Henrikk Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Så jeg var i en klasse med en gutt, jeg prøvde å ta initativt og vi klikka på en måte, jeg tok initav sånn 3 ganger på forskjellige dager, og jeg starter så si alltid samtalen og følger etter han når han er ute og prøver å henge med han, men han tar ikke initiativ, og det var en ny kompis som var i klassen idag og da tok han invtaiv på han istedet, og var sånn «uff nå skal Tomas der og jeg har ingen å henge med da» mens jeg sitter rett foran han, er ikke det litt frekt ? Han vet jo at han kan komme til meg. Men når jeg tar intativ virker han grei, men gjør det aldri selv. Burde jeg finne meg en
Hallo12345 Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Han er dessverre ikke interessert. Men jeg kan garantere deg at det er mange som er det. ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Henrikk skrev (59 minutter siden): Så jeg var i en klasse med en gutt, jeg prøvde å ta initativt og vi klikka på en måte, jeg tok initav sånn 3 ganger på forskjellige dager, og jeg starter så si alltid samtalen og følger etter han når han er ute og prøver å henge med han, men han tar ikke initiativ, og det var en ny kompis som var i klassen idag og da tok han invtaiv på han istedet, og var sånn «uff nå skal Tomas der og jeg har ingen å henge med da» mens jeg sitter rett foran han, er ikke det litt frekt ? Han vet jo at han kan komme til meg. Men når jeg tar intativ virker han grei, men gjør det aldri selv. Burde jeg finne meg en Det første du bør gjere er å slutte å fotfølge folk. Det kan fort opplevast invaderande og masande. Anonymkode: e0507...2d7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det første du bør gjere er å slutte å fotfølge folk. Det kan fort opplevast invaderande og masande. Anonymkode: e0507...2d7 Det første du bør gjøre, er å lære deg å gjenkjenne trolleinnlegg Anonymkode: 89bfc...70c
Henrikk Skrevet 29. august 2022 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det første du bør gjøre, er å lære deg å gjenkjenne trolleinnlegg Anonymkode: 89bfc...70c Det er ikke troll lol.
Henrikk Skrevet 29. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det første du bør gjere er å slutte å fotfølge folk. Det kan fort opplevast invaderande og masande. Anonymkode: e0507...2d7 Jeg bare sa «hei!» og begynte å prate med han mens han gikk opp trappa mot utedøren, det var det jeg mente med følge.
Henrikk Skrevet 29. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2022 Hallo12345 skrev (1 time siden): Han er dessverre ikke interessert. Men jeg kan garantere deg at det er mange som er det. ♥️ Takk, men jeg skjønner ikke hvorfor? Det virka som vi klikka, er det pga utseende ? Altså fyrn er avrage, så er jeg. Men det virker som han kun vil henge med folk han synes er kule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå