Gå til innhold

Hvordan liker dere at vi gjør det gutter???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hellu!

Spm mitt er egentlig ganske enkelt, hvordan liker dere gutter å bli...ja..eh.. su*d??

Jeg er en jente som liker det, og hvis dere har noen tips så jeg kan lære meg enda mer om det, er jeg fornøyd. :oops: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et individuelt spørsmål, og det en liker kan ikke automatisk overføres til en annen, men det vet du sikkert.

Jeg liker det best når hun fokuserer på hodet og leker med tungen på den.

Det at hun skal svelge mest mulig av "tingen" er ikke nødvendig, gir kanskje et lite kick rent visuelt..... men fokus på hodet gir størst nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kristian, det er veldig forskjellig fra mann til mann. Enkelte er veldig følsomme på penishode slik at de ikke liker så intens suging direkte der, og andre er mindre følsomme.

Jeg personlig liker at jente leker litt mer hele penisen og ballene, med hendene, fingre, lepper og tungen. Kan gjerne starte med å kysse og slikke litt forsiktig rundt ballene, og deretter på penis. Jeg liker veldig godt av hun bruker tungen og slikker på penishode og penis. Deretter veksler litt med å suge. Starte litt forsiktig og deretter suge dypere og dypere. Og gjerne fingre litt med ballene samtidig.

Et annet tips er at jenta tar en isbit i munnen og deretter suger penisen dypt. Utrolig spennende..... :briller:

Alle gutter elsker jenter som er flinke til å suge, så bruk all den tid dere har på å lære dette med å spørre gutta etterhvert hva som er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Khalid Hagen

Når kjæresten min lar tunga gli forsiktig over hodet samtidig som neglene hennes glir sakte over pungen må jeg tenke intenst på Valgerd for ikke å komme etter 27 sekunder! :sjarmor:

Men vi gutta er nok forskjellige, så det beste tipset er vel å snakke med din utkårede. God kommunikasjon er den beste seksuelle investeringen du kan gjøre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vått - VELDIG vått - så det renner ned skaftet.

Hvis hun samtidig klør meg bak pungen med lange negler ..... *SS*

Og husk at både ordet "suge"/"suck" og det motsatte ordet "blow" er totalt meningsløse i denne sammenheng - du skal hverken suge eller blåse

- det er friksjonen med lepper, tunge, gane som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ok med noen tips fra en jente også, eller? Her er mine tips iallfall:

1. Begynn forsiktig. Klem litt på ballene hans (forsiktig). Hold rundt skaftet på penis. Runk ham litt akkurat ved roten.

2. Samle masse spytt i munnen. De aller fleste gutter liker at penis er veldig våt av spytt når du suger ham. La spyttet renne nedover penis.

3. Slikk hodet først. Prøv deg frem, og spør hva han liker. Runk skaftet forsiktig samtidig.

4. Ta hele hodet inn i munnen og sug det. Først forsiktig, senere litt hardere. Prøv deg frem.

5. Ta hele penis i munnen og sug ham fra rota og opp til hodet. Pass på at penis hele tiden er våt av spytt. Avveksle gjerne med å ru### ham om du blir sliten i kjevene. Og -vær veldig nøye med IKKE å komme borti penis med tennene!!

For øvrig: Det kan være lurt å øve deg litt med å suge på en av dine egne fingre. Da kjenner du hvordan de ulike måtene å suge på kjennes ut for ham.

Og til slutt: De fleste gutter liker best at man varierer litt i rytme (fort eller sakte), hardhet osv.

Lykke til.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sist men ikke minst:

Jeg tror kanskje det aller viktigste er at du digger å suge en gutt. Altså -at du virkelig liker å gjøre det. Det merkes nemlig (tror jeg ganske bestemt) om du egentlig kvir deg litt og egentlig ikke liker det så godt. Akkurat på samme måte som om hester merker med en gang om vi er litt nervøse når vi skal ri -selvom vi selv mener at vi er veldig flinke til å late som om vi slett ikke er nervøse.

Hehe... Sikkert derfor jeg er så god til å suge, da -fordi jeg digger det så veldig :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Nelle så tydelig utdypet... det hjelper å like det du har planer om å gjøre... det er ikke til å unngå å merke for oss menn hvis du IKKE liker det

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...