AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Man kan si mye fint om kvinnekroppen, men den har en stor mangel: kroppen absorberer ikke sæden. Med unntak av den ene sædcellen som kanskje slipper inn, så skal det meste av sæden ut igjen. Proteinrikt som det er, så er det jo litt bortkastet. Hvordan reagerer din mann når du sier han ikke får komme inni deg, fordi du ikke gidder gå å kjenne på at det renner halve dagen? Anonymkode: 35852...12a
Sofakona Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Sæden kommer inn i livmorhalsen i løpet av sekunder. Det som kommer ut er det som beskytter sæden og dens glidemiddel. Men det er jo bare ha et håndkle og gå og tisse eller dusje. Og eventuelt ha på lite truse innlegg. Vi prøvde på barn i over 1 år og det rant aldri ut resten av dagen. Men da er det bare å bruke kondom 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Min mann har aldri hatt noe ønske til å komme inni meg. Han vil helst sprute meg rett i ansiktet, den pervogrisen. Han får ikke lov, så klart. Han får lov å komme på andre deler av kroppen min da Anonymkode: 2a8b8...446
Tennplugg Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): ..Proteinrikt som det er, så er det jo litt bortkastet. Hvordan reagerer din mann når du sier han ikke får komme inni deg, fordi du ikke gidder gå å kjenne på at det renner halve dagen? Sikkert litt på siden men vi har ofte et spill rundt det; når han spør om å få sprute i meg så sier jeg at han ikke får lov. Det tenner meg å si det og det tenner han å få den beskjeden. Er jeg ekstra tøff i trynet så svarer jeg ja, på betingelse at han går ned og rengjør meg etterpå. Andre ganger bytter vi helt om på rollene, da er det han som gir meg beskjed om å ta i mot ladningen og han vil levere så dypt inn som mulig (så jeg må "lide" meg gjennom at det drypper og renner etterpå). Eller han "tvinger" med ned på kne for å ta i mot protein shake i munnen. Digger å variere mellom slem bitch og lydig tøs💃 Endret 30. august 2022 av Tennplugg 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Jeg går på do etterpå og da renner det ut med en gang. Det som ikke renner ut blir til en slags tykk gele som kommer ut etter en dag eller to. Har altså null problemer med at det renner ut etterpå. Hadde jeg kledd på meg umiddelbart etter sex og gått ut, ja da hadde det kommet i trusa men. Forskjell også på sæd. Noen menn jeg har vært sammen med har hatt tynn sæd, og da har jeg opplevd mer renning i timene etter samleie. Det kan også svi/føles ubehagelig. Med min eksmann klaffet alt og jeg hadde aldri noen plager og alt kom ut på dobesøket etterpå 👍 Anonymkode: 08063...485
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Hun elsker at jeg kommer i henne, så det er ikke et dilemma jeg har vært borti. Fire ganger på lørdag. Anonymkode: 7bbbf...b41 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Dere kan jo be han slikke det opp etterpå. Det er jo proteinrikt som du sier. Anonymkode: f7db3...74c 1
Fioljenta Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan reagerer din mann når du sier han ikke får komme inni deg, fordi du ikke gidder gå å kjenne på at det renner halve dagen? Anonymkode: 35852...12a Akkurat dette er faktisk et problem noen ganger. Selv om jeg har vært på do og i dusjen etterpå, er det ikke alltid alt kommer ut og det er litt kipt når du er på jobb og kjenner at det renner… Men. Hvorfor skjer det ikke hver gang? Det lurer jeg på. Kan det ha noe med hvilken sexstilling vi bruker når han kommer? Det virker også som om sæden «kommer lengre inn» dersom jeg er skikkelig tent. Hvis jeg bare er sånn passelig tent, er det ikke et problem når han kommer inni meg siden alt renner fint ut rett etterpå. Og når jeg er skikkelig tent og ivrig, ja, så er jeg litt for mye med der og da til å stoppe ham. Så, jeg har egentlig ikke stoppet ham…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå