AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 - Hvor mange KWH bruker du per måned? De siste månedene f.eks - Bruker du aircondition / varmepumpe? - Lager du mat hver dag på komfyr / stekeovn? - Hvor ofte / lenge /varme dusjer du? Anonymkode: e9517...53c
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Jeg bruker ca. 6000 kwt i året. I januar brukte jeg 615 kwt, i juli brukte jeg 232 kwt og hittil i august har jeg brukt 241 kwt. Jeg bor i leilighet og har kun elektrisk oppvarming. Ikke varmepumpe eller AC. Jeg lager stort sett varm middag hver dag på komfyr/i stekeovn. Aner ikke hvor lenge jeg dusjer, kanskje 5 minutter når jeg ikke vasker håret. Dusjer hver dag.
Tvist Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 (endret) Ca 260 i mnd i sommer. Opp mot 1000 på vinteren. Ingen varmepumpe/aircondition. Lager mat på komfyr de fleste dagene, men store porsjoner,så ofte er det bare oppvarming, eller steking/koking av egg eller lignende. Dusjer etter trening noen dager, dusjer hjemme vanligvis 2 ganger i uken, ca 10 min. Har vanligvis ikke på varme på badet, bare litt når det er veldig kaldt. Endret 29. august 2022 av Tvist
xaca Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 (endret) Juni: 201 kW juli: 187 kW Har ikke varmpumpe. Lager mat hverdag. 15 min varm dusj hver annen dag. Men trenger bare å betale vannet for det. Har ikke elektrisk varming i huset, men vann/olje og den er fri for meg. Bor i boligblokk.. Endret 29. august 2022 av xaca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå