Gå til innhold

Er det jeg eller andre som er på rett linje? Terskel sykdom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste ukene hatt konstant hodepine, så ille at jeg noen dager har flatet helt ut etter jobb. Får gjort lite på kvelder, og noen dager har jeg hatt null overskudd til mann og tenåringer.

Har også noen andre plager. Begynte å snakke med en på jobb, som nå jobber 30% som sykmeldt. Og innså at hun har mye mer energi/ driv enn meg. Orker faktisk å gjøre ting på fritiden.

Liker jobben min, og skal mye til for at jeg skipper den. Men... Ser jo selv at det ikke er en god utvikling. Bestille en legetime? Og vente 4 uker på den? Så ser jeg hva legen sier?

Anonymkode: bd09d...249

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen mente jeg hadde for høy terskel. Og endte med full sykemelding noen uker. For å ta knekken på hodepinen.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 17.17):

Har de siste ukene hatt konstant hodepine, så ille at jeg noen dager har flatet helt ut etter jobb. Får gjort lite på kvelder, og noen dager har jeg hatt null overskudd til mann og tenåringer.

Har også noen andre plager. Begynte å snakke med en på jobb, som nå jobber 30% som sykmeldt. Og innså at hun har mye mer energi/ driv enn meg. Orker faktisk å gjøre ting på fritiden.

Liker jobben min, og skal mye til for at jeg skipper den. Men... Ser jo selv at det ikke er en god utvikling. Bestille en legetime? Og vente 4 uker på den? Så ser jeg hva legen sier?

Du kunne vel bare fortalt din historie og stilt spørsmålet uten å trykke en annen person ned?

Anonymkode: 1b645...9a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kunne vel bare fortalt din historie og stilt spørsmålet uten å trykke en annen person ned?

Anonymkode: 1b645...9a0

Hvor har TS trykket noen ned? :klo: 

Anonymkode: 96ba6...95c

• Liker 2
Skrevet

Høy terskel er bra, men man blir ikke den beste versjonen av seg selv, om man har vondt.  Har innsett at ingen takker deg om du presser deg for langt, men synes det er vanskelig å være borte fra jobb.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er Terskel sykdom?

Anonymkode: 1276e...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...