AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Jeg er også typen som er skeptisk til enkelte mennesker som er populære og godt likt. Fikk meg til å tenke litt... Når er det snakk om mine egne fordommer? Når er det snakk om tidligere erfaringer, som noen ganger gir meg fordommer, andre ganger kunnskap? Når er det snakk om intuisjon som plukker opp røde flagg tidlig i et bekjentskap? Selvfølgelig umulig å svare konkret på, helt konkret, men vil gjerne høre deres tanker og refleksjoner Anonymkode: 86804...34a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 For meg er det ikke nødvendigvis et rødt flagg å være godt likt, men jeg kommer sjeldent overens med slike mennesker fordi de ofte blir litt «too much» (oppmerksomhet) eller naive (finner seg i alt) for meg. Jeg liker folk som er litt kresne og har sterke meninger og ofte føler jeg at de populære bare jatter med de aller fleste uten å virkelig stå for noe eget. Anonymkode: 18252...e8c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Ja, det kan være snakk om personlighetstyper som ikke passer sammen. Jeg er av den typen som ikke opplever skravlebøtter og mennesker som er "på" hele tiden som energigivende, snarere litt krevende. Men så setter jeg pris på enkelte av dem også, så ingen regel uten unntak Anonymkode: 86804...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå