Gå til innhold

Arendal, dps døgnenhet. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har vært innlagt på DPS i Arendal? Jeg bor i en naboby, så jeg lurer på hvor mange DPS'er det er i Arendal? Hvilke(n) har du evt vært på? Hvilke(n) ville du anbefalt? Hvordan er erfaringen din med stedet? Fikk du bli så lenge det var behov? :)  Vurderer å søke meg inn planlagt. Har hørt mye bra om helsevesenet generelt i Arendal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du søke deg til en annen by enn der du hører til? De prioriterer sine egne innbyggere først. 

Anonymkode: 8aa48...c3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal du søke deg til en annen by enn der du hører til? De prioriterer sine egne innbyggere først. 

Er det ikke fritt sykehusvalg? Er boende i Kristiansand, men har dårlig erfaring med en av DPS'ene her , som gjør at jeg ønsker meg til en annen by i nærområdet. Har hørt mye bra om i alle fall somatikken i Arendal. 

Skrevet
Novalie97 skrev (23 minutter siden):

Er det ikke fritt sykehusvalg? Er boende i Kristiansand, men har dårlig erfaring med en av DPS'ene her , som gjør at jeg ønsker meg til en annen by i nærområdet. Har hørt mye bra om i alle fall somatikken i Arendal. 

Jo men du må regne med å havne bakerst i køen, om du i det hele tatt får plass for det kan hende du bare får beskjed om å søke deg dit du hører til. 

Skrevet

Hva ved denne DPS-avdelingen i Kristiansand er du misfornøyd med? Prøv en annen i egen by, da. Og nei, Arendal er ikke særlig kjent for strålende psykisk helsevern.

Anonymkode: a0ae3...94d

Skrevet

Arendal er ikke stedet jeg ville søkt meg til for psykiatri. På somatikken er de gode på øye og hjerte, mangler på en del av det andre. 

Anonymkode: 38d5d...a55

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo men du må regne med å havne bakerst i køen, om du i det hele tatt får plass for det kan hende du bare får beskjed om å søke deg dit du hører til. 

Det er fritt sykehusvalg innenfor samme helseforetak. Det går ikke på kommunegrenser. 

Du har også fritt sykehusvalg i hele landet, men da kan man avvise pasienter fra andre helseforetak dersom man har kapasitetsproblemer.

Anonymkode: d9d58...17b

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med Arendal DPS døgnpost? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...