GÃ¥ til innhold

Veps i leiligheten 24/7 - LIVREDD😰

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen uker nå har det støtt og stadig dukka opp veps i leiligheten min, selv når jeg ikke har hatt vinduet oppe, så tror ikke det er der de kommer inn… Har leita etter vepsebol i ventiler, men finner ikke noe… For noen dager siden våkna jeg til at det krøyp en veps rett ved siden av meg i senga, og jeg fikk helt panikk, ettersom jeg er allergisk… Nå sitter jeg her og gruer meg til å gå og legge meg, for jeg er så redd for at det skal komme en veps opp i senga mi igjen og stikke meg mens jeg sover - da merker jeg det jo ikke heller😰 Tror ikke jeg kommer til å få sove i kveld… Hva bør jeg gjøre? Noen tips? Skal ta en grundig sjekk av soverommet før jeg legger meg for å forsikre meg om at det ikke er noe veps her, også sover jeg med lukket dør, vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre… Er så slitsomt å gå rundt og være redd hele tiden!

Anonymkode: 7d7c3...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en grundig sjekk i dag, steng vinduer/dører/ventiler på soverommet og ring et skadedyrfirma i morgen. 

Anonymkode: b4533...6d3

Skrevet

Veps er koselige. Ene gangen jeg var ute i hagen, hadde jeg en stor flokk rundt hodet. De forsøkte å skremme meg vekk ved å gå på ansiktet mitt og i håret. Jeg lot dem bare holde på uten å slå rundt meg.

Jeg fokk ikke et eneste stikk.

Anonymkode: 41046...57e

Skrevet

Sjekk i vifter som er veggen om du har noen. Jeg hadde vepsebol i viften på kjøkkenet der jeg bodde før. Tror jeg tok 50 veps på en sommer et år. Skjønte heller ikke først hvor de kom fra. Men hørte summing i vifteluken. Det var det vepsebol. Fikk det heldigvis vekk. Og de kom ikke tilbake. Men det hadde vært der før for en del år siden. Og mange år uten så kom de tilbake. Men fikk det vekk permanent heldigvis. Veps er ikke hyggelig 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veps er koselige. Ene gangen jeg var ute i hagen, hadde jeg en stor flokk rundt hodet. De forsøkte å skremme meg vekk ved å gå på ansiktet mitt og i håret. Jeg lot dem bare holde på uten å slå rundt meg.

Jeg fokk ikke et eneste stikk.

Anonymkode: 41046...57e

Fint at du syntes det er hyggelig, men det kan være dødelig for dem som er allergiske. 😷

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...