AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Dere som ikke har merket noe endring i brystene under svangerskapet, fikk dere til amming? Da jeg har ganske små, og de har per nå(en uke før termin) ikke blitt større, så er jeg redd for å ikke kunne amme og få nok melk.. Anonymkode: 7b096...56c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Selv små bryster får nok melk Mine ble ikke store før etter ungen var født. Melkekjertlene i små pupper produserer akkurat like mye melk som store pupper. Eneste man kan merke, er at man har mindre lagringskapasitet, så man må gjerne amme oftere, siden det er plass til mindre i puppene om gangen. Men man lager altså akkurat like mye melk i døgnet. Har 70a-pupper, og fullammet to barn. Anonymkode: 98a41...a11 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Jeg er så og si helt flatbrystet. Fyller ikke en A en gang. De endret seg ingenting i svangerskapet, selv om de tidvis var veldig ømme. Da produksjonen satte i gang skikkelig etter fødsel så endret de seg litt, men ikke mye. Bare at det gikk fra ganske flatt, til at det ble konturene av noe😅 Ammingen gikk veldig fint likevel, jeg bare fikk ikke amme-bh til å fungere helt. Delen jeg åpnet opp skled oppover puppen og kom i vei for ammingen hver gang, sikkert fordi det ikke var noe pupp å dytte den under, hvis noen skjønner hva jeg forklarer😅 Det ble hvert fall til at jeg bare dro av meg det meste hver gang, og det gikk fint. Anonymkode: be1c5...b82
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Jeg har vel ca medium pluss bryster, men de har aldri endret størrelse i svangerskapet slik som hos mange andre. Ble litt større etter fødsel. Fikk til å amme alle 3 barna Anonymkode: ce6fc...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå