AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 K26 her💃🏼. Spørsmål til dere gutter mellom 20-28(også eldre evt). Jeg hadde med meg et ons hjem her en kveld, får kalle det ons, selvom vi ikke hadde sex. Han var veldig ivrig på sex, men jeg sa nei.Han lurte på hvorfor jeg var imot ons, jeg forklarte bare at jeg er ikke er ute etter sånt lengre(han fikk også beskjed om dette før han ble med meg). Han komplementerte meg i haugevis(som om det skulle hjelpe eller?). Og han sa «det blir jo ikke bare denne gangen, jeg kommer jo tilbake». Helt ærlig, det er et salgstriks eller gutter? Vi ut la hverandre til på noen sosiale medier, jeg har ikke hørt noe siden. Er vel gått 4 dager. Samme kvelden, ble det sendt en snap ifra meg samme kveld, denne er ikke åpnet😅, han visste den ble sendt(håper ikke dette gjenkjenner meg🫣, men tenker den «detaljen har noe og si for deres svar). så ja, skal også sies at jeg er relativt ny singel, men skjer med stillheten nå etter den natta. Anonymkode: 69477...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Han ville nok bare ligge, og har andre damer som vil ligge. Da gidder han nok ikke bruke tid på noen som ikke vil Anonymkode: 7b7ce...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Mr. Nice guy... Anonymkode: 7f288...9e4
Gjest Chroma Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Helt tydelig at han ville ha sex og ble skuffet over at det ikke ble, med tanke på at han ikke svarer.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): K26 her💃🏼. Spørsmål til dere gutter mellom 20-28(også eldre evt). Jeg hadde med meg et ons hjem her en kveld, får kalle det ons, selvom vi ikke hadde sex. Han var veldig ivrig på sex, men jeg sa nei.Han lurte på hvorfor jeg var imot ons, jeg forklarte bare at jeg er ikke er ute etter sånt lengre(han fikk også beskjed om dette før han ble med meg). Han komplementerte meg i haugevis(som om det skulle hjelpe eller?). Og han sa «det blir jo ikke bare denne gangen, jeg kommer jo tilbake». Helt ærlig, det er et salgstriks eller gutter? Vi ut la hverandre til på noen sosiale medier, jeg har ikke hørt noe siden. Er vel gått 4 dager. Samme kvelden, ble det sendt en snap ifra meg samme kveld, denne er ikke åpnet😅, han visste den ble sendt(håper ikke dette gjenkjenner meg🫣, men tenker den «detaljen har noe og si for deres svar). så ja, skal også sies at jeg er relativt ny singel, men skjer med stillheten nå etter den natta. Anonymkode: 69477...4d6 Men hvorfor ville du ha han med hjem ? Anonymkode: 3111d...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Dersom du dro han med hjem en kveld - uten å ville ha sex - hvorfor gjorde du det? Og hva tror du han tenkte om det i utgangspunktet? Anonymkode: 70347...4d1
Bamseklemmer Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og han sa «det blir jo ikke bare denne gangen, jeg kommer jo tilbake». Nei, isåfall er han en elendig selger og elsker.. En god elsker presser ikke til seg sex i første møte, han vet at verdien av trygghet er forbundet med tålmodighet og respekt. Sexen blir også såå himmelsk mye bedre da.. Jeg ser noe skriver og spør hvorfor TS ville ligge med han uten sex? Men hvorfor ville typen ligge med TS da, når hun gav klar beskjed om det? Det går jo meget fint å ligge sammen og kose uten sex, det er jo akkurat det som skaper trygghet.. å mase om sex skaper bare utrygghet.. 1
Hannah80 Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Nei, isåfall er han en elendig selger og elsker.. En god elsker presser ikke til seg sex i første møte, han vet at verdien av trygghet er forbundet med tålmodighet og respekt. Sexen blir også såå himmelsk mye bedre da.. Jeg ser noe skriver og spør hvorfor TS ville ligge med han uten sex? Men hvorfor ville typen ligge med TS da, når hun gav klar beskjed om det? Det går jo meget fint å ligge sammen og kose uten sex, det er jo akkurat det som skaper trygghet.. å mase om sex skaper bare utrygghet.. Nå må du roe ned😂 Dette er snakk om en ONS. Drar jeg med meg ei fremmed dame hjem fra byen, så er det ikke kakeoppskrifter jeg vil utveksle😂 1
Bamseklemmer Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Nå må du roe ned😂 Dette er snakk om en ONS. Drar jeg med meg ei fremmed dame hjem fra byen, så er det ikke kakeoppskrifter jeg vil utveksle😂 Kanskje TS fikk kalde føtter når hun så han var så ivrig, vil du si hun ikke har lov å til si nei? Men jeg tror TS har et litt mere ansvar som kvinne med en mann.. Enn om TS oppdaget at typen hadde ei beist på 28cm, har hun fremdeles ikke lov til å si nei? Forresten hvis du leser hva TS skriver, fikk han aldri noe samtykke.. Og når jeg får et nei på sengekanten, kan jeg like gjerne diskutere kakeoppskrifter.. eller hva jeg ønsker meg til frokost...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #10 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 7.25): Han ville nok bare ligge, og har andre damer som vil ligge. Da gidder han nok ikke bruke tid på noen som ikke vil Anonymkode: 7b7ce...9f7 Ser den, om flere vil ligge så trenger man ikke tenke over en som sa nei. AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 7.28): Mr. Nice guy... Anonymkode: 7f288...9e4 Det kan man kalle det.. Chroma skrev (På 30.8.2022 den 7.32): Helt tydelig at han ville ha sex og ble skuffet over at det ikke ble, med tanke på at han ikke svarer. Teit og bli så skuffet evt når man allerede hadde fått beskjed. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men hvorfor ville du ha han med hjem ? Anonymkode: 3111d...9d0 Bare for litt kos. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dersom du dro han med hjem en kveld - uten å ville ha sex - hvorfor gjorde du det? Og hva tror du han tenkte om det i utgangspunktet? Anonymkode: 70347...4d1 Bare for litt kos, hva han har tenkt? Han tenkte vel at jeg ikke stod på mitt nei og prøvde seg fortsatt. Han fikk tydelig beskjed, men trodde kanskje ikke på det da? Anonymkode: 69477...4d6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 Bamseklemmer skrev (20 timer siden): Nei, isåfall er han en elendig selger og elsker.. En god elsker presser ikke til seg sex i første møte, han vet at verdien av trygghet er forbundet med tålmodighet og respekt. Sexen blir også såå himmelsk mye bedre da.. Jeg ser noe skriver og spør hvorfor TS ville ligge med han uten sex? Men hvorfor ville typen ligge med TS da, når hun gav klar beskjed om det? Det går jo meget fint å ligge sammen og kose uten sex, det er jo akkurat det som skaper trygghet.. å mase om sex skaper bare utrygghet.. Takk for at du vertfall forstår det at jeg sa ifra først, jeg syns det er innafor. Han valgte selv og bli med da jeg enda hadde gitt klar beskjed. Og jeg tenker også som deg at sexen blir mye bedre som følge av trygget, respekt. Jeg syns heller ikke ons er verdt den sexen, da man ikke aner hva man får, og mannen tilfredsstiller sine behov men ikke tilbake-da er ikke et ons verdt det i mine øyne😅. Så at det ikke bare hadde blitt med den ene gangen, men han skulle jo selvfølgelig komme tilbake, nei vet du hva, det tviler jeg på. Bamseklemmer skrev (19 timer siden): Kanskje TS fikk kalde føtter når hun så han var så ivrig, vil du si hun ikke har lov å til si nei? Men jeg tror TS har et litt mere ansvar som kvinne med en mann.. Enn om TS oppdaget at typen hadde ei beist på 28cm, har hun fremdeles ikke lov til å si nei? Forresten hvis du leser hva TS skriver, fikk han aldri noe samtykke.. Og når jeg får et nei på sengekanten, kan jeg like gjerne diskutere kakeoppskrifter.. eller hva jeg ønsker meg til frokost... Hvorfor tenker du jeg har mer ansvar enn mannen? Og ja han var seriøst innpåsliten når vi kom hjem, han tok ikke nei for nei nesten, lurte på hvorfor jeg ikke ville, så var han «enig» i at det og kose er jo også koselig, så skal det sies at han prøvde seg flere ganger. Før han plutselig måtte gå på morgenen-var vel skuffet/irritert over at det ikke gikk hans vei. Så noe hensikt med utveksling av sosiale medier ser jeg ikke helt hensikten med, jeg er enda på ulest, så kan like så greit slette hele karen. Han minner meg egentlig om en typisk fuckboy, som er vandt til og få de han peker på. Anonymkode: 69477...4d6 1
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du vertfall forstår det at jeg sa ifra først, jeg syns det er innafor. Han valgte selv og bli med da jeg enda hadde gitt klar beskjed. Og jeg tenker også som deg at sexen blir mye bedre som følge av trygget, respekt. Jeg syns heller ikke ons er verdt den sexen, da man ikke aner hva man får, og mannen tilfredsstiller sine behov men ikke tilbake-da er ikke et ons verdt det i mine øyne😅. Så at det ikke bare hadde blitt med den ene gangen, men han skulle jo selvfølgelig komme tilbake, nei vet du hva, det tviler jeg på. Enig med deg.. men jeg tror at ONS ikke ligger for din natur, for jeg tror du er en "snill pike". Da mener jeg uttrykket "snill pike".. som noe positivt og behagelig, som jeg selv liker så godt.. ONS er en risikosport for følelser og skuffelser, men det kan også gå veldig bra, men også gå rett til helvette.. Så man har ingen garanti for trygghet og respekt. Det er valget av partneren som avgjør utfallet, og det er ikke like lett å se på byen. Det ser man best på ivrighet og press, når man har kommet hjem. Så jeg syntes du gjorde et klok valg for deg selv TS, når du fikk se hans taktikk.. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor tenker du jeg har mer ansvar enn mannen? Og ja han var seriøst innpåsliten når vi kom hjem, han tok ikke nei for nei nesten, lurte på hvorfor jeg ikke ville, så var han «enig» i at det og kose er jo også koselig, så skal det sies at han prøvde seg flere ganger. Før han plutselig måtte gå på morgenen-var vel skuffet/irritert over at det ikke gikk hans vei. Jeg tenker at kvinner føler mere på ansvar enn menn generelt, spesiellt på tanke ved evt. graviditet og kjønnsydommer og alle konsekvensene det medfører.. da blir lista lang.. Han burde vel egentlig vært skuffet/irritert på sin egen taktikk, han gav deg ikke akkurat noe respekt og mersmak av gjensyn. Men heldigvis avslørte du hans taktikk, og da er vel alt godt🤗 Men se på det som en positiv erfaring, for du blir flinkere å avsløre slike menn🧡 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #13 Skrevet 31. august 2022 Du har vel fasiten i overskriften din, så skjønner ikke helt hvorfor du trenger å stille spørsmålet. Han ville gjerne ha sex og håpet du bare lekte kostbar. Anonymkode: 157a0...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Enig med deg.. men jeg tror at ONS ikke ligger for din natur, for jeg tror du er en "snill pike". Da mener jeg uttrykket "snill pike".. som noe positivt og behagelig, som jeg selv liker så godt.. Spesielt å tenke at man er slem hvis man har sex. Anonymkode: c1477...557
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spesielt å tenke at man er slem hvis man har sex. Anonymkode: c1477...557 Du er nok slem hvis du føler deg slem, ikke sant? Så neste gang er du snill, så føler du deg snill🤞
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 Bamseklemmer skrev (31 minutter siden): Enig med deg.. men jeg tror at ONS ikke ligger for din natur, for jeg tror du er en "snill pike". Da mener jeg uttrykket "snill pike".. som noe positivt og behagelig, som jeg selv liker så godt.. ONS er en risikosport for følelser og skuffelser, men det kan også gå veldig bra, men også gå rett til helvette.. Så man har ingen garanti for trygghet og respekt. Det er valget av partneren som avgjør utfallet, og det er ikke like lett å se på byen. Det ser man best på ivrighet og press, når man har kommet hjem. Så jeg syntes du gjorde et klok valg for deg selv TS, når du fikk se hans taktikk.. Jeg tenker at kvinner føler mere på ansvar enn menn generelt, spesiellt på tanke ved evt. graviditet og kjønnsydommer og alle konsekvensene det medfører.. da blir lista lang.. Han burde vel egentlig vært skuffet/irritert på sin egen taktikk, han gav deg ikke akkurat noe respekt og mersmak av gjensyn. Men heldigvis avslørte du hans taktikk, og da er vel alt godt🤗 Men se på det som en positiv erfaring, for du blir flinkere å avsløre slike menn🧡 Jeg har hat nok av ONS av før, og i de fleste tilfeller sitter jeg igjen med en ikke god følelse. Så nei ONS er nok ikke noe for meg lengre. Da kan jeg heller leve i sølibat frem til jeg finner noe mer fast🙈. Ja absolutt, det er en tanke man har for det er mange konsekvenser som kan komme av ONS. Der gir vel mannfolk litt mer faen føler jeg. Ikke godt og si om karen ble skuffet/irritert over seg selv eller meg. Vet ikke om jeg har skrevet det, men hadde dette endt med et ONS hadde jeg nok hat det litt kjipt, mtp null respons ifra han i ettertid. Og jeg forstår også at om man er «klar» for ONS så vil du heller ikke sitte igjen med masse kjipe følelser etterpå. Jeg syns det er teit og bare ignorere en etterpå uansett jeg😅, var han som ville utveksle sosiale også. Jeg har heller ikke tatt kontakt, som en desperat eller noe. Det er ikke akkurat første karen jeg utveksler sosiale med, og jeg har faktisk ikke blitt ignorert på denne måten før😅. Er vel bare og fjerne slikt fra sosiale. Vi er fra samme plass, men aldri sett han ute før, så tviler på at vi ses igjen-da er det såfall en kald skulder herfra😅. Men du virker smart og kommer med gode tilbakemeldinger, det setter jeg pris på. Neste gang er det nok bedre og dra hjem fra byen uten en kar. Så selvom jeg sitter her på ignorer så hjelper dine svar😊. Anonymkode: 69477...4d6 1
MuffinStud Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 Gitt antagelsen at grunnen til at han var der var for å ha sex, så tenker jeg at du ikke trenger så dyp analyse av hvilke snåle vendinger samtalen tok etter at du avviste. Reaksjonen der og da var nok det han var ute etter mer enn at dere skulle begynne å bli brevvenner på snap. Og hvis det er sjanse for at du møter han igjen på byen, så vil han kanskje at du ikke skal advare din venninne om at han ble pottesur når det ikke "ble noe". Så jeg ville altså ikke lagt vekt på det. Men la meg spørre: Hvis du tenker tilbake; hvordan var avskjeden? Når han hadde fått på seg yttertøy og hadde "klarsignal" på å gå. Følte du at det var noe i han som ikke ville ut døra? Eller var pliktfloskler, prat om ettellerannet han måtte rekke, klem uten hold og stødig gange ut døra? Men hvorfor tenker du på han fire dager senere? Kom temaet opp om fremtidig forhold annet enn hans kommentar? Du kommuniserte hva du ikke ville. Men kommuniserte du hva du ville?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Har du ingen sosial kompetanse? Eller venninner? Hvorfor tar du med noen hjem når «du er ferdig med ons» ? Tror heller det er det at du selv tror du bevarer noen slags form for moralisme eller selvverdigghet med å ikke ligge. Hva er vitsen? Sex er digg. Ha sex. Anonymkode: 0d763...f59
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 Selvfølgelig helt ok at du tar han med hjem uten at du vil ha sex. Du hadde jo på forhånd sagt at du ikke kom til å ligge, så om han ble skuffet, har han seg selv å takke. Personlig har jeg heller ikke ONS. Har ikke noe med å være prippen å gjøre, men har ikke lyst / er tent på menn jeg overhodet ikke kjenner. Ja, han var kun ute etter sex. Ellers hadde han fulgt opp med deg etterfølgende. Anonymkode: 2654d...90f
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hat nok av ONS av før, og i de fleste tilfeller sitter jeg igjen med en ikke god følelse. Så nei ONS er nok ikke noe for meg lengre. Da kan jeg heller leve i sølibat frem til jeg finner noe mer fast🙈. ONS er en risikosport for å oppleve skuffelser og følelser, fordi vi har ingen sikkerthet mot finne en fulltreffer.. Nei, ikke lev livet i sølibat, det høres såå forferdelig trist ut.. Prøv heller å vedlikeholde den seksuelle lysten med trening og fantasier, da er du i tipp topp trim til din faste partner. Slik gjør jeg det.. altså jeg viser omsorg for min ukjente partner😅 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja absolutt, det er en tanke man har for det er mange konsekvenser som kan komme av ONS. Der gir vel mannfolk litt mer faen føler jeg. Enig, og jeg vet at det er en del bekymringer av den grunn. Jeg synes det er min plikt, være den som skaper mindre bekymringer. For å vise at man bryr seg om en kvinne, gir en rekke positive bonuser i og utenfor sexen.. Jeg tror ikke menn generelt vet hvilken betydning dette har for kvinnen. De er mest opptatt av teknikker for å "tvinge" dama til orgasme.. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke godt og si om karen ble skuffet/irritert over seg selv eller meg. Vet ikke om jeg har skrevet det, men hadde dette endt med et ONS hadde jeg nok hat det litt kjipt, mtp null respons ifra han i ettertid. Og jeg forstår også at om man er «klar» for ONS så vil du heller ikke sitte igjen med masse kjipe følelser etterpå. ONS er jo i grunn en risikosport, for ingen kan gi garantier for at det blir bra eller ikke.. De fleste bare gambler på at det går bra, men noen ganger kan jo det skje.. mens andre ganger blir noen skuffet... Det blir nesten som å kjøpe aksjer "Man skal ikke satse mere, enn man tåler å tape" Men du kan velge aksjer du føler deg trygg på.. så føler du deg trygg TS, er det ikke så stor risiko å satse🤗 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg syns det er teit og bare ignorere en etterpå uansett jeg😅, var han som ville utveksle sosiale også. Jeg har heller ikke tatt kontakt, som en desperat eller noe. Det er ikke akkurat første karen jeg utveksler sosiale med, og jeg har faktisk ikke blitt ignorert på denne måten før😅. Enig her også, jeg sørger for å utveksle kontakter.. hvis det skulle bli komplikasjoner, eller rett å slett for å holde kontakten i etterkant. ONS kan virke både skremmende og følelsesløst ut, fordi det er ikke akkurat forbundet med kjærlighet og morro. Hovedfokuset er vel knull etter en fest som regel.. men det betyr jo ikke at man samtidig kan finne lykken, selv om vi er to helt ukjente. Jeg tror de fleste par startet som et ONS, men som utviklet seg til et forhold. Så det er veldig viktig å vise oppførsel og være hyggelig fra 1 sekund.. Det er jo et tegn på at han er langsint, eller fremdeles skuffet at han ikke klarte å legge deg på rygg?🙈 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er vel bare og fjerne slikt fra sosiale. Vi er fra samme plass, men aldri sett han ute før, så tviler på at vi ses igjen-da er det såfall en kald skulder herfra😅. Du blir nok "hun grådige med musa" i hans øyne.. Men jeg tror nok han kommer til å angre en dag, for jeg synes du virker så fornuftig, forståelsesfull, smart og hyggelig. Og det kan ha da umulig ikke oversett.. isåfall er han blind på det ene kjærlighetsøye😉 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men du virker smart og kommer med gode tilbakemeldinger, det setter jeg pris på. Neste gang er det nok bedre og dra hjem fra byen uten en kar. Så selvom jeg sitter her på ignorer så hjelper dine svar😊. Anonymkode: 69477...4d6 Takk i like måte du unge kvinne, det er alltid hyggelig å skrive med hyggelige medmennesker.. Det er så godt å se at fornuften overvinner fristelsen.. det noe med den tålmodigheten din jeg like så godt🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå