Gjest NasseNøff Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Digger å avslutte en deilig seanse med å sprute på puppene til min kjære. Hun sier at hun nyter det også, glad er jeg for det. Hva mener dere jenter, er dette noe dere gjør for å glede partneren eller tenner dere også litt på det? Det beste er når hun griper om puppene sine og liksom "byr dem fram" for meg mens jeg bruker hånda på meg selv...... Andre som har synspunkter på det, litt nyskjerrig på hvor vanlig det er?
Gjest jente Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Jeg tenner ikke på det, men om han gjør det så er det OK for meg. Sånn. Nå har du i det minste fått et svar, du som lurer.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 ja. jeg tenner på sånt. sikkert flere som gjør det også du.
Gjest Milah Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Jeg har ingenting i mot å bli sprutet på, men jeg tenner ikke på det..
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Jeg blir superkåt av det! Jeg er tjej, ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå