Gjest Agent smith Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Skoledagboka mi, legg igjen en hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Hei skuledagbok! Skal ein skriva om favorittartist og favorittmat? Og er det Pusur på coveret? Eg har så mange spørsmål🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 Hei på deg din gamle sei. Hilsen Kvakk 8 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #4 Del Skrevet 30. august 2022 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Hei skuledagbok! Skal ein skriva om favorittartist og favorittmat? Og er det Pusur på coveret? Eg har så mange spørsmål🤓 Kommer en liste snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #5 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 timer siden): Hei på deg din gamle sei. Hilsen Kvakk 8 år. Hæi håpper du ike har jentelus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #6 Del Skrevet 30. august 2022 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Hei skuledagbok! Skal ein skriva om favorittartist og favorittmat? Og er det Pusur på coveret? Eg har så mange spørsmål🤓 Man kan også skrive ein morsam helsing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #7 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Endret 30. august 2022 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #8 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Hæi håpper du ike har jentelus Det har jæi masse av. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #9 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det har jæi masse av. Hihi. Jenter er domme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #10 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Jenter er domme Ja fysj. Jæi er sikkelig dom. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 30. august 2022 #11 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (34 minutter siden): Favorittdyr: Favorittartist: Favoritt type/rype: Favorittfilm: Favorittmat Kallenavn: Favoritt lag: Favorittplagg: Motto: Hest E type Justin Timberlake Titanic Lasagne "Nerd" Hokksund IL Kneppebukser "Hvorfor være som alle andre, når du kan være deg selv?" Dette er hvordan jeg ville svart i -98 Sist jeg skrev i en skoledagbok, ikke mye har forandret seg, da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 30. august 2022 #12 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Ja fysj. Jæi er sikkelig dom. Haha Tipper du er superkul, jeg. Du kan godt få låne kreppe tanga mi ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #13 Del Skrevet 30. august 2022 StellaNova skrev (3 minutter siden): Tipper du er superkul, jeg. Du kan godt få låne kreppe tanga mi ❤️ Får jæi? Tusen tak! Snille du ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #14 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ja fysj. Jæi er sikkelig dom. Haha Å jenter ær slemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #15 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Å jenter ær slemme Du har guttelus du. Dumming 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #16 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Du har guttelus du. Dumming 😝 Det dæær ska jei si til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #17 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det dæær ska jei si til mamma Typisk ass. Sladrehank!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #18 Del Skrevet 30. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden): Typisk ass. Sladrehank!!! Itj slåå mæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. august 2022 #19 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): Itj slåå mæææ Neida. Æ e snill sjø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #20 Del Skrevet 31. august 2022 🧳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå