Gå til innhold

Er det vanlig at dama har vondt/sår i vagina? Etter samleie/oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med et ONS i helga, som jeg fingra ekstremt. Og pulte. Men idag sier ho hun er sår der nede. Er det normalt? Det er garrantert av fingringen. Går det over?

Anonymkode: 8e814...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller du har smitta henne me no dritt... 

Anonymkode: 89e83...5b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

eller du har smitta henne me no dritt... 

Anonymkode: 89e83...5b5

Haha, nei.

Men er det vanlig liksom? Er det farlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var med et ONS i helga, som jeg fingra ekstremt. Og pulte. Men idag sier ho hun er sår der nede. Er det normalt? Det er garrantert av fingringen. Går det over?

Hun var vel ikke våt nok, eller så var du litt uforsiktig. Er tynn hud der nede vet du. Det er ingen menn som fingra meg slik jeg liker det. Det er mange menn som er ekstremt keitete på området. Det er bedre å bli slikket, da kommer jeg på et øyeblikk. 

Anonymkode: 5848f...5ed

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun var vel ikke våt nok, eller så var du litt uforsiktig. Er tynn hud der nede vet du. Det er ingen menn som fingra meg slik jeg liker det. Det er mange menn som er ekstremt keitete på området. Det er bedre å bli slikket, da kommer jeg på et øyeblikk. 

Men det går over der nede? Eller er det noe som må sjekkes opp?

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Etter litt mye og heftig sex kan damen fint være litt sår ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, du har ødelagt henne for alltid. 

Anonymkode: fe28e...bec

• Liker 2
Skrevet

Du sier jo at du fingre henne "ekstremt"... Det er jo tynne slimhinner der nede, man kan ikke bare herje som man vil. Hun trenger nok noen dager på å heles, med mindre du har smittet henne med noe. 

Anonymkode: c097c...37d

• Liker 1
Skrevet

Bare pass på at det er stor forskjell på å være god hard sex oh hard vondt sex ..og hard ikke alltid er godt eller at man kommer jo hardere og fortere det går 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er kroppens sikre tegn på at hun er blitt gravid, og nå kommer til å forpuppe seg ganske snart.

Anonymkode: 3f4ac...3ea

Skrevet

Jeg blir ofte sår, spesielt etter røff sex, eller når samboer har fingret meg enten hardt eller lenge (eller begge😆).

Det trenger ikke bety sykdom etc, og det går som regel over fort.

Hvis dette er noen du kan tenke det å møte igjen, ville jeg spurt om hun tror det er fordi du var for hardhendt, feks. Det at du i det hele tatt har fått vite at det gjorde vondt, kan være et hint til neste gang om å være litt mer forsiktig med fingring 🙃

Har en samboer som selv etter 3 år og gjentatte beskjeder ikke skjønner at det er vel så mye nytelse ved forsiktig berøring - selv vibrator skal han liksom skru på Max, mens når jeg er alene er den på det laveste… 

Godt han er bra ellers😂

Anonymkode: f8736...b66

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir sår hvis noen går inn "tørt"/uten for mye forspill, eller er veldig store, eller om man puler i time etter time. 

Voldsom fingring høres også ut som noe man kan bli sår av (og ikke veldig digg ut forøvrig..). 

Så uvanlig er det ikke, ikke for meg iallfall. 

Det er bare små rifter, det gror ganske fort og går over altså. 

Anonymkode: ff28a...dd9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig! Har blitt sår mange ganger pga det

Anonymkode: 5e215...cfb

Skrevet

Normalt ja, går seg til. Bare vær litt mindre «ekstrem» neste gang😅

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor var du så hardhendt? Er du sikker på at hun synes det var digg egentlig?

Anonymkode: 6f098...a10

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå liker jo damer forskjellige ting, men min erfaring er at ekstrem fingring for det første ikke er godt der og da, heller vondt, og man blir veldig sår etterpå siden man får rifter av neglene. Det virker mer som noe menn liker tenken på, men som ikke er noe godt for dama. Spør dama di om hun liker så voldsom fingring, eller ville hatt det mer forsiktig og så heller km du gå hardt med penis, som er uten skarpe kanter... 

Anonymkode: 2c038...d0c

• Liker 1
Skrevet

Vanlig. Skjer med mg hele tiden.. 

Anonymkode: fb5ee...f49

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det går over, ja.

Anonymkode: 2c038...d0c

Skrevet

Håper du bruker kondom så du og de du har sex med ikke sprer klamydia og resitente bakterier som ikke lar seg behandle.

Anonymkode: 5d4c6...18b

Skrevet

Kan bare svare for meg selv.

Ja, jeg blir sår hver gang vi har hatt sex.

Jeg blir alltid våt, så det er ikke der 'problemet' ligger.

Om vi har sex flere ganger om dagen,eller flere dager på rad, blir det ekstremt sårt og vondt etterpå.

Og nei, jeg/vi har heller ingen kjønnssykdommer. Er rett og slett bare sånn kroppen min er.

Det hindrer meg ikke å ha sex med mannen min, det fins verre ting enn å være sår nedentil etter sex🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...