AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Blir sjokkert over at folk er utro uten kondom, og risikerer å dra med seg noe hjem til mannen/konen. Skikkelig ekkelt for den som blir bedratt å få safter fra elskerinnen/elskeren i seg, og veldig respektløst gjort av den som er utro. Noen vil sikkert si at de og elskeren/-innen er exklusive, men det kan man aldri stole på. Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 2d8f7...7d9 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blir sjokkert over at folk er utro uten kondom, og risikerer å dra med seg noe hjem til mannen/konen. Skikkelig ekkelt for den som blir bedratt å få safter fra elskerinnen/elskeren i seg, og veldig respektløst gjort av den som er utro. Noen vil sikkert si at de og elskeren/-innen er exklusive, men det kan man aldri stole på. Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 2d8f7...7d9 Hvis elskerinnen ikke har andre partnere er vel ikke det noe problem? Anonymkode: 69273...37e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis elskerinnen ikke har andre partnere er vel ikke det noe problem? Anonymkode: 69273...37e For folk er så ærlige mener du? Hvilken ironi fra en som er utro. 😆 Anonymkode: 43663...bff 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Fordi sex med kondom ikke kan måle seg med sex uten, enkelt og greit. Anonymkode: c3990...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis elskerinnen ikke har andre partnere er vel ikke det noe problem? Anonymkode: 69273...37e Tror TS inkuderte safter fra den ene elskerinnen også som utilgivelig ekkelt. (Selv så er har jeg nulltoleranse for utroskap fra min partner og det er ikke bare på grunn av å komme i kontakt med eventuelle kroppsvæsker fra "rivalen") Anonymkode: a9a37...cf5 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fordi sex med kondom ikke kan måle seg med sex uten, enkelt og greit. Anonymkode: c3990...cc9 Så din nytelse trumfer alt? Ts Anonymkode: 2d8f7...7d9 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Her er det to mulige forklaringer: fyll eller psykopati. Anonymkode: a5388...852 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så din nytelse trumfer alt? Ts Anonymkode: 2d8f7...7d9 Hadde jeg vært utro ellers? Anonymkode: c3990...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Det overrasker meg ikke egentlig, da folk som er utro i utgangspunktet er utrolig egoistiske og korttenkte personer. Så når man først tar et så idiotisk og selvsentrert valg i å være utro, så kan de vel like så godt også velge å ikke bruke kondom. Om de ikke har dårlig samvittighet for å bedra sin partner, har de nok ikke dårlig samvittighet for å gi de litt kjønnssykdommer heller... Anonymkode: 6f0dd...575 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Japp delte både mann og klamydia med han sin sambo en gang i tiden. Ikke min stolteste periode i livet akkurat. Vi hadde så mye sex at det ble vel for klønete med kondom, vi var veldig impulsive (dro ikke rundt med en pakke kondomer hele tiden i et års tid) og mange ganger beruset. Hun skjønte jo hva vi drev med men de fortsatte relasjonen og er idag gift og har barn. Anonymkode: 5296b...e5b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Japp delte både mann og klamydia med han sin sambo en gang i tiden. Ikke min stolteste periode i livet akkurat. Vi hadde så mye sex at det ble vel for klønete med kondom, vi var veldig impulsive (dro ikke rundt med en pakke kondomer hele tiden i et års tid) og mange ganger beruset. Hun skjønte jo hva vi drev med men de fortsatte relasjonen og er idag gift og har barn. Anonymkode: 5296b...e5b Må legge til at denne klamydian også ble delt med hans beste venn 😇😇 hvem som smittet hvem er idag 20 år senere fortsatt uklart. Anonymkode: 5296b...e5b
Aragon Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 Min umiddelbare tanke er at det kanskje ikke er tilgjengelig i hetens øyeblikk ? Men selv vet jeg ikke , ikke tråkket over grensa selv. 1
Topsi Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis elskerinnen ikke har andre partnere er vel ikke det noe problem? Anonymkode: 69273...37e Hvis de er elskere er vel ikke den andres moral noe man burde satse på eller? 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 Ts her. Min eksmann hadde planlagt utrosex i fylla uten kondom, og sier at han tenkte overhodet ikke på å bruke kondom i det hele tatt, og det er det som sjokkerte meg mest da jeg fikk vite det. Min ex er hypokonder, og opptatt av at ting skal være på stell, men tydeligvis forsvant både fornuft og hjerneceller da kåtskapen tok over. Han var med en dame han ikke hadde følelser, for så det var kun sex fortalte han. Jeg testet meg med en gang jeg fant ut at han hadde vært utro, men da hadde jeg uvitende hatt sex med han i månedsvis. Da jeg fortalte han at jeg var lettet over at han ikke hadde smittet meg med noe, lyste han opp og mente at jeg nå hadde lagt utroskapen bak oss og at vi nå kunne fortsette forholdet!🙈 Anonymkode: 2d8f7...7d9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 Fordi jeg synes ikke det er noe deilig å ha latex i munnen, liker ikke den kondomfølelsen der. Anonymkode: 16880...a70
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts her. Min eksmann hadde planlagt utrosex i fylla uten kondom, og sier at han tenkte overhodet ikke på å bruke kondom i det hele tatt, og det er det som sjokkerte meg mest da jeg fikk vite det. Min ex er hypokonder, og opptatt av at ting skal være på stell, men tydeligvis forsvant både fornuft og hjerneceller da kåtskapen tok over. Han var med en dame han ikke hadde følelser, for så det var kun sex fortalte han. Jeg testet meg med en gang jeg fant ut at han hadde vært utro, men da hadde jeg uvitende hatt sex med han i månedsvis. Da jeg fortalte han at jeg var lettet over at han ikke hadde smittet meg med noe, lyste han opp og mente at jeg nå hadde lagt utroskapen bak oss og at vi nå kunne fortsette forholdet!🙈 Anonymkode: 2d8f7...7d9 Din ex virker totalt blåst... Anonymkode: 04f8d...da3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Din ex virker totalt blåst... Anonymkode: 04f8d...da3 Ja det er derfor han er min ex Ts Anonymkode: 2d8f7...7d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå