Gjest Athena Catalina Skrevet 3. september 2022 #21 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 15.13): Favorittdyr: Rev. Favorittartist: Depeche Mode og Linkin Park. Favoritt type/rype: Tom Hardy og Eva Green. Favorittfilm: Motorsykkeldagbøkene. Favorittmat: Italiensk. Kallenavn: Favoritt lag: Fc Barcelona. Favorittplagg: Ullgenser og skinnjakke. Motto: "Don't waste your time looking back, you`re not going that way" Endret 3. september 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. september 2022 #22 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg hadde fotball skoledagbok da jeg gikk på skolen, var ikke som de andre jentene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. september 2022 #23 Del Skrevet 3. september 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Jeg hadde fotball skoledagbok da jeg gikk på skolen, var ikke som de andre jentene 😅 Hva hadde de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. september 2022 #24 Del Skrevet 3. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Hva hadde de? De hadde, Topp, Oh Boy, Pusur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #25 Del Skrevet 4. september 2022 Athena Catalina skrev (8 timer siden): De hadde, Topp, Oh Boy, Pusur. Jeg hadde pusur sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2022 #26 Del Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 15.13): Favorittdyr: Naboen sin hund Favorittartist: Kan ikkje velja 1😮 Timberlake og Drake og Rihanna må med. ++ Favoritt type/rype: Franzen. Og litt J-Lo og Espen Aas. Favorittfilm: hmm.. vanskelig. . Er så mye🥹 when Harry met Sally, Holiday, American beaty Favorittmat: Franzens meny. Kallenavn: Dama. På Jobb: nevrodama. Favoritt lag: Ikke interessert Favorittplagg: Glitterjumpsuit Motto: Eg klarar det eg vil klara. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. oktober 2022 #27 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg skammer meg litt, har ikke fått med meg at du hadde dagbok. Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. oktober 2022 #28 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 13.13): Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Hest Till Lindeman Hemmelig Abre del oyos Laks i pasta med ostesaus Kollibri 96 Kosegenseren min Am allem Unfug der passiert, sind nicht etwa nur die schuld, die ihn tun, sodern auch die, die ihn nicht verhindern. - Erich Kästner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #29 Del Skrevet 5. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (51 minutter siden): Hest Till Lindeman Hemmelig Abre del oyos Laks i pasta med ostesaus Kollibri 96 Kosegenseren min Am allem Unfug der passiert, sind nicht etwa nur die schuld, die ihn tun, sodern auch die, die ihn nicht verhindern. - Erich Kästner Hvor kommer kollibri kallenavnet fra? 96 er det Hannover? Og du må oversette den siste der🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. oktober 2022 #30 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Hvor kommer kollibri kallenavnet fra? 96 er det Hannover? Og du må oversette den siste der🙂 Kollibri er fordi jeg er ikke så veldig høy og stor av meg, men er allikevel høyt og lavt. Ja, Hannoverscher Sportverein von 1896. Eneste fotballlaget jeg har noe som helst relasjon til på grunn av pappa, så klart. Men ellers er jeg ikke veldig oppdatert på fotball. "All ondskap som skjer er ikke bare feilen til den som gjør det, men også til dem som ikke stopper det". Og, kjenner man min bakgrunn så må man for all del ikke tro at jeg er bitter. Det er jeg ikke. Men jeg møter mye i jobb som jeg lurer veldig på hvorfor ingen griper inn, men bare snur ryggen til og later som det ikke er der. Derfor er det et sitat jeg liker veldig godt, fra en dyktig (barnebok)forfatter og poet, Erich Kästner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. oktober 2022 #31 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 15.13): Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Favorittdyr: Katt Favorittartist: Diverse Favoritt type/rype: Mina Favorittfilm: Shawshank Redemption Favorittmat: Pizza/taco Kallenavn: Hemmelig, altfor eksponerende Favoritt lag: Manchester United Favorittplagg: Shorts Motto: Ta ikke livet for alvorlig, du kommer ikke levende fra det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #32 Del Skrevet 5. oktober 2022 Elev @Agent smith klasse 9A 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #33 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 15.13): Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Hund Eminem Channing Tatum Den skyldige Safari kjeks Othea Barcelona Kjole Eat clean to stay fit, have a burger to stay sane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #34 Del Skrevet 5. oktober 2022 Oppdaget ikke dagboken før nå jeg 😮 Upopulær du @Agent smith 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #35 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (På 30.8.2022 den 15.13): Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Katt Iron Maiden og Black Sabbath og Jethro Tull ++++++++++++++ Eliza Dushku, Penelope Cruz, Salma Hayek Seven Samurai eller Die Hard eller The Good, the Bad and the Ugly Indisk … Ham-Kam Olabukser/jeans (low fit) «Life is struggle» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #36 Del Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (33 minutter siden): Elev @Agent smith klasse 9A Jeg fikk ikke pule før jeg var nesten 20 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #37 Del Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (28 minutter siden): Oppdaget ikke dagboken før nå jeg 😮 Upopulær du @Agent smith Har alltid vært upop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #38 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Jeg fikk ikke pule før jeg var nesten 20 år Du var ikke i puberteten i dette bildet engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #39 Del Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Har alltid vært upop Dakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #40 Del Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Du var ikke i puberteten i dette bildet engang Jeg var sent ute, har fortsatt lite kroppshår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå