overhodet ikke er en fantastisk kroppsdel. Samtidig har jeg alltid sett på meg selv som 100 % heterofil og jeg har aldri hatt "nærkontakt" med det samme kjønn. Jeg har i de siste begynt å lure på om jeg er bifil. Men hvordan vet jeg dette? Dere andre som er bifil, hvordan vet dere at dere er det? Finnes det en test eller liknende man kan ta? Anonymkode: cce9d...9c1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Forskjell på bifil og biseksuell. Første er forhold og følelser, andre er det seksuelle. Du kan være heterofil og biseksuell. Og du kan også rett og slett bare mene at kvinnekroppen er vakker, men ikke være bi. Kan du se for deg hverdagen med en kvinne, bo sammen og være i et forhold? Hva med det seksuelle? Hvis du ikke syns tanken på det er ekkelt/unaturlig men er nysgjerrig er du sannsynligvis ikke helt hetero. De som er helt hetero kan ikke se for seg å være med en av samme kjønn, seksuelt eller i forhold. Anonymkode: fa0f5...a1a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Du er en helt normal heterofil kvinne. Menns oppgave er ikke å være vakker, det er noe feministene har funnet på, for å skape såkalt likestilling. Anonymkode: b70f9...20e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Det er da ikke uvanlig å kunne se at folk av samme kjønn er pene. Jeg kan også bli litt brydd om ei dame er veldig pen og samtidig over gjennomsnittet hyggelig og sjarmerende. Det virker flørtende,selv om jeg forstår at det selvsagt ikke er ment sånn og det spiller heller ingen rolle. Men noen ganger har jeg tenkt at siden man har så god kjemi og liker hverandre personlig og utseendemessig , så kan det godt hende at vi hadde datet hvis vi var interessert i samme kjønn. Anonymkode: c8af0...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå