Gå til innhold

Tror eksen kan ha overført noe drit til meg. Sist intime August i fjor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jeg ikke ville ha sex med ham engang på slutten, men lot det gå for å unngå mer ubehag. Etterpå vasket jeg både meg selv og sengetøy grundig. Det ble mye såpe i underlivet også, så da den første kløen kom, tenkte jeg at det sikkert var sopp.

Normalt bruker jeg aldri såpe, og denne var ikke engang beregnet på underliv. 

Om det var et par uker etter, eller mnd, husker jeg ikke. Men jeg husker jeg så en rift. Ikke spesielt stor, men på høyre side mellom kjønnsleppe og skjedeåpning. Kløen har kommet og gått litt, men vært plagsom. Kannesten hjalp ikke. Jeg vet heller ikke hvordan jeg så ut fra før av, så jeg ver ikke om noe er endret der nede heller. Jeg klarer ikke se noe, men kløen er der.

Anonymkode: 5adff...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Noe du lurer på? 

Anonymkode: 48f65...5bd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg husker jeg ikke ville ha sex med ham engang på slutten, men lot det gå for å unngå mer ubehag. Etterpå vasket jeg både meg selv og sengetøy grundig. Det ble mye såpe i underlivet også, så da den første kløen kom, tenkte jeg at det sikkert var sopp.

Normalt bruker jeg aldri såpe, og denne var ikke engang beregnet på underliv. 

Om det var et par uker etter, eller mnd, husker jeg ikke. Men jeg husker jeg så en rift. Ikke spesielt stor, men på høyre side mellom kjønnsleppe og skjedeåpning. Kløen har kommet og gått litt, men vært plagsom. Kannesten hjalp ikke. Jeg vet heller ikke hvordan jeg så ut fra før av, så jeg ver ikke om noe er endret der nede heller. Jeg klarer ikke se noe, men kløen er der.

Da går du til legen, helst før det går et år. 

Anonymkode: acb56...f63

• Liker 2
Skrevet

Ta en tur til lege. Det såret kan ha vært herpes?

Anonymkode: e14a8...363

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ok. Noe du lurer på? 

Anonymkode: 48f65...5bd

Er direkte til gynekolog best, eller bør man hendvises via fastlege. Gynekolog er jo forresten svindyrt om man går til en av de uten ventetid 😵💫

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da går du til legen, helst før det går et år. 

Anonymkode: acb56...f63

Joda, men jeg skjemtes sånn. Hadde håpet det ikke var noe, og ville gå over av seg selv. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ta en tur til lege. Det såret kan ha vært herpes?

Anonymkode: e14a8...363

Håper ikke det, men heller det enn verre ting. Kan uansett ikke ha fått det fra noe annet, for jeg har ikke vært og griset med andre. Det må det i så fall være han som har gjort. Æsj🤮 blir kvalm av å tenke på det.

Skrevet

æsj for en ubehagelig situasjon. 

Bra du kvittet deg med idioten

Anonymkode: 2616a...61a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er direkte til gynekolog best, eller bør man hendvises via fastlege. Gynekolog er jo forresten svindyrt om man går til en av de uten ventetid 😵💫

Joda, men jeg skjemtes sånn. Hadde håpet det ikke var noe, og ville gå over av seg selv. 

Håper ikke det, men heller det enn verre ting. Kan uansett ikke ha fått det fra noe annet, for jeg har ikke vært og griset med andre. Det må det i så fall være han som har gjort. Æsj🤮 blir kvalm av å tenke på det.

Du kan teste deg for kjønnssykdommer hos fastlegen.

Anonymkode: 13b60...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...