Lillemy79 Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Vi pleier ikke gi hverandre julegaver lenger, har heller kjøpt en ting fra oss til oss som vi virkelig trenger. Men i år har jeg lyst til å bare kjøpe en liten oppmerksomhet. Styrer fælt med julekalender og julestrømpe til barna, så jeg tenkte på å kjøpe julestrømpe til han også. Har tenkt å fylle det med litt diverse, et koselig kort, kanskje en kinobillett med restaurant besøk i julen, litt snacks. Men så vet jeg ikke helt... Har dere noen tips til hva jeg putte oppi strømpa? :klø: Takknemlig for alle svar!!
Gjest Qlio Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Blader? Kalender til neste år? Godteri er alltid suksess for min mann. "Klippekort" på massasje av deg o.l.
Gjest Fruktfat Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 sjokolade og annet godt, julehefter, manneblader, nye ullsokker... vi gir julestrømpe 1juledag, og da ligger vi i senga og koser oss med det som er oppi
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Hva med ei sånn bitte lita flaske med cognac eller lignende? Lurer på å legge det i strømpe til sambo. Litt dumt hvis dere skal ut og kjøre noe sted på julaften da.
Saeria Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Skrujern! Mannen min er hvertfall glad i det.
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Julestrømpe til mannen.....? :klø: Hmmm............ God idè!! *skrive seg bak øret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå