AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Har en jeg har kjent siden barneskolen. Vi er veldig forskjellige, og jeg kjenner at jeg irriterer meg mer og mer. Samtidig føler jeg at jeg vil holde på vennskapet fordi vi har kjent hverandre så lenge. Noen med like erfaringer? Tanker? Anonymkode: f7c70...23c
Hallo12345 Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Om du føler at du «må» fordi dere har kjent hverandre «så og så lenge», er det ingen vits å fortsette. Blir bare falskt fra din side da. 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Høres ut som om dere har vokst fra hverandre. Selv om dere har kjent hverandre lenge, betyr ikke det at vennskapet må fortsette.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Da hadde jeg nok hengt sammen med vedkommende noe mindre, men nok til at man kalles venner. Anonymkode: 3c9f8...8cc
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 15.54): Har en jeg har kjent siden barneskolen. Vi er veldig forskjellige, og jeg kjenner at jeg irriterer meg mer og mer. Samtidig føler jeg at jeg vil holde på vennskapet fordi vi har kjent hverandre så lenge. Noen med like erfaringer? Tanker? Anonymkode: f7c70...23c Hva er det du irriterer deg over? Er dere så ulike? Treffes dere ofte? Ikle tvihold på ett vennskap om du ikke gir av deg selv og driter i den andre! Anonymkode: 1bce1...428
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Det at du irriterer deg, går på deg og dine følelser. Så uansett hva du gjør, ikke vent til neste gang hun gjør noe «galt» og så reagerer du med å bli sur og kutte henne ut. Bare fade ut, eller si det rett ut; at du føler at dere har vokst fra hverandre. Anonymkode: 3166f...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå