Gå til innhold

Å ha sex med venners voksne barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg ikke barn, som under 16år, men unge voksne i lovlig alder. 

Jeg har et ff forhold til datteren til en god venn av meg. Jeg vet han prinsipielt er ok med dette, men tviler på at han synes det er greit at det er nettopp hans datter. 

Noen her som har tatt "den praten" med en kompis? Hvordan fortelle at du har pult dattera hans? 

Anonymkode: 8a274...f15

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd: hold det for deg selv og slutt med å høvle over døtrer av kompiser! Ærlig talt 

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet

Tja... korleis vil du føle det når han kjem og fortel at han har pult dotra di?

Anonymkode: b5adf...916

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har et ff forhold til datteren til en god venn av meg. Jeg vet han prinsipielt er ok med dette, men tviler på at han synes det er greit at det er nettopp hans datter. 

Noen her som har tatt "den praten" med en kompis? Hvordan fortelle at du har pult dattera hans? 

Neimen…NEI!!  

Håper du troller!! 

• Liker 3
Skrevet

Hva slags relasjon har du til denne kvinnen, når du tenker at det er greit å informere hennes nære slektninger om uforpliktende sex hun har?

Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville regne deg som noen god kompis etter hva du holder på med.

Anonymkode: bd554...3fa

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Useriøse og dårlig holdning blant mange brukere her. Dette er to voksne folk som har et forhold… Men TS, jeg tror jeg ikke ville nevnt dette.

Anonymkode: e345e...ba7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva slags relasjon har du til denne kvinnen, når du tenker at det er greit å informere hennes nære slektninger om uforpliktende sex hun har?

Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville regne deg som noen god kompis etter hva du holder på med.

Anonymkode: bd554...3fa

Man vet jo ikke hvor det kan ende....? Kompisen min har en stesøster som er gift og har 2 barn med stefarens kompis. Så det skjer, og blir akseptert av noen. 

Skrevet

Har pult mine 16-17 og 18 år gamle døttre til flere kompiser, og de har pult mine døtre. Helt greit. Sex er sex, lovlig er lovlig. Man bestemmer da selv 😄

Anonymkode: cc32c...f6a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hahaha. Klassisk mann. "Du kan være så gris du bare vil, bare det ikke er min datter". 

Anonymkode: d7112...f42

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Håper inderlig at dette ikke er sant!! Bare at du kødder om dette er sykt! 

• Liker 8
Skrevet

Dersom du har kjent dem gjennom oppveksten deres, føles det ikke litt sosialt merkelig selv om de nå skulle være 20+? 

Anonymkode: fdd86...ce9

• Liker 6
Skrevet

Sånt gjør man bare ikke. 

Anonymkode: 0cf94...caa

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Sier bare æsj fysj

Anonymkode: aa221...895

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har pult mine 16-17 og 18 år gamle døttre til flere kompiser, og de har pult mine døtre. Helt greit. Sex er sex, lovlig er lovlig. Man bestemmer da selv 😄

Anonymkode: cc32c...f6a

Du er en 5-prosenter du.

Anonymkode: aa792...20c

• Liker 3
Skrevet

Datra til en av mine barndomsvenner har sendt utallige hint og signaler om at hun ønsker at jeg skal ta initiativet. 

Det startet ett år etter at hun begynte på universitetet og hadde flyttet hjemmefra. Hun fikk det for seg at hun nå var så frigjort, selvstendig og voksen og kunne håndtere menn som er 25 år eldre enn seg. 

Det skjer ikke i min levetid. 

På bakgrunn av disse hendelsene med datteren til min barndomsvenn så har jeg innsett at jeg måtte ta en samtale med min egen datter, om hvor lite moden man egentlig er i begynnelsen av 20 årene.  

Anonymkode: 94856...dc9

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dersom du har kjent dem gjennom oppveksten deres, føles det ikke litt sosialt merkelig selv om de nå skulle være 20+? 

Anonymkode: fdd86...ce9

Vel, jeg er venn av familien. Har kjent henne siden hun var midt i tenårene. Jeg og hennes far er begge ganske åpne og fleiper om mye. Blant annet at vi begge er steriliserte. Hun har fortalt meg at hun tente veldig på å høre dette, da hun slipper å tenke på faren for å bli gravid. 

Skrevet

æsj. Å ha sex med noen som kunne vært barnet ditt i alder er bare kvalmt. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Useriøse og dårlig holdning blant mange brukere her. Dette er to voksne folk som har et forhold… Men TS, jeg tror jeg ikke ville nevnt dette.

Anonymkode: e345e...ba7

Tja. Prinsipielt er jeg ikke i mot stor aldersforskjell mellom voksne mennesker - men det er snakk om datteren til en kompis. En som kanskje har hatt en relasjon til denne kvinnen siden hun var et barn. Det blir bare helt feil 

• Liker 2
Skrevet

Du tenker på dette fordi du syns det er kleint. Du vet at det kan være han ikke liker det, er jo ganske spes.. dere har uansett ingen meldeplikt så ville bare latt d skli unna inntil den dagen kommer at dere eventuelt blir ett par.. da kan dere «komme ut». Tipper d er helt okei for folk😊

Anonymkode: 8c68f...13c

Skrevet

Hadde du vært min kompis hadde du fått deg en på trynet! Og definitivt ikke vært min kompis lenger!

Anonymkode: b6f98...51b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...