Gå til innhold

Hvor mye flørting er greit, dersom det er sikkert at det stanser i tide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er typisk "luremus", elsker å flørte, elsker å kle meg dristig, men jeg er aldri utro. Har ikke skjedd. Jeg kan bli kjempetent, jeg kan si frekke ting som en del av flørten, men jeg har aldri vært utro og jeg kysser eller tar aldri på andre, de får heller ikke kysse eller ta på meg. Men dirty dancing, dirty talk og å vise hvor tent jeg blir, har jeg ikke noen sperrer for. Jeg og samboeren har diskutert dette flere ganger og han vet at jeg aldri er utro. Men han er redd for at jeg "leker med ilden" og at det kan skje.

Anonymkode: 7cd64...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du går langt over streken.

Er egentlig samboeren din som har svaret på hvor langt du kan gå

Anonymkode: 4f0b4...149

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde aldri ønsket å være sammen med en som oppfører seg slikt. Jeg synes det er fullstendig respektløst ovenfor partner. 

Anonymkode: d6056...daf

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Personlig synes jeg at å sitte på fanget og danse tett er innafor. Tulling/flørt er også greit. Jeg hadde ikke likt at noe av dette skjedde rett foran øynene mine.

Når du viser hvor tent du er, og driver dirty talk så er det over min grense selv om det ikke fører til noe mer. Hva er hensikten?

• Liker 5
Skrevet

Hadde mannen min oppført seg sånn som deg så hadde han ikke vært min mann lenger. For meg hadde det der vært utroskap. 

Anonymkode: fdf29...dc7

• Liker 8
Skrevet

Hvilket tomrom er det du forsøker å fylle med bekreftelse utenifra?

Anonymkode: d6056...daf

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er sunt å flørte, også med andre menn dersom man er i et forhold. Men dirty talk og å vise hvor tent du er, synes jeg er å gå over streken. Er ikke komplimenter, humor og vanlig dansing nok? Skal du flørte med andre menn, må du også gjøre det klart tidlig at du er i forhold sånn at ingen blir lurt

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Leker med ilden er riktig. Hvordan vet du at du alltid vil klare å stoppe? Plutselig dukker det opp en som du blir så tent på at du ikke stopper i tide.

Hvorfor har du behov for å gjøre dette? Får du ikke nok bekreftelse fra din samboer?

Anonymkode: ab7c7...eab

• Liker 1
Skrevet

Du går langt over streken. Lykke til med den oppførselen når du møter en som ikke tar nei for et svar. Fordi før eller senere kommer det til å skje. 

Anonymkode: 1eef6...b2f

• Liker 1
Skrevet

Dette handler ikke om "bekreftelse", det er nok mer en del av seksualiteten min, kanskje en slags ekshibisjonisme det å fremstå som kåt. Men jeg sier at jeg er i forhold og at jeg ikke knuller. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder ikke gjette. Om dette er litt eller veldig galt kommer an på hva de gjør. Det er ikke lett for andre å vite hva du mener med det du skriver. Hva du harr gjort og sagt og sånn. Kanskje er det grovt for deg, men ganske uskyldig for andre. Umulig å diskutere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du går et stykke over det de fleste par ville synes var "streken". Men det er jo selvfølgelig dere to som setter dette. Men dersom han må "strekke seg litt" for å "godta" slikt, så er man jo også et stykke forbi det dere begge er komfortable med. Hvis din motivasjon ikke bare er å føle at du har game, men også å holde mannen din litt på tå hev, så kan det fort være at det sliter mer på han enn du selv vedkjenner. 

Jeg pleier å si at jeg kan gjøre det som kona mi hadde synes var greit hvis hun hadde sett og hørt oss. 

La meg spørre: Hva hadde du savnet hvis du måtte stoppe? 

Er det manglende næring til dine seksuelle fantasier? Ville sex hjemme blitt mindre givende?
Er det frykt for å finne ut at du egentlig ikke er så fascinerende som person hvis du ikke har det seksuelle/ungdommelige aspektet å spore inn på? At du ikke lenger bare kan opptre på hjemmebane og i komfortsonen når du møter nye?
Ville du følt at det ville vært nedtur hvis du gjorde alt det du gjør i dag utseendemessig og sosialt sprudlende, men kun for mannen din?
Eller noe annet?

• Nyttig 2
Skrevet

Æsj

Anonymkode: fc5e0...e5b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du går langt over streken. Lykke til med den oppførselen når du møter en som ikke tar nei for et svar. Fordi før eller senere kommer det til å skje. 

Anonymkode: 1eef6...b2f

Ja vet du, det hadde jeg vært bekymret for om jeg var deg, TS. Det er dessverre noen menn som tar slik oppførsel som et signal på at det blir noe og som da bare tar det. Og dessverre en hel haug med folk som da vil si "hva forventet du egentlig, når du var lettkledd og oppførte deg slik?" Det er myyye victimblaming i Norge når det kommer til voldtekt.

Anonymkode: ab7c7...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er typisk "luremus", elsker å flørte, elsker å kle meg dristig, men jeg er aldri utro. Har ikke skjedd. Jeg kan bli kjempetent, jeg kan si frekke ting som en del av flørten, men jeg har aldri vært utro og jeg kysser eller tar aldri på andre, de får heller ikke kysse eller ta på meg. Men dirty dancing, dirty talk og å vise hvor tent jeg blir, har jeg ikke noen sperrer for. Jeg og samboeren har diskutert dette flere ganger og han vet at jeg aldri er utro. Men han er redd for at jeg "leker med ilden" og at det kan skje.

Dirty talk med fremmede. Tenker jeg kan sette deg litt i fare.  Mulig du er litt avhengig av oppmerksomheten iht flørtingen din og responsen du får. Så mulig du bare bør jobbe litt iht å være bra nok i deg selv. Jeg tenker at det må være lov å ha en god tone med folk. Men oppførsel som er tydelig på at jeg vil deg til sengs, når du ikke egentlig vil det er over grensen. Og kan forstå om mannen din blir litt frustrert iht det 

Anonymkode: 05328...5ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor har du behov for å gjøre dette? Får du ikke nok bekreftelse fra din samboer?

Som sagt. Dette har ikke noe med bekreftelse å gjøre, men med seksualitet.

Hunmedham skrev (11 minutter siden):

Jeg gidder ikke gjette. Om dette er litt eller veldig galt kommer an på hva de gjør. Det er ikke lett for andre å vite hva du mener med det du skriver. Hva du harr gjort og sagt og sånn. Kanskje er det grovt for deg, men ganske uskyldig for andre. Umulig å diskutere.

Være tilgjengelig for sjekkeforsøk med noen som virker pågående på riktig måte. Være med på flørten. Ha litt dristige klær, men ikke vulgært. Uten bh er fint. Danse. Underlivskontakt, kfr dirty dancing. Nekte hender under blusen, men spørre om han ser at de er erigert. Ikke bare lek, men reell tenning. Fortelle at hvis han klemmer håndleddene hardere kan jeg komme. Og så videre. Men forsvinne "sporløst" litt senere, dvs. skulle på toalettet og så snike meg ut og hjem. Selvdisiplin, alltid stanse i tide.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er dessverre noen menn som tar slik oppførsel som et signal på at det blir noe og som da bare tar det.

Har aldri skjedd til nå. Det er bestandig mange folk rundt, jeg har aldri gått for langt og jeg forsvinner i tide. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og kan forstå om mannen din blir litt frustrert iht det 

Han får jo glede av det, når jeg avreagerer hjemme etterpå :))

MuffinStud skrev (17 minutter siden):

Ville du følt at det ville vært nedtur hvis du gjorde alt det du gjør i dag utseendemessig og sosialt sprudlende, men kun for mannen din?

Men da forsvinner spenningen. Faren. Leken. Skuespillet. 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke plaget meg, jeg tenner på at andre tenner på min samboer.

Men din samboer sier det ganske greit når han er litt redd for at du leker med ilden.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om samboeren din er nervøs for at du leker med ilden og at det kan føre til at du er utro så tenker jeg du har gått over streken.

Anonymkode: 404df...d5d

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært i et monogamt forhold med en person, som drev på sånn som dette.. Hadde de dessverre ikke vært sammen med meg lenge.
Jeg hadde vært alt for sjalu, fordi de viste tydelig at jeg ikke var bra nok for dem. (Ja jeg snakker av erfaring) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvdisiplin, alltid stanse i tide.

Og du har klart det, altså? For jeg leser deg slik at du ikke bare leker og spiller, men blir ekte tent. Du blir kåt. Dermed må du altså ikke bare kontrollere leken og spillet, men også kontrollere din egen lyst. Jeg leser det også sånn at du til og med kan få orgasme hvis noe skjer på den rette måten underveis.

Jeg har hørt om slikt før og kan tro på det. Jeg vet det er mulig.

Men poenget mitt er at dette er krevende, og det er derfor jeg spør om du virkelig har den kontrollen du sier at du har. For dette er jo mer enn en "luremus-lek", det er sex; en type fetisjistisk sex som tilhører din egen dype seksualitet og som utløser stor kåthet og i ytterste instans til og med klimaks. Da er det slik andre har skrevet, en kjempeskummel lek med ilden. Du kan lett miste kontrollen, du kan risikere at noen tar den fra deg, og du kan miste av synet den mer normale seksualiteten du liksom skal dele med han du lever sammen med.

Jeg har selv stor sans for menneskers tenningmønstre og jeg har beveget meg godt utenfor A4-arket selv. Men fordi jeg har gjort dette vet jeg også hvilke farer som finnes.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...