AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Så jeg er litt skeptisk til kollektivtransporten på steder som Vettre, Vollen, Nesbru, Bleiker osv. Er det veldig kronglete å f eks sykle på El-Sykkel til Asker og ta toget derfra? Toget bruker jo 19 minutter til Nationaltheatret. Er det helt urealistisk å gjøre det om vinteren? Det er vel ok gang og sykkelveier i Asker? Anonymkode: 15706...00e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så jeg er litt skeptisk til kollektivtransporten på steder som Vettre, Vollen, Nesbru, Bleiker osv. Er det veldig kronglete å f eks sykle på El-Sykkel til Asker og ta toget derfra? Toget bruker jo 19 minutter til Nationaltheatret. Er det helt urealistisk å gjøre det om vinteren? Det er vel ok gang og sykkelveier i Asker? Anonymkode: 15706...00e Går buss fra alle de stedene. Ei venninne sykler fra Blakstad til Sandvika nesten hver dag. Anonymkode: 0e3c8...b3d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Det er veldig god buss-dekning alle stedene. Såpass god at til Oslo hadde jeg neppe giddet dra innen om Asker for å ta toget. Litt kø i rushen må det regnes med men det venner man seg til. Fra Vollen hadde jeg helt klart tatt båten. Anonymkode: c72d1...a1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå