AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Jeg leier en leilighet der kjøleskapet står mellom et skap og veggen på en slik måte at det vil være umulig å trekke ut kontakten uten å ta ut kjøleskapet. Når kjøleskapet står sånn, pleier det å være lett å få det ut da? Tenker på om jeg kan ripe opp gulvet ved å trekke det fram....og hvordan får jeg egentlig tak for å få det fram? Har aldri hatt kjøleskapet slik før. Det er et hjul inni kjøledelen (kombiskap) der man velger temperatur, men ser ikke noen andre funksjoner på det i det hele tatt, så jeg må nok bak der... Anonymkode: 63fa7...1b8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Er det et innebygd kjøleskap du mener? Anonymkode: ff2d3...52b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det et innebygd kjøleskap du mener? Anonymkode: ff2d3...52b Ja det er vel det. TS Anonymkode: 63fa7...1b8
spinner Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er et hjul inni kjøledelen (kombiskap) der man velger temperatur, men ser ikke noen andre funksjoner på det i det hele tatt, så jeg må nok bak der... Anonymkode: 63fa7...1b8 Du har sjekket at ikke skapet skrus av hvis du skrur hjulet helt ned? 1
newman01 Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Om du planlegger matlaging bittelitt er det bare å ta sikringen til kjøkkenet, åpne kjøleskapsdøra, legge inn etpar håndklær for å samle opp vannet og vente tålmodig i 45 minutter. Da har isen smeltet bort 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 newman01 skrev (3 timer siden): Om du planlegger matlaging bittelitt er det bare å ta sikringen til kjøkkenet, åpne kjøleskapsdøra, legge inn etpar håndklær for å samle opp vannet og vente tålmodig i 45 minutter. Da har isen smeltet bort Det er et kombiskap med egen frysedel, så det tar nok mer enn 45 minutter. Men det å ta sikringen var kanskje lettere enn å dra det frem ja.... TS Anonymkode: 63fa7...1b8 1
navnet Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Det er helt sikkert en mulighet å skru av kjøleskapet ved å justere tempraturstyringen "forbi" null. Prøv det ? I mitt gamle hørte jeg et "klikk" som betydde at det da var av.
newman01 Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et kombiskap med egen frysedel, så det tar nok mer enn 45 minutter. Men det å ta sikringen var kanskje lettere enn å dra det frem ja.... TS Anonymkode: 63fa7...1b8 Om du har en skjøteledning kan du korte ned på tiden ved å bruke en hårføner. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Du tar tak under kjøleskapet for å trekke det ut. Det skal gå veldig lett. Burde være hjul under så det ikke riper opp gulvet. Anonymkode: 8a0ff...c22 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #10 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tar tak under kjøleskapet for å trekke det ut. Det skal gå veldig lett. Burde være hjul under så det ikke riper opp gulvet. Anonymkode: 8a0ff...c22 Det er ikke hjul på det fremme i alle fall, vet ikke om det er hjul bak. TS Anonymkode: 63fa7...1b8
Million Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke hjul på det fremme i alle fall, vet ikke om det er hjul bak. TS Anonymkode: 63fa7...1b8 Jo, det er ofte hjul bakerst. Nettopp for at man skal kunne vippe apparatet litt opp i forkant og så trekke ut, mens det glir på bakhjulene. Mitt kjøleskap har hjul bak. 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 Jeg skrur bare av kjøleskapet hvis jeg skal avrime det og setter noen bokser med varmt vann i slik at isen smelter fortere. Jeg gar aldri tatt ut støpslet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 navnet skrev (5 timer siden): Det er helt sikkert en mulighet å skru av kjøleskapet ved å justere tempraturstyringen "forbi" null. Prøv det ? I mitt gamle hørte jeg et "klikk" som betydde at det da var av. Faktisk ser det ut som det går an å slå det av ja, lyset går i allefall av i kjøleskapdelen. Men finner jo ikke ut om fryseskapsdelen slår seg av også... Jeg skal spørre husverten om det, men kjenner jeg han rett så vet ikke han heller. Ikke står det merke på det heller så jeg får ikke funnet noen bruksanvisning. TS Anonymkode: 63fa7...1b8
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. august 2022 #14 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faktisk ser det ut som det går an å slå det av ja, lyset går i allefall av i kjøleskapdelen. Men finner jo ikke ut om fryseskapsdelen slår seg av også... Jeg skal spørre husverten om det, men kjenner jeg han rett så vet ikke han heller. Ikke står det merke på det heller så jeg får ikke funnet noen bruksanvisning. TS Anonymkode: 63fa7...1b8 På mitt kombiskap slås hele skapet av når jeg slår det av i kjøleskapdelen.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden): På mitt kombiskap slås hele skapet av når jeg slår det av i kjøleskapdelen. Ok, takk! TS Anonymkode: 63fa7...1b8
Snok1 Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 Du skrur av kjøleskapet og setter inn en gryte med kokende vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå