Gå til innhold

Etter uke 30. Hvor ofte gjennom dagen kjenne spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kjenner du det? Litt hele tiden? Noen ganger i løpet av dagen på ca samme tidspunkt? Morgen og kveld når du legger deg ned?

Anonymkode: 545c8...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedsakelig når jeg ligger stille og kjenner etter, så gjerne morgen og kveld. Også rett etter jeg spiser og drikker gjerne. 

Det er jo sikkert litt bevegelser ellers å, men synes det er vanskelig merke når man er aktiv selv. Spesielt siden det er litt mer "åling" rundt nå, og ikke direkte sparking. 

Anonymkode: 05179...3a9

Skrevet

Lille i magen min er spesielt aktiv i 00-01 tiden på natten. Ellers kjenner jeg han jevnlig gjennom dagen, særlig etter måltid eller mye kald drikke.

Nå er jeg i uke 40 og han har det nok veldig trangt der inne! Tror nok jeg kjenner de fleste bevegelsene hans, derfor kjenner jeg han heldigvis nesten hele tiden!

Uansett hva vi andre kjenner, må du huske på at alle babyer er forskjellig og du kjenner babyen din sitt mønster best! Ta en sparketest om du er usikker 😊

Anonymkode: 690a5...680

Skrevet

Det kan variere veldig. Stort sett morgen, kveld og avslapping. Hvis jeg er veldig stressa, sliten eller opptatt, er det mye vanskeligere og merke det. Det er ikke så mye sparking heller lenger, mer åling, bevegelser og spisse kroppsdeler :) 

Anonymkode: bebcb...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...