Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Har lyst på ny øyenskygge til julebordsesongen. Har sort kjole, lyst hår og blå øyne. Tips til farge?
En som vet Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Bronse- og gullfarger fremhever veldig fint blå øyne ihvertfall! Særlig hvis du legger brun kajal på våtkanten!
Melon Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Jeg har også blå øyene og lyst hår. Mørkegrå fremhever øyenfargen min best (det var mange som mente at jeg hadde veldig fine blå øyne, når jeg hadde denne på) Men også mørk blå, mørk plomme og mørk sjokolade er også utrolig fint. Er veldig glad i mørke farger, men alt med måte. For tiden er YSL mono øyenskygge i nr.8 favoritt. Har også lyst på en bronze skygge. Er på jakt etter den som passer meg best. Jeg er veldig nøye med nyanser. Det er også best med de øyenskyggene som er litt dyre - de har mye penere farger enn f.eks. Maybelline.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Ja, bronse/brun og gullfarger er kjempe fint til blå øyne! Vil anbefale deg chanel - spices skrinet. Tar gjerne i mot tips til flotte bronze farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå