Gå til innhold

Til alle som ikke ønsker barn:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig bra av dere! 

jorda er overbefolket og hvert eneste menneske forurenser så til de grader, og krever vann og mat. Jeg støtter dere 100% 

Jeg er en av de som fikk barn, så jeg har ikke vært så miljøvennlig akkurat, klarer å innse det. 

Anonymkode: 2f95f...8e8

• Liker 13
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig for barna dine at du sier sånt 🥰

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mingus skrev (Akkurat nå):

Teit kommentar.

Anonymkode: 7d14e...4bc

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Teit kommentar.

Anonymkode: 7d14e...4bc

Som om din var noe bedre da?! 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det er vel bare bra at det er de ressurssvake som får massevis av barn og de ressurssterke lar være. Idiocracy neste.

Anonymkode: cd23c...898

• Liker 8
Skrevet

Jeg er helt enig og det er også på tide å innse at vi ikke kan redde hele den tredje verden.

Bare i Afrika så er det forventet en befolkningsvekst på 1.5 milliard innen 2050 og det sier seg selv at det vil føre til et vanvittig press på jordens resurser og klima for å ikke snakke om hvis disse menneskene skal ha no som ligner på vestlig levestandard.

Anonymkode: e524b...13a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
mingus skrev (14 minutter siden):

Barna mine får det de trenger og jeg er uendelig glad i de, og de var ønsket. Men mange ønsker faktisk ikle barn ig det skal vi være veldig glad for

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt enig og det er også på tide å innse at vi ikke kan redde hele den tredje verden.

Bare i Afrika så er det forventet en befolkningsvekst på 1.5 milliard innen 2050 og det sier seg selv at det vil føre til et vanvittig press på jordens resurser og klima for å ikke snakke om hvis disse menneskene skal ha no som ligner på vestlig levestandard.

Anonymkode: e524b...13a

Ja, det er jo sprøtt. Men at det skal hjelpe på saken om vi får færre barn oppi her, det spørs... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jo sprøtt. Men at det skal hjelpe på saken om vi får færre barn oppi her, det spørs... 

Hvert menneske i Norge forurenser mye, så det har veldig mye å si

• Liker 6
Skrevet

Er ikke nordmenn som er problemet, gitt.. 

Anonymkode: 6d5cc...b4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke nordmenn som er problemet, gitt.. 

Anonymkode: 6d5cc...b4d

hvorfor tror du jeg kun mente normenn?  Egentlig bør de som ikle ønsker barn heller få støtte for det valget. Verden trenger ikke mer mennesker 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det er vel bare bra at det er de ressurssvake som får massevis av barn og de ressurssterke lar være. Idiocracy neste.

Hva mener du neste? 😂

Anonymkode: a6749...d21

Skrevet

Hvert menneske i Norge forurenser mye, så det har veldig mye å si

Ja. Men bærekraftsmessig. Hvem skal drifte alt mulig i samfunnet hvis vi blir mange færre? Innvandrere har ikke nødvendigvis noe kompetanse når de kommer hit.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du neste? 😂

Anonymkode: a6749...d21

Har du sett filmen Idiocracy? Den handler om at de smarte folka lar være å formere seg på grunn av miljøet og blabla, og de dumme driter i det og får masse barn, slik at totalt sett blir menneskeheten dummere og dummere og det går mot avgrunnen med det hele. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Men bærekraftsmessig. Hvem skal drifte alt mulig i samfunnet hvis vi blir mange færre? Innvandrere har ikke nødvendigvis noe kompetanse når de kommer hit.

Utrolig hva folk får til hvis de må. Folk strekker seg til å prostituere om de ikke har nok penger. Tror opplæring i en vanlig bedrift er ganske god deal i forhold 

• Liker 1
Skrevet

100% enig med ts. Kina klarte jo å stoppe opp veksten, mener det burde settes igang med noe lignende globalt. Altså maks 3 barn da. Men det hadde jo blitt ramaskrik. Folk er så gale etter rettigheter og egne valg. At de driter på framtidens generasjoner bryr de seg pent lite om så lenge de kan fly 6 ganger i året, spise biff og få 8 unger.

Anonymkode: 85e74...0c0

• Liker 3
Skrevet

Det er ca 100 millioner hjemløse i verden. 

Og ca 153 millioner foreldreløse barn. 

VI TRENGER IKKE FLERE. 

Anonymkode: e4b7c...286

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke et problem med overbefolkning i i-land, problemet er at det fødes for mange barn i u-land. Vi trenger flere barn i i-land og færre barn i u-land. 

Anonymkode: 39d9c...e58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og bare så det er sagt, I dette tilfellet anser jeg USA som u-land.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke et problem med overbefolkning i i-land, problemet er at det fødes for mange barn i u-land. Vi trenger flere barn i i-land og færre barn i u-land. 

Folk i i-land forurenser mer enn i u-land. Jorda trenger ikke at det fødes fler barn i i-land. Hva er vi vel uten jorda vår

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...