Gå til innhold

Eksklusive men fortsatt aktiv dateprofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en fyr som sier at vi er eksklusive men som fortsatt er aktiv og oppdaterer dateprofilen sin? Vi har datet i noen uker og har truffet hverandre ofte (med sex), men eg vil ikke fortsette å treffes om han ønsker å holde mulighetene åpne. What to do???

Anonymkode: 23731...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om en fyr som sier at vi er eksklusive men som fortsatt er aktiv og oppdaterer dateprofilen sin? Vi har datet i noen uker og har truffet hverandre ofte (med sex), men eg vil ikke fortsette å treffes om han ønsker å holde mulighetene åpne. What to do???

Hvordan vet du at han gjør dette da?

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Hadde ikke trodd på at vi var eksklusive og hadde spurt han om det. For det er ingen grunn til å oppdatere profil hvis man er eksklusive. Mulig han blir sur da, men jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye om det. Bedre enn å gå rundt og lure og være usikker.

Skrevet
AprilRyan skrev (6 timer siden):

Hadde ikke trodd på at vi var eksklusive og hadde spurt han om det. For det er ingen grunn til å oppdatere profil hvis man er eksklusive. Mulig han blir sur da, men jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye om det. Bedre enn å gå rundt og lure og være usikker.

Blir han sur så har han jo definitivt ikke "rent mel i posen". Nei bare spør han TS, om han fortsatt søker etter "noe bedre" så er det DU som fortjener å finne noe bedre.❤️ Men spør gjerne litt taktisk og uten beskyldninger. "Du, jeg var innom for å sette profilen min passiv (evt slette profilen) siden vi har avtalt å være eksklsive. Da så jeg at du akkurat har oppdatert profilen din? Jeg stusser litt over hvorfor du har gjort det nå?"

Anonymkode: 40e36...0fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 15.34):

Noe mer i klartekst enn det får man det vel neppe.

Han holder åpenbart mulighetene åpne og sjekker om noe "bedre" dukker opp. 

Skrevet

Er ikke dette standard (for begge kjønn) i dagens datingmarked? Man er eksklusive inntil noe bedre dukker opp?

Anonymkode: af1d8...cc1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...