AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hvorfor kan dere ikke la skoene deres bli igjen i gangen før dere går inn for å levere eller hente barnet? Går dere med utesko inn i huset deres også? Barnet ditt tilbringer mye tid i barnehagen, hvor de ruller og krabber på gulvet. I vår barnehage har de ansatte sendt Mail til foreldrene om å ta av skoene før de går inn. Likevel fins det fortsatt noen som driter i dette. Er det så vanskelig å ta av de forbaskede skoene? Anonymkode: c7b2e...44d 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Aldri opplevd. Dette må være spesielt for deres barnehage. Anonymkode: 9ca7f...ac8 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Foreldrene i min barnehage er veldig flinke. Jeg ville sagt i fra hvis jeg så en forelder gå inn med sko. Anonymkode: 7eb1c...820 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri opplevd. Dette må være spesielt for deres barnehage. Anonymkode: 9ca7f...ac8 Jeg har jobbet i 3 forskjellige barnehager og der var det foreldre som gikk inn med sko. Dette er i Oslo. Anonymkode: c7b2e...44d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Foreldrene i min barnehage er veldig flinke. Jeg ville sagt i fra hvis jeg så en forelder gå inn med sko. Anonymkode: 7eb1c...820 Ja, de fleste er egentlig det. Likevel fins det noen som driter i det. Jeg sa forsiktig til den ene mammaen da jeg leverte idag og hun himlet bare med øynene. Forrige gang var det en ansatt som minte henne på det. Anonymkode: c7b2e...44d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Jeg går alltid med sko, men har alltid på skotrekk. Det må vel være innafor? Anonymkode: 46bf2...724 3
Anonym6789 Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 Aldri opplevd her at foreldre går inn med sko. Noen tar på skotrekk
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Vi har barn i en relativt stor bhg, ca 90 barn. Her har jeg kun sett én far som går inn med sko. Han er alltid superstresset, null kontroll på ungene, som løper i hver sin retning, osv. Så jeg tror han går inn med sko rett og slett fordi han ikke har tid til å ta dem av seg for han klarer ikke holde styr på ungene den tiden det tar.. Men ja, det er en uting, kjempeirriterende med våte, skitne fotspor der ungene krabber omkring. Anonymkode: 7afdf...64d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå