Lillemy79 Skrevet 25. november 2005 #1 Del Skrevet 25. november 2005 Vi pleier ikke gi hverandre julegaver lenger, har heller kjøpt en ting fra oss til oss som vi virkelig trenger. Men i år har jeg lyst til å bare kjøpe en liten oppmerksomhet. Styrer fælt med julekalender og julestrømpe til barna, så jeg tenkte på å kjøpe julestrømpe til han også. Har tenkt å fylle det med litt diverse, et koselig kort, kanskje en kinobillett med restaurant besøk i julen, litt snacks. Men så vet jeg ikke helt... Har dere noen tips til hva jeg putte oppi strømpa? :klø: Takknemlig for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Blader? Kalender til neste år? Godteri er alltid suksess for min mann. "Klippekort" på massasje av deg o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 25. november 2005 #3 Del Skrevet 25. november 2005 sjokolade og annet godt, julehefter, manneblader, nye ullsokker... vi gir julestrømpe 1juledag, og da ligger vi i senga og koser oss med det som er oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2005 #4 Del Skrevet 26. november 2005 Hva med ei sånn bitte lita flaske med cognac eller lignende? Lurer på å legge det i strømpe til sambo. Litt dumt hvis dere skal ut og kjøre noe sted på julaften da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #5 Del Skrevet 27. november 2005 Skrujern! Mannen min er hvertfall glad i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #6 Del Skrevet 27. november 2005 Julestrømpe til mannen.....? :klø: Hmmm............ God idè!! *skrive seg bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå