AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Hva tenker dere om en fyr som sier at vi er eksklusive men som fortsatt er aktiv og oppdaterer dateprofilen sin? Vi har datet i noen uker og har truffet hverandre ofte (med sex), men eg vil ikke fortsette å treffes om han ønsker å holde mulighetene åpne. What to do??? Anonymkode: 23731...ca8
lillevill Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om en fyr som sier at vi er eksklusive men som fortsatt er aktiv og oppdaterer dateprofilen sin? Vi har datet i noen uker og har truffet hverandre ofte (med sex), men eg vil ikke fortsette å treffes om han ønsker å holde mulighetene åpne. What to do??? Anonymkode: 23731...ca8 Hvordan vet du at han gjør dette da? 1
Gjest AprilRyan Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Hadde ikke trodd på at vi var eksklusive og hadde spurt han om det. For det er ingen grunn til å oppdatere profil hvis man er eksklusive. Mulig han blir sur da, men jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye om det. Bedre enn å gå rundt og lure og være usikker.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 AprilRyan skrev (6 timer siden): Hadde ikke trodd på at vi var eksklusive og hadde spurt han om det. For det er ingen grunn til å oppdatere profil hvis man er eksklusive. Mulig han blir sur da, men jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye om det. Bedre enn å gå rundt og lure og være usikker. Blir han sur så har han jo definitivt ikke "rent mel i posen". Nei bare spør han TS, om han fortsatt søker etter "noe bedre" så er det DU som fortjener å finne noe bedre.❤️ Men spør gjerne litt taktisk og uten beskyldninger. "Du, jeg var innom for å sette profilen min passiv (evt slette profilen) siden vi har avtalt å være eksklsive. Da så jeg at du akkurat har oppdatert profilen din? Jeg stusser litt over hvorfor du har gjort det nå?" Anonymkode: 40e36...0fd
Jr.Garcon Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 15.34): Hva tenker dere om en fyr som sier at vi er eksklusive men som fortsatt er aktiv og oppdaterer dateprofilen sin? Vi har datet i noen uker og har truffet hverandre ofte (med sex), men eg vil ikke fortsette å treffes om han ønsker å holde mulighetene åpne. What to do??? Anonymkode: 23731...ca8 Noe mer i klartekst enn det får man det vel neppe. Han holder åpenbart mulighetene åpne og sjekker om noe "bedre" dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Er ikke dette standard (for begge kjønn) i dagens datingmarked? Man er eksklusive inntil noe bedre dukker opp? Anonymkode: af1d8...cc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå