Anonym_Mann Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg har møtt en dame som har erfaring med Sub/Dom, jeg har det ikke. Det er vel mange forskjellige grader av dette, poenget er vel at hun ønsker å bli dominert og gjerne fornedret ved blant annet å bli pisset på i dusjen (hun som har nevnt), bundet, lenket, "voldtatt" egentlig miste kontroll.. Hun liker å snakke "dirty talk" når vi holder på. Har forumet noen tips og seriøse takk, på hva jeg kan gjøre for å bli en god Dom. Jeg har det nok i meg men mangler erfaring og kunnskap. Hun vil kjøpe et halsbånd for eksempel, jeg har lyst til å prøve tau, det skorter ikke på blindfold, dildoer og womenizers.. Sex'en vi har i dag er deilig, det mangler ingenting sånn sett men jeg ønsker å møte henne på hennes ønsker og behov. Dette er jo bare en lek, men skal man dra dette også ut i hverdagen? Må man kommunisere om alt i forkant? Hvordan liker du å bli dominert?
SlemUlv Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Les! Les les les! Les mer. Om du tror du har lest nok, les litt til! Snakk sammen! Masse! Fyll ut en bdsm sjekkliste sammen. Snakk om stoppord og pauseord! (Mange bruker trafikklys: Rødt for stopp, gult for pause og grønn for ok). Om dere vil dra dette ut i hverdagen, er noe dere begge må prate om og bli enige om. Samtykke er utrolig viktig! Ikke gjør noe hun ikke har samtykket til. (nei, man trenger ikke detaljplanlegge, men snakke om grenser er viktig!) 1 2
Fioljenta Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Husk at det også skal være godt for deg! Ta det i ditt tempo, bruk små steg og bli kjent med dine grenser underveis. Fint at du vil møte henne, men du må også være med på leken. Hvis hun synes det går for sakte og er for lite ekstremt, tar du henne fast i armen, ser henne rett inn i øynene og sier bestemt: «Og du synes du er i en posisjon til å bestemme? Vi har blitt enig om at det er jeg som er Dom, og inntil det eventuelt endres, utforsker jeg i mitt tempo og på mine premisser. Er det forstått?» (Selvsagt innenfor grensene av hva dere har blitt enige om.) Du kan eventuelt lage en liste av de tingene hun har lyst til å prøve - eller be henne lage en slik liste. Og når du synes hun har vært ekstra flink, kan hun få en av de tingene som belønning. (Jeg vet det høres bakvendt ut, men prøv.) Dere kan ta det bare som en del av sexleken, men noen liker 24/7. Det velger dere sammen etterhvert - jeg vil ikke anbefale å gå rett på 24/7. Husk også at det finnes ekstremt mange varianter og nivåer. Støtter SlemUlv her om å lese masse, snakke mye sammen, diskutere grenser osv. Veldig viktig! Snakk også med henne om hva det er med BDSM som tenner henne. (Noen liker å være sub fordi de føler seg lite verdifulle og bruker sex for å straffe seg selv. Det er ikke en god og sunn motivasjon.) God BDSM er i mine øyne bygd på tillit, gjensidig respekt og oppmerksomhet. Det kan være en spennende og ekstrem lek med følelser og nytelse. Og sannsynligvis vil du finne like mange varianter av BDSM som det finnes utøvere, så lag deres egen variant som dere begge trives med. (Jeg har skrevet litt om BDSM her, men du kan også finne mye informasjon ved å google.) 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Unngå vold og nedverdigelse (selv om det gis såkalt «samtykke» til det), og la dominansen komme til uttrykk gjennom naturlig, maskulin autoritet. Anonymkode: 531fa...937 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Det jeg liker med min «Dom» er at han gjør det veldig tydelig at han bestemmer.en at det likevel er på mine premisser hvis du skjønner.. alle par har jo sine regler osv for hvor hard og «slem» man skal være osv men du kan være trygg i deg selv å ta initiativ, å gjøre det du syntes er deilig som åsså møter hennes «krav». Syns åsså det er fint at han gir masse kos å kjærlighet etter å ha gitt meg en heftig runde om vi bestemmer oss for det en dag. Vi kan gå fra alt mellom helt basic myk kos men da i «sub og dom stil» -til kveling og bondage.. har litt omvendt der jeg tisser på han. Jeg er ikke typen til å bli nedriget men det er en slags premie for meg da💖 jeg tror åsså d er lurt å snakke sammen hva dere liker 👍🏻 Anonymkode: fdc1f...135 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå