AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Dater en fyr som sier han liker meg og ser noe seriøst mellom oss. Hvordan kan jeg stole på at han snakker sant og ikke bare er ute etter sex? Det er så vanskelig… Anonymkode: 6e385...e4c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Ta tiden til hjelp? Det kan hende du må oppleve over tid at han ikke forsvinner før du tør å senke skuldrene? Det skumle med relasjoner er jo at man ikke har garantier. Anonymkode: 474ac...83d 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta tiden til hjelp? Det kan hende du må oppleve over tid at han ikke forsvinner før du tør å senke skuldrene? Det skumle med relasjoner er jo at man ikke har garantier. Anonymkode: 474ac...83d Det er sant. Det er bare så skummelt å gjøre seg så sårbar. Og hvis han ikke er ærlig eller ombestemmer seg senere, så kommer det til å gjøre så jævlig vondt. Men ja… vet du har rett. Takk for rådet ❤️ Anonymkode: 6e385...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sant. Det er bare så skummelt å gjøre seg så sårbar. Og hvis han ikke er ærlig eller ombestemmer seg senere, så kommer det til å gjøre så jævlig vondt. Men ja… vet du har rett. Takk for rådet ❤️ Anonymkode: 6e385...e4c Skjønner absolutt hvordan du har det, jeg øver meg på det samme. Men jeg har også tenkt at dersom jeg ikke hadde turt å være sårbar (og ærlig om mine greier) så er det ikke sikkert jeg hadde beholdt ham. Har øvd meg på å bygge ned den veggen og avstanden som har fungert som et trygt skjold i mange andre situasjoner i livet, for å slippe til en fin relasjon. ❤️ Hvis jeg mister ham så har jeg likevel satt pris på tiden jeg hadde ham. Anonymkode: 474ac...83d 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Sjekk alltid grundig om han er singel først. Så sjekker du hva som er målet hans. Anonymkode: 9ae2a...20b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Hvordan skal vi vite det? Anonymkode: 261e3...fa2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal vi vite det? Anonymkode: 261e3...fa2 Hun spør om råd og andres erfaringen du hadde lite å komme med. Anonymkode: 21037...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå