AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Ser at mange måler hcg, og jeg gjorde det selv sist svangerskap grunnet blødninger. Nå er jeg gravid i følge urintestene og at mens ikke dukker opp, men det er ikke så mye annet som tilsier at jeg er gravid. Det er ganske tidlig enda? Men føler ikke at jeg tør å tro på det, kan man måle hcg bare på dette grunnlaget? Anonymkode: a9d0c...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Mitt inntrykk er at de aller fleste fastleger er ganske rundhåndede til å måle hcg. Det er en veldig simpel blodprøve. Eneste minus er at du må ta minst to målinger for å få et meningsfullt resultat. Anonymkode: 8035b...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser at mange måler hcg, og jeg gjorde det selv sist svangerskap grunnet blødninger. Nå er jeg gravid i følge urintestene og at mens ikke dukker opp, men det er ikke så mye annet som tilsier at jeg er gravid. Det er ganske tidlig enda? Men føler ikke at jeg tør å tro på det, kan man måle hcg bare på dette grunnlaget? Anonymkode: a9d0c...9df Første gang hadde jeg på følelsen at noe var galt, og da målte vi HCG. Hadde dårlig økning, og det viste seg at den satt utenfor livmoren. Neste graviditet målte jeg ikke, men hadde som deg ingen andre symptomer enn positiv test. Blødde litt hele tiden også, så hadde bare trodd at jeg slet med mellomblødninger frem til første spark hvis jeg ikke hadde positiv test😅 Mistenker du at noe er galt? Tenker det er helt greit å høre med fastlegen, det skader jo ikke å sjekke😊 Anonymkode: 0905b...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Første gang hadde jeg på følelsen at noe var galt, og da målte vi HCG. Hadde dårlig økning, og det viste seg at den satt utenfor livmoren. Neste graviditet målte jeg ikke, men hadde som deg ingen andre symptomer enn positiv test. Blødde litt hele tiden også, så hadde bare trodd at jeg slet med mellomblødninger frem til første spark hvis jeg ikke hadde positiv test😅 Mistenker du at noe er galt? Tenker det er helt greit å høre med fastlegen, det skader jo ikke å sjekke😊 Anonymkode: 0905b...9b9 Litt usikker, tror ikke jeg har samme følelse som første gang. Da følte jeg meg ganske avslappet frem til fikk en liten blødning, som var helt ufarlig. Testet også bare 3 ganger den gangen, nå har jeg tatt 11 tester😂 kan ha noe med at jeg hadde dem tilgjengelig, det hadde jeg ikke sist.. Samtidig litt vanskelig å sammenligne da jeg var helt uviten om alt første gangen. føler meg litt dum om jeg ringer legekontoret og ønsker blodprøver fordi jeg tror jeg er gravid, da forslår de sikkert bare å ta en test. Anonymkode: a9d0c...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Litt usikker, tror ikke jeg har samme følelse som første gang. Da følte jeg meg ganske avslappet frem til fikk en liten blødning, som var helt ufarlig. Testet også bare 3 ganger den gangen, nå har jeg tatt 11 tester😂 kan ha noe med at jeg hadde dem tilgjengelig, det hadde jeg ikke sist.. Samtidig litt vanskelig å sammenligne da jeg var helt uviten om alt første gangen. føler meg litt dum om jeg ringer legekontoret og ønsker blodprøver fordi jeg tror jeg er gravid, da forslår de sikkert bare å ta en test. Anonymkode: a9d0c...9df Bare si at du er usikker, for du er jo litt usikker på om det er noe der eller ikke😊 Tipper de ordner blodprøver. En graviditetstest vil bare fortelle at du er gravid, ikke at nivåene stiger som de skal. Anonymkode: 0905b...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå