AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 nærmeste, men barnet vil gjerne be de nærmeste nå da flere gjør det,men jeg har sagt at ut barneskolen ber vi alle, er jeg streng? de er 18 av samme kjønn i klassen, han har vert i 6 bursdager i år, og det har vert 14 hittil, men jeg vil gjerne be alle ut barneskolen, slik ingen føler seg utestengt, er 3 i klassen som er litt ute av det sosiale siden de ikke driver på med idrett og sitter mye inne og spiller, min har vert i bursdag til 2 av de, da de ba kun de følte var nærmest de, min føler ikke seg nær de,men de føler det tydeligvis for hn. Så til det jeg lurer på, hvilken dag synes dere det er best at man har bursdag? en uke dag eller helg, det har vert begge deler før og vi føler vel det er like populært uansett, og har 2 og halv time bursdag hver gang,men nå er det en del cuper fremover i helgen og de vil jo barnet delta på. Så synes dere det er greit med bursdag i ukedagene, vi tenkte den 8 september siden det er da hn fyller og har heller ikke trening den dagen, det er mandag,onsdag og søndag Anonymkode: da83d...254
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Da jeg gikk på barneskolen ble alle av samme kjønn invitert inntil 5.trinn. På 5.-7.trinn ble det gjort avtale om at man kunne invitere de nærmeste vennene, men det var ikke lov til å ekskludere færre enn halvparten. Det vil si at hvis det var 12 jenter i klassen, så var det ikke tillatt å invitere mer enn 5 (6 med bursdagsbarnet). 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Da jeg gikk på barneskolen ble alle av samme kjønn invitert inntil 5.trinn. På 5.-7.trinn ble det gjort avtale om at man kunne invitere de nærmeste vennene, men det var ikke lov til å ekskludere færre enn halvparten. Det vil si at hvis det var 12 jenter i klassen, så var det ikke tillatt å invitere mer enn 5 (6 med bursdagsbarnet). Takk. de er 18 av samme kjønn i klassen til min og hn har 3 stk som er nærmest Anonymkode: da83d...254
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Han kan dei han føler seg nærmest og dei som han har vært invitert I selskap til eventuellet. Anonymkode: 7df86...c6e
Mumsmums Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 For et merkelig innlegg.. et langt avsnitt om hvem man skal invitere og hvem som har invitert. Så ender det med at du spør fremmede på nettet hvilke dag du ska feire barnet ditt😂😂 Ta det en dag det passer, tenker jeg🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Jeg synes du skal invitere alle av samme kjønn. Vi synes ukedager (inkl. fredager) er bedre en helg. Om det er bursdag på en lørdag eller søndag, kan vi ikke reise bort eller dra på telttur i helga. Anonymkode: 45cef...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå