Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 hei, det er en jeg er kjempeforelsket i, og som det har vært litt flørting med ganske lenge nå. Men nå begynner jeg å bli utålmodig, og vi skal snart på samme fest, så da tenkte jeg å få litt fortgang i sakene... Hvordan virker det om jeg prøver meg med følgende replikk i øret hans ved bardisken: "du, hva tenker du om dette: Jeg er seriøst betatt og vil ha deg..." Eller stryke det siste kanskje??? Har noen noen forslag som kan funke bedre?? Jeg treffer ham ganske ofte til daglig, så jeg kan ikke dumme meg helt ut i tilfelle han ikke skulle være interessert likevel...
Gjest Piper Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Hva med å rett og slett by han opp til dans? Snakke med han? En mann som er interessert vil nok bli overlykkelig over å få høre noe slikt, men en som ikke er det kan sikkert bli litt beklemt.
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Hvordan virker det om jeg prøver meg med følgende replikk i øret hans ved bardisken: "du, hva tenker du om dette: Jeg er seriøst betatt og vil ha deg..." Eller stryke det siste kanskje??? ← Stryke det første, heller. Tror kanskje han ville fått litt hetta av å høre det.
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 men om du stryker det første, kan han tro du bare er interessert i en heftig natt.. Betatt og "vil ha deg" er jo to forskjellige ting i mine øyne..
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 takk for foreløpige svar... Mja, "betatt" og "vil ha", jeg mener egentlig begge delene da! Men vil jo helst at det skal være bare mer enn én natt. Har dansa med han allerede, men vil på en måte få fram at jeg er veldig veldig interessert. Den gangen var det han som bød opp meg- jeg ble lykkelig, jeg!
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Om han skjønner at du er forelsket i han, er det jo ganske selvsagt at du også vil ha han..? eller...?
Lestat Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Stryke det første, heller. Tror kanskje han ville fått litt hetta av å høre det. ← Eller "Kom så går vi hjem til meg" Rett på sak
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 Hva er det som er så farlig med betatt? Husker jeg forelsket meg grundig i en kar en gang som etterhvert sa at han var bare betatt så det ble ikke noe mer.. Derfor tror jeg ikke du skremmer fyren bort med å si at du er betatt.
valentino Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 og vi skal snart på samme fest, så da tenkte jeg å få litt fortgang i sakene... ← Begynn å kysse han. Du behøver ikke fortelle hva du føler. Å si noe er sjelden riktig framgangsmåte.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Enig med Valentino, den taleflommen din høres voldsomt slitsomt ut og kan bare skremme ham bort.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 hei, det er en jeg er kjempeforelsket i, og som det har vært litt flørting med ganske lenge nå. Men nå begynner jeg å bli utålmodig, og vi skal snart på samme fest, så da tenkte jeg å få litt fortgang i sakene... Hvordan virker det om jeg prøver meg med følgende replikk i øret hans ved bardisken: "du, hva tenker du om dette: Jeg er seriøst betatt og vil ha deg..." Eller stryke det siste kanskje??? Har noen noen forslag som kan funke bedre?? Jeg treffer ham ganske ofte til daglig, så jeg kan ikke dumme meg helt ut i tilfelle han ikke skulle være interessert likevel... ← Den virker desperat. Du vil merke det etter noen danser om han fatter intr. for deg
Gjest lurven Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 Eller "Kom så går vi hjem til meg" Rett på sak ← hvis jenter går så rett på sak, blir de oppfatta som billige, hvem vil ha ei dame som er billig
missluna Skrevet 26. november 2005 #13 Skrevet 26. november 2005 Mitt beste trix er å spørre om han har noen i kikkerten for tiden. Spøre på en "venne-"måte. Hvis han svarer ja og kanche blir flau og ikke helt vil fortelle hvem det er, er du i alle fall ett skritt nærmere. Om han svarer "ja.. har du? " betyr det nok det samme
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #14 Skrevet 26. november 2005 hold deg unna ordet SERIØS Ville uansett ikke planlagt på den måten. vil fort virke påtatt! Planlegg heller bare at du skal flørte med ham.. smile og være hyggelig..
vixen Skrevet 26. november 2005 #15 Skrevet 26. november 2005 Kom i en lett prat med han først og så kan du be han med på et eller annet, om det nå enn er hjem etter en bytur eller om det er på café? Blir han med så er det et skitt i retningen av å bli litt bedre kjent i alle fall..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #16 Skrevet 27. november 2005 Nå er jeg så gammel at jeg setter pris på "seriøs" sjekking, og da funker ikke sjekke-linjer så godt. Jeg personlig ville vært hyggelig og sagt noe som at; "vet du, jeg synes du er en veldig hyggelig person, og lurer på om du kunne tenke deg å danse med meg?". Hvis han blir glad og overrasket er nok det et godt tegn, hvis han blir paff og usikker er det nok et kompliment for ham men ikke mer. Og da sitter du iallefall ikke igjen med følelsen av å ha utlevert deg. Det ville definitivt jeg gjort hvis jeg kun fokuserte på det seksuelle; "jeg vil ha deg". ...så fremt det ikke er det du vil da.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #17 Skrevet 27. november 2005 Er det ikke slik at menn går for de damene de vil ha da? Hvis han ikke viser noen interesse av seg selv, kanskje du skal ligge lavt i terrenget? Min oppfatnign er hvertfall at det er mannens ansvar å sjekke opp de damene han vil ha. Som i en ekte Clint Eastwood-western-film, der kvinner er kvinner og menn er menn.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #18 Skrevet 27. november 2005 Prøv å sette deg i hans stol selv. Hvordan ville han følt det om han var forelsket i deg og du kom med den setningen? Hvordan ville han følt det om han var litt interessert i deg og du kom med den setningen? Hvordan ville han følt det om han ikke var interessert i deg og du kom med den setningen? I det siste tilfellet ville det blitt litt dumt å gå så rett på sak, ville jeg ihvertfall følt selv
Hu i Svingen Skrevet 27. november 2005 #19 Skrevet 27. november 2005 Vel, hvis dere allerede flørter heftig så har du vel en ganske god følelse på om han virker interessert? Hvis han gjør det så fatter jeg ikke problemet med å gå rett på sak, bare tull å spille spill hvis du vet hva du vil. Livet blir ikke så morsomt hvis man aldri tar en sjanse vet du Synes replikken din er fin jeg da, men er enig i at du bør droppe "seriøst". Sett i gang!
valentino Skrevet 27. november 2005 #20 Skrevet 27. november 2005 bare tull å spille spill hvis du vet hva du vil. ← Nei. Hun kan diskvalifisere seg selv ved feil fremgangsmåte. Å sjekke er som å ringe et telefonnummer. Trykker på på feil knapper får du ikke det resultatet du ønsker. Før to personer kommer så langt som et seksuellt forhold er det som foregår et spill på en eller annen måte. Selv i et forhold foregår det en form for spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå