AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Hei, Jeg har hatt samme dame i 16 år. Vi har det bra. Men de siste årene så har jeg begynt og merke at jeg kan bli sår i urinrøret og på forhuden enkelte ganger etter vi har hatt sex. Første gang jeg merket dette ordentlig så fikk jeg utflod som var litt mørkere enn sæd og mer klissete. Jeg har aldri vært utro. Og er 110% sikker på at hun ikke har vært det da hun har vært hjemmeværende mor hele tiden og det er nok ingen jeg stoler mer på her i verden. Og jeg tok test etter den første gangen. Jeg har ikke pratet noe særlig med henne om dette annet enn at jeg har sagt at jeg har blitt sår osv etter samleie. Jeg har googlet litt, fordi jeg har tenkt på om det er hennes safter jeg reagerer på. Så for noen dager siden hadde vi sex igjen og merket etterpå at hun sannsynligvis hadde eggløsning, da det var masse hvitt belegg på pikken. Dagen etterpå fikk jeg denne sårheten og jeg får litt utflod og blir litt belegg på forhud og hodet. Kan også få lett kløe i selve urinrøret. Jeg hadde også en periode hvor jeg ble veldig sår og blødde når jeg urinerte. Var å fikk undersøkt dette på sykehuset med kamerainspeksjon. Uten at det ga noe svar. Men de mistenker at jeg hadde litt lett for å få sår i urinrøret. Selv har jeg hatt i tankene at det har skjedd pga at når jeg har runket at jeg har klemt i rundt for å holde igjen spruten til jeg kommer meg på toalettet slik at det har blitt for mye trykk. Og ja det har blitt litt runking på reisejobb Noen med lignende symptomer eller som har vært borti det samme? Anonymkode: c766d...73b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, Jeg har hatt samme dame i 16 år. Vi har det bra. Men de siste årene så har jeg begynt og merke at jeg kan bli sår i urinrøret og på forhuden enkelte ganger etter vi har hatt sex. Første gang jeg merket dette ordentlig så fikk jeg utflod som var litt mørkere enn sæd og mer klissete. Jeg har aldri vært utro. Og er 110% sikker på at hun ikke har vært det da hun har vært hjemmeværende mor hele tiden og det er nok ingen jeg stoler mer på her i verden. Og jeg tok test etter den første gangen. Jeg har ikke pratet noe særlig med henne om dette annet enn at jeg har sagt at jeg har blitt sår osv etter samleie. Jeg har googlet litt, fordi jeg har tenkt på om det er hennes safter jeg reagerer på. Så for noen dager siden hadde vi sex igjen og merket etterpå at hun sannsynligvis hadde eggløsning, da det var masse hvitt belegg på pikken. Dagen etterpå fikk jeg denne sårheten og jeg får litt utflod og blir litt belegg på forhud og hodet. Kan også få lett kløe i selve urinrøret. Jeg hadde også en periode hvor jeg ble veldig sår og blødde når jeg urinerte. Var å fikk undersøkt dette på sykehuset med kamerainspeksjon. Uten at det ga noe svar. Men de mistenker at jeg hadde litt lett for å få sår i urinrøret. Selv har jeg hatt i tankene at det har skjedd pga at når jeg har runket at jeg har klemt i rundt for å holde igjen spruten til jeg kommer meg på toalettet slik at det har blitt for mye trykk. Og ja det har blitt litt runking på reisejobb Noen med lignende symptomer eller som har vært borti det samme? Anonymkode: c766d...73b Jeg har også blitt sår på penishodet etter sex med noen jenter. Jeg mistenker at noen damer har sterkere fittesaft enn andre. Kan det være så enkelt at fittesafta er for sterk? Anonymkode: 28cc6...0ca
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Sopp? Anonymkode: 0d8cf...230 Men burde ikke dama plages med kløe av sopp? Og kan hun ha det periodevis uten å behandles for sopp. Anonymkode: c766d...73b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men burde ikke dama plages med kløe av sopp? Og kan hun ha det periodevis uten å behandles for sopp. Anonymkode: c766d...73b Kan jo være at dere driver å "smitter" hverandre med sopp? Har hun ikke merket noe som helst? Jeg tenker at dere begge bør gå og sjekke dere for absolutt alt, og eventuelt ta en soppkur (og en pause fra sex til alt er sjekket). Eventuelt kan det være noe du eller dama vasker dere med. Bruker noen av dere såpe på penis/vagina, eller intimsåpe? Prøv å kutt ut alt av såpe (vanlig og intimsåpe) for en stund, og vask dere kun med vann. Se om det blir bedre da. Anonymkode: 521a1...f91
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men burde ikke dama plages med kløe av sopp? Og kan hun ha det periodevis uten å behandles for sopp. Anonymkode: c766d...73b Jeg trodde jeg ikke hadde hatt sopp noen gang, så var jeg hos gynekolog som kommenterte at jeg hadde sopp og anbefalte vagitorier. Jeg hadde alltid tenkt at det var sånn jeg var rett etter mensen, klødde ikke spesielt men hadde hvit utflod som du beskriver. Det hadde jeg da hatt av og på i flere tiår uten å skjønne at det var sopp,nettopp fordi det ikke klødde. Så joda det går an. Anonymkode: 0d8cf...230
Anonymous33 Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jo være at dere driver å "smitter" hverandre med sopp? Har hun ikke merket noe som helst? Jeg tenker at dere begge bør gå og sjekke dere for absolutt alt, og eventuelt ta en soppkur (og en pause fra sex til alt er sjekket). Eventuelt kan det være noe du eller dama vasker dere med. Bruker noen av dere såpe på penis/vagina, eller intimsåpe? Prøv å kutt ut alt av såpe (vanlig og intimsåpe) for en stund, og vask dere kun med vann. Se om det blir bedre da. Anonymkode: 521a1...f91 Det gjelder barberskum også. Hun (eventuelt du, om du barberer deg) bør bruke babyolje for barbering en stund for å se om noe bedrer seg + null såpe av noe slag. Det kan være at du har en liten reaksjon på noe sånn
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 Test deg for kjønnsykdom....kanskje dama har vært utro Anonymkode: a0242...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå