AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Mer enn 25% rust, kan man fjerne selv på egenhånd? Anonymkode: f2f9e...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Bremse hardt innimellom. Anonymkode: af05d...402 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bremse hardt innimellom. Anonymkode: af05d...402 Selv om det allerede er mer enn 25% rust på skivene? Anonymkode: f2f9e...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 Du tar flere harde oppbremsinger. Men bruk en stålbørste og gnikk i vei, er vel det beste. Anonymkode: 52926...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 Skal man fjerne rust fra bremseskivene må man pusse eller dreie dem. Harde oppbremsinger vil hjelpe lite når problemet er blitt så stort. Det enkleste er å bytte skivene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 29. august 2022 #6 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mer enn 25% rust, kan man fjerne selv på egenhånd? Anonymkode: f2f9e...fd4 Overflaterust ja, men gravrust får du ikke bort med mindre man dreier eller sliper det av med typ vinkelsliper. Enklere å bytte bremsene, og bruke de mer aktivt for å unngå rust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 1. september 2022 #7 Del Skrevet 1. september 2022 On 8/29/2022 at 8:41 PM, C-girl said: Overflaterust ja, men gravrust får du ikke bort med mindre man dreier eller sliper det av med typ vinkelsliper. Enklere å bytte bremsene, og bruke de mer aktivt for å unngå rust. Skal man pusse skiver med skikkelig rust (en dårlig løsning jeg har brukt når jeg hadde lite penger) så må skivene av, og da koster det lite å kjøpe nye på "BT" eller Thansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. september 2022 #8 Del Skrevet 1. september 2022 Tiuren skrev (12 minutter siden): Skal man pusse skiver med skikkelig rust (en dårlig løsning jeg har brukt når jeg hadde lite penger) så må skivene av, og da koster det lite å kjøpe nye på "BT" eller Thansen. Enig, men som en kriseløsning går det an å slipe evnt dreie de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. september 2022 #9 Del Skrevet 2. september 2022 Betyr nok mest sannsynligvis skifte av skiver og klosser Norgesdel.no hadde tilbud på bremsedeler for en stund siden 484,- ink frakt til min L200 er du NAF Medlem blir det ennå billigere Fast frakt 79,- Bildeler og reservedeler - Handle bildeler på nett i Norge - Norgesdel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå