Novalie97 Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hei! Er det noen som har vært innlagt på DPS i Arendal? Jeg bor i en naboby, så jeg lurer på hvor mange DPS'er det er i Arendal? Hvilke(n) har du evt vært på? Hvilke(n) ville du anbefalt? Hvordan er erfaringen din med stedet? Fikk du bli så lenge det var behov? Vurderer å søke meg inn planlagt. Har hørt mye bra om helsevesenet generelt i Arendal.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Skal du søke deg til en annen by enn der du hører til? De prioriterer sine egne innbyggere først. Anonymkode: 8aa48...c3f
Novalie97 Skrevet 30. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du søke deg til en annen by enn der du hører til? De prioriterer sine egne innbyggere først. Anonymkode: 8aa48...c3f Er det ikke fritt sykehusvalg? Er boende i Kristiansand, men har dårlig erfaring med en av DPS'ene her , som gjør at jeg ønsker meg til en annen by i nærområdet. Har hørt mye bra om i alle fall somatikken i Arendal.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Novalie97 skrev (23 minutter siden): Er det ikke fritt sykehusvalg? Er boende i Kristiansand, men har dårlig erfaring med en av DPS'ene her , som gjør at jeg ønsker meg til en annen by i nærområdet. Har hørt mye bra om i alle fall somatikken i Arendal. Jo men du må regne med å havne bakerst i køen, om du i det hele tatt får plass for det kan hende du bare får beskjed om å søke deg dit du hører til. Anonymkode: 8aa48...c3f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Hva ved denne DPS-avdelingen i Kristiansand er du misfornøyd med? Prøv en annen i egen by, da. Og nei, Arendal er ikke særlig kjent for strålende psykisk helsevern. Anonymkode: a0ae3...94d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Arendal er ikke stedet jeg ville søkt meg til for psykiatri. På somatikken er de gode på øye og hjerte, mangler på en del av det andre. Anonymkode: 38d5d...a55
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo men du må regne med å havne bakerst i køen, om du i det hele tatt får plass for det kan hende du bare får beskjed om å søke deg dit du hører til. Anonymkode: 8aa48...c3f Det er fritt sykehusvalg innenfor samme helseforetak. Det går ikke på kommunegrenser. Du har også fritt sykehusvalg i hele landet, men da kan man avvise pasienter fra andre helseforetak dersom man har kapasitetsproblemer. Anonymkode: d9d58...17b
Novalie97 Skrevet 30. august 2022 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2022 Noen som har noen erfaringer med Arendal DPS døgnpost?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå