Gå til innhold

Mobil til gammel dame

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Mormor liker å gå lange turer, men hun er redd for å falle og slå seg og ikke ha mulighet til å tilkalle hjelp. Hun kunne derfor tenke seg en mobil. Den må ha STORE taster - hun ser dårlig, og være svært brukervennlig (hun har vanskelig for å forstå tekniske dingser)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tråd om å handle gaver på nett og der mener jeg at det var en side med sånne praktiske ting, bl.a. en superenkel mobiltelefon.

Klarte ikke å finne den igjen nå, men hvis du kikker litt rundt i juleforumet så kan det jo være den dukker opp.

Gjest GreenSky
Skrevet

Takk for det. :) Jeg har printet ut sidene, og skal vise dem til henne.

Skrevet

Det ser ut som om de ikke er å få kjøpt i Norge, da. Dumt, for farmor er på jakt etter noe sånt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det ser slik ut. Har sendt en mail til telenor og netcom, så vi får se. :)

Skrevet
Ja, det ser slik ut. Har sendt en mail til telenor og netcom, så vi får se.  :)

Sier du fra her om hva du finner ut? Den ene skal jo lanseres i Sverige, da kan den kanskje kjøpes der, og så kan man kjøpe norsk abonnement?

Skrevet

Her er en nettbutikk du kan sjekke ut www.enklereliv.no

De har mobiltelefon for eldre og andre som ikke er bekveme med den slags "nymotens ting", den er dog noe dyr.

Skrevet

Grandtante og grandonkel på hhv 76 og 80 år klarer å bruke enkle Nokiatelefoner. Det synes jeg er en fin "nybegynnertelefon". Eldre og simple modeller koster vel lite og tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...