Gå til innhold

Går noen av dere i svarte skinny jeans/jeggings?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Ønsker alle svar bortsett fra "hvorfor bryr du deg om hva andre går i!!!????"

:)

Anonymkode: 9a1b2...dfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bruker det ofte

Anonymkode: eb194...028

• Liker 1
Skrevet

Ja, det bruker jeg. Får så fin rumpe skjønner du😊

• Liker 1
Skrevet

Ja det bruker jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, dessverre. Fordi da det var in (og jeg hatet det) så var det ikke annet å få tak i. Så da kjøpte jeg noen. Og jeg får meg ikke til å donere dem når de fortsatt er brukelige, selv om jeg fortsatt hater skinny jeans. Går ikke med dem ute blant folk da. Bare hjemme og på nattevakt. Det ser jo ikke ut i måneskinn! Jeg vil ha flare! ❤️ Gjerne super flare.

Anonymkode: 6b30e...f33

• Liker 2
Skrevet

Som i "skinn"? Nei, ikke nå pga vekten. Men da denne dama var slank, så gjorde hun det. 😊

Skrevet

Ja. Jeg har prøvd baggy bukser etc, men synes ikke det ser noe flatterende ut på meg selvom det er "In" nå. Liker best skinny jeans, det synes jeg kroppen min ser grei ut i og jeg føler meg mer komfortabel 

Anonymkode: 9809f...381

• Liker 2
Skrevet
Jentegutt skrev (3 timer siden):

Ja det bruker jeg :)

Har du synlig bul da? 

Anonymkode: 26ae5...6f1

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Ja, det gjør jeg. 

Jeg er såpass fornøyd med kroppen min at jeg ikke vil gjemme den bort i baggy klær.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har fortsatt noen liggende og liker dem. Men jeg kjøper ikke nye. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg synes det er mye bedre å bruke enn tights, tights ser ofte så shabby ut på andre og jeg tenker derfor at da gjør det nok det på meg også. 

Er ikke alle sko som passer flare, Boot ut osv.. 

Anonymkode: 48198...1b2

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Rett og slett fordi de mest komfortable modellene fra KappAhl (Stella og Ebba) er skinny. Men bruker ikke jeans så ofte, foretrekker skjørt og kjoler. Og jeg er så «kjerring» (eller «kjærring» som kg-brukerne kaller det) at jeg bruker leggings og genserkjole også, jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Når jeg bruker jeans er de skinny, ja. Selv jeg med bmi på 20 blir bred og uformelig som ei låvedør i baggy jeans.

Anonymkode: 435ca...cb1

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg går stort sett alltid i svarte skinny jeans/jeggings når jeg går med bukse. 

Anonymkode: baec4...ee0

• Liker 1
Skrevet

Ja, svarte skinnyjeans er nok kommet i min garderobe for å bli.

Anonymkode: 6812e...b2f

• Liker 1
Skrevet

Dere som bruker det: Hvor gamle er dere, og vil dere si at dere er opptatt av klær?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som bruker det: Hvor gamle er dere, og vil dere si at dere er opptatt av klær?

40, og ja, jeg er litt opptatt av klær. Både hvordan de ser ut, får meg til å føle meg, hvor behagelige de er, og hvor praktiske de er. 

Anonymkode: baec4...ee0

Skrevet

Nei, har aldri syntes det er behagelig. Er slank, men bruker mest highwaist som er småbaggy. :)

Anonymkode: dd209...058

• Liker 1
Skrevet

Ja, bruker svarte, skinny jeans og kommer nok ikke til å slutte med det med det første. Er voksen og bestemmer selv hva jeg liker og ikke. Hva andre skulle mene om det, bryr meg midt bak. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

25 og ja er opptatt av klær og hva som ser finest ut på meg. Skinnyjeans ser bedre og mer flaterende ut og ikke slike store rare momjeans eller andre typer jeans. 

Anonymkode: 0d54f...f77

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...