Gå til innhold

Du som spiller dataspill.

Fremhevede innlegg

Skrevet

en solid 8

Anonymkode: 301f7...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min ungdom lå jeg nok på 6-7, men nå er det en evighet siden jeg har ødelagt noe i frustrasjon. Man blir liksom ikke like engasjert i slike uviktige ting lenger. Jeg bare tar en pause fra spillet hvis frustrasjonen begynner å melde seg.

En gang i tenårene spilte jeg med en kamerat som var mer temperamentfull. Vi trodde vi endelig skulle klare et spill vi hadde samarbeidet om i lang tid, men da muligheten røk mot slutten gikk han fullstendig amok på tastaturet. Han slo 10-15 meget harde slag slik at tastene praktisk talt sprutet rundt omkring.

Forresten er det jo urettferdig at man lar det gå ut over maskinvaren - det er jo programmene man blir sint på :Hehe:

work-software.png.8aa4528d15af26bfde2ae1f62359965f.png

Skrevet

2-3 🙂 

Skrevet

0,5. Helt upåvirket er jeg ikke, men har aldri blitt fysisk eller noe sånt. Kan banne litt innvendig på en dårlig dag.

Anonymkode: 2a793...166

Skrevet

Aldri blitt noe voldsomt sinna av sånt, men har sluttet å spille enkelte spill i perioder.

Anonymkode: 0014b...57b

Skrevet

Det varierer med dagsformen. De fleste gangene blir jeg bare oppgitt og skrur av. Hvis humøret er "sånn" hender det seg at jeg mishandler håndkontrollen litt. Ikke så den går i stykker, men litt hardhendt behandling... 

4? 5?

Anonymkode: 4ca60...dfb

Skrevet

jeg vil påstå at hvis man ødelegger ting fordi man er sint, så har man et sinneproblem. I tillegg har spillingen gått altfor langt når man reagerer så kraftig på å tape. 

Jeg har aldri blitt sint når jeg taper i et spill. Skuffa kanskje en gang i blandt, men det er ikke mer en fantasi

• Nyttig 1
Skrevet

0, for det virker som 1 i tråden er folk som blir irritert nok til å ikke ville spille spillet på lenge, mens det verste jeg egentlig gjør er å kanskje ta en pause på 15-20 min at jeg skal få opp konsentrasjonen min igjen.

Anonymkode: a9f94...872

Skrevet

1-2.

Har aldri knust noe som helst i sinne. Slått datamusa litt hardt ned på bordet eller klemt litt på kontrollen til den knirker, kanskje et par ganger i løpet av livet, men ikke mer enn det.

Blir jeg irritert slutter jeg bare å spille. Spiller heller noe jeg ikke blir irritert/sint over. Livet er irriterende nok som det er.

Anonymkode: 24fbf...cb3

Skrevet

1-2

Jeg har aldri ødelagt noe. Men jeg har hatt venner som har knust både skjermer og bare slått av PCen og gått etter å ha tapt. Det ble bedre med årene, men spesielt når utstyret begynte å koste flere tusenlapper :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...