AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Leser om flere her som har sex eller onanerer både 3, 4, 5 eller flere ganger pr dag. Opplever dere noen gang problemer som følge av dette? Har jo lest om folk som får betennelse i sædledere pga. stor trafikk. Og når du tømmer deg 5 eller 6 gangen på samme dag, kommer det egentlig noe sæd? Er det slik at kroppen øker sin produksjon med hyppig avgang? Leste om en her som hadde kommet 4 ganger i dama si på en dag - hva med henne? Anonymkode: 7cb68...fd2
Jentegutt Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Kan bare snakke for meg selv, jeg tømmer meg 2 til 3 ganger daglig, og har mye sæd, tror kroppen øker produksjon når det er hyppige utløsninger, har aldri hatt problemer med dette, annet en det har styrt livet mitt tidligere, men da var jeg oppi 3-5 ganger
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Det er ingen problemer knyttet til dette. Sædproduksjonen pågår kontinuerlig (men husk at det bare er en liten del av væsken som faktisk er sædceller). Det eneste man vil kunne oppleve er at mengden som ejakuleres blir mindre ved hyppige utløsninger. Dersom mannen har sædavgang inni kvinnen vil dette likevel ikke være synlig. Det er ikke på noen måte skadelig med hyppige utløsninger, snarere tvert imot. Det eneste problemet er eventuell sårhet på selve penis på grunn av mye friksjon ved f.eks. onani uten glid. I forholdet jeg er i hadde vi sex fire-fem ganger om dagen de første månedene, men over tid er jo slikt nesten umulig. På grunn av jobbsituasjon og barn har vi nå, etter 11 år, sex stort sett et par ganger om dagen. Hvis vi ligger sammen om kvelden sovner vi gjerne i forlengelsen av det, men jeg har aldri opplevd noen "plager" av å sove med sæd i meg, slik noen snakker om. Om morgenen kan vi godt ha sex igjen uten at noen av oss har vært i dusjen i mellomtiden. Å få flere sædutløsninger i seg i løpet av en dag, som det spørres om her, er problemfritt. Det knytter heller partnerne tettere sammen, er det påvist. Jeg tror rett og sett ikke sex og sæd representerer noen som helst sykdomsrisiko, hverken for ham eller henne. Utløsninger og orgasmer er sunt, på alle måter. Anonymkode: 94e75...4e7 1
Coachshinny Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 Har selv heller ingen problemer med at det gir problemer med mange utløsninger/ orgasmer. Har selv fra 5 til 10 orgasmer hver dag, noen ganger flere andre ganger mindre. Opplever heller at kroppen krever mer jo flere orgasmer jeg har. Eneste problemet er at jeg bruker ganske mye tid på sex og nytelse. Kan gå litt utover hverdag, studier osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå