AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Må si jeg ble skuffet. Den virket litt anstrengt og jeg syntes ikke replikkene falt helt naturlig. Og jeg liker veldig godt serier som Hvite Gutter, Basic Bitch og Sigurd få'kke pult. Jeg syns hun som spilte den nevrotiske søsteren var ganske artig da, for å si noe positivt Anonymkode: cca5d...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Ganske fornøyelig serie med alvorlige undertoner. Digga psykologmora 😂 Anonymkode: 18db5...bb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 Elsket den!! Anonymkode: 24b11...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 30. august 2022 #4 Del Skrevet 30. august 2022 Syntes den var overraskende bra! håper det kommer flere sesonger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Del Skrevet 30. august 2022 Litt bra, men følte ikke jeg fikk helt tak i budskapet. Det var jo ingenting positivt i livet til Fanny (hovedpersonen). Syns ikke hun hadde så mye positivt i livet før hun ble lam heller. Anonymkode: df4a9...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Synes serien var underholdende. Litt mørk humor og ganske original. Så alle episodene på en kveld. Anonymkode: 31ee4...2ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Del Skrevet 4. september 2022 Har sett den ferdig nå, og jeg likte den veldig godt. Likte den mørke humoren, og også de ulike karakterene. Destruktive mennesker forandrer seg ikke nødvendigvis fordi det skjer noe tragisk med de 😉 Anonymkode: 0209f...5a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Del Skrevet 4. september 2022 Likte den godt Anonymkode: bb96f...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Del Skrevet 4. september 2022 Likte den godt Anonymkode: d3698...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2022 #10 Del Skrevet 4. september 2022 Den så fin ut, gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. september 2022 #11 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg ser den nå, og jeg liker den knall godt. Holder på med episode 5. Liker mørk humor, det er alltid digg, og alt trenger ikke være så ufattelig posetivt alltid med livet til en karakter for at jeg skal like de så det reagerte jeg ikke på. Men nå synes jeg kanskje ikke de andre seriene du lister opp i hi ts er de aller beste, prøvde å se basic bitch to-tre ganger men datt fullstendig ut, så det funket ikke for meg. Men mørk humor som f.eks 'after life' på Netflix eller lignende er tipp topp og 👍Denne seier var underholdene nok for meg iallefall 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2022 #12 Del Skrevet 15. september 2022 Syns den var fantastisk!! Elsker skuespillerne 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. september 2022 #13 Del Skrevet 15. september 2022 Likte den bedre og bedre for hver episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå