Gå til innhold

Hva skjer om jeg oppdaterer iPhonen til nyere iOS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en iphone xs, og jeg får ikke lastet ned enkelte apper fordi jeg har for gammel iOS. Men har ikke turt å oppgradere fordi jeg har hørt telefonen blir tregere og man kan miste alt innhold? Bør jeg? Hvorfor slutter apper å funke? Xs er jo ikke så gammel? Er dette en måte å få oss til å bruke penger på by iphone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg anbefaler deg å oppgradere. Ikke tenk på det du selv skriver.

Skrevet
Avstand skrev (1 minutt siden):

Har en iphone xs, og jeg får ikke lastet ned enkelte apper fordi jeg har for gammel iOS. Men har ikke turt å oppgradere fordi jeg har hørt telefonen blir tregere og man kan miste alt innhold? Bør jeg? Hvorfor slutter apper å funke? Xs er jo ikke så gammel? Er dette en måte å få oss til å bruke penger på by iphone?

Du mister ikke innhold og den blir ikke veldig mye tregere. De som klager på at telefonen har blitt "for treg" etter oppdateringer er de som kjører benchmarks og ser på tallet de får som resultat.

Anonymkode: 53b20...4f5

• Liker 1
Skrevet
Avstand skrev (11 timer siden):

Du bør oppgradere til nyeste versjon med en gang. Du går glipp av viktige sikkerhetsoppdateringer!

Apper slutter å fungere fordi de ikke støtter utgåtte versjoner av operativsystemet som ingen bruket lenger.

Du er faktisk den eneste jeg har hørt om som ikke oppdaterer IOS straks det kommer en ny versjon.

Anonymkode: ecb0d...036

• Liker 2
Skrevet
Avstand skrev (19 timer siden):

Aldri opplevd noe sånt.

Anonymkode: 08698...4a1

Skrevet

Oppgrader. Men bær forberedt på en del nye ting.

Men det er en direkte konsekvens av at du ikke har oppgradert enda, ikke fordi oppgradering i seg selv er dårlig.

Skrevet

Så jeg mister ikke noe på tlf om jeg oppgraderer til nyere iOS? 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: c3b28...f0a

Skrevet
On 8/30/2022 at 12:59 AM, AnonymBruker said:

Du er faktisk den eneste jeg har hørt om som ikke oppdaterer IOS straks det kommer en ny versjon.

Anonymkode: ecb0d...036

Her har du ei til 86488F95-9725-4BC3-A136-544342C6497F.gif.37851af2efdc4488b836c736bba92c4b.gif Jeg oppgraderer aldri med en gang, men venter så jeg hører at det ikke er mye problemer med. Har brent meg før. 

Skrevet

Jeg har ikke oppdatert iPhonen min på lang lang tid, da jeg ikke har nok ledig plass på tlf til det. Selv om jeg godtar midlertidlig fjerning av apper, så vil ikke tlf oppdateres. Veldig spent på hvor lenge appene mine vil fungere.. 

Anonymkode: 3d202...0d0

Skrevet
On 9/4/2022 at 2:14 PM, AnonymBruker said:

Jeg har ikke oppdatert iPhonen min på lang lang tid, da jeg ikke har nok ledig plass på tlf til det. Selv om jeg godtar midlertidlig fjerning av apper, så vil ikke tlf oppdateres. Veldig spent på hvor lenge appene mine vil fungere.. 

Anonymkode: 3d202...0d0

Vurdert å flytte noen bilder over i arkivet i skyen, eller slette noe? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...