Gå til innhold

Analsex på kjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 46 år og kona er 43 år. Vi har ikke prøvd analsex før. Vi diskuterer det litt, for å kunne krysse det av på lista. Virker som alle har analsex. Litt andre tiden nå kanskje. Vil ikke sitte som 90 åringer og angre.

kjerringa har hemorider og full pakke.

kjøre på eller bare droppe det, Hvilke erfaringer har de med analsex ?

Anonymkode: 0c963...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har ikke analsex. ;-)

Vi har prøvd bare for å ha prøvd og fant ut at det ikke er noe for oss (jepp, hemorider her også). Hvis dere vil krysse det av på lista, så sørg for å bruke god tid. Ikke stapp inn pålen for tidlig, men bruk gjerne en finger først. Og godt med glidemiddel.

… og husk at det er utrolig mye annet gøy å finne på. ;-)

Skrevet

Droppe det. Hemoroider og analsex kan være SYKT vondt! 

Eventuelt snakke med legen om å få dem fjernet. 

• Liker 5
Skrevet

For min del sammenligner jeg det med å få en tømmerstokk trøkt opp i neseborene.  Det er like lite givende og meningsløst, ubehagelig og vondt. Skal aldri noensinne ha det igjen.. Og jeg hadde ikke hemoroider, med det tør jeg ikke engang tenke på smertene som følger med. Skal ikke sex være godt ligsom... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes jeg har hørt denne før, samboer/kone som ikke vil bli tatt skikkelig der bak?

Anonymkode: e346b...322

• Nyttig 1
Skrevet

Har hun hemorider dropper dere bakveien😵💫

Anonymkode: bdae9...68a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Diskuterer, som at begge er nysgjerrige? I så fall er det jo bare å prøve.  Hvordan det gjøres, har nok alt å si for opplevelsen, og lysten til å gjenta det.  Jeg har best erfaring med at hun må ha lyst nok til å eksperimentere på egenhånd. Hvis hun er typen til å onanere med buttplug, fingre, eller en dildo analt, så er hun som regel gira. 

Anonymkode: 6ad97...2b6

Skrevet

Det er vel først og fremst hun som må ha lyst til å prøve. Går fint å ha analsex med hemoroider om man bruker god tid og dobbelt så mye glidemiddel som du tror er nødvendig. Start forsiktig og stopp om det ikke fungerer. 

Skrevet

Anbefaler å behandle hemoroidene før dere i hele tatt tenker å prøve. Jeg har nemlig klart å ødelegge all lyst og glede jeg tidligere hadde med analsex ved å være uforsiktig..

Anonymkode: b7e8e...9d9

• Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig skal man ikke ha analsex hvis man har hemoroider. Det å overhodet tenke tanken er psykiatri.

Anonymkode: abfc0...144

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

kjerringa har hemorider og full pakke.

Du er en ekte prins!

Skrevet

Har også hemoroider i blandt, har jo ikke det hele tida. Analsex er godt 😃

Anonymkode: 44897...0da

Skrevet

Hvis du vil poppe hemoroidene hennes er det bare å kjøre på  . 

Anonymkode: 0f9a1...003

Skrevet

Tipper at det er du, ikke dere, som ikke har hatt analsex før😄.

Hu har prøvd det, syntes ikke noe særlig om det.

Så den som sitter på gamlehjemmet og lurer blir deg.

Anonymkode: 88f3d...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...