AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Har vært sammen med samboer i 3 år og vi har det veldig bra sammen. Jeg sliter ganske mye med mistillit fra tidligere forhold og kan ofte reagere sterkere på ting enn «vanlige folk».. Han har barn fra før m ekskona og i går skulle det ene barnet få lov til å få mobil så vi hentet en gammel mobil samboeren min har hatt opp fra boden. Han hadde denne da han var gift m ekskona og frem til for noen år siden. Når jeg går gjennom den er det masse nummer lagret på den og det er nummer som «ThaimassasjeLin» «MassasjeOslo1000», «MassasjeRøa» og flere sånne asiatiske jentenavn. Jeg spør samboeren min om dette og han sier først han ikke husker hvor det kommer fra fordi det er mange år siden.. Så spør jeg direkte om det er eskorter eller noe sånt siden det er navn på personene også men han sier han aldri i verden har gjort noe sånt. Jeg syns også det er ganske spesielt å ha sånne navn og steder lagret uten å liksom huske hvor det kommer fra.. Til slutt la vi den død men jeg har kvernet på dette hvert eneste våkne øyeblikk siden i går. Han sa også at på den tiden han brukte den mobilen jobbet han som håndtverker og at det kunne være navn på kunder han hadde lagret der og da.. Flere av nummerne het jentenavn (asiatiske) med 1000 eller 2000 bak så da tenker vel alle at det kan være pris f.eks… Samboeren min virket hvertfall ikke noe stresset over dette og sier han aldri har vært på et sånt sted eller kjøpt sånne tjenester.. Han har heller aldri nevnt at massasje er noe han liker så derfor skjønner jeg hvertfall ikke hvorfor han har sånne nr på tlf. Han og ekskona sov på hvert sitt soverom de siste 4 Årene før de ble skilt så jeg spurte også om det hadde sammenheng med dette, men han sier det har det ikke. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 123bf...d91
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært sammen med samboer i 3 år og vi har det veldig bra sammen. Jeg sliter ganske mye med mistillit fra tidligere forhold og kan ofte reagere sterkere på ting enn «vanlige folk».. Han har barn fra før m ekskona og i går skulle det ene barnet få lov til å få mobil så vi hentet en gammel mobil samboeren min har hatt opp fra boden. Han hadde denne da han var gift m ekskona og frem til for noen år siden. Når jeg går gjennom den er det masse nummer lagret på den og det er nummer som «ThaimassasjeLin» «MassasjeOslo1000», «MassasjeRøa» og flere sånne asiatiske jentenavn. Jeg spør samboeren min om dette og han sier først han ikke husker hvor det kommer fra fordi det er mange år siden.. Så spør jeg direkte om det er eskorter eller noe sånt siden det er navn på personene også men han sier han aldri i verden har gjort noe sånt. Jeg syns også det er ganske spesielt å ha sånne navn og steder lagret uten å liksom huske hvor det kommer fra.. Til slutt la vi den død men jeg har kvernet på dette hvert eneste våkne øyeblikk siden i går. Han sa også at på den tiden han brukte den mobilen jobbet han som håndtverker og at det kunne være navn på kunder han hadde lagret der og da.. Flere av nummerne het jentenavn (asiatiske) med 1000 eller 2000 bak så da tenker vel alle at det kan være pris f.eks… Samboeren min virket hvertfall ikke noe stresset over dette og sier han aldri har vært på et sånt sted eller kjøpt sånne tjenester.. Han har heller aldri nevnt at massasje er noe han liker så derfor skjønner jeg hvertfall ikke hvorfor han har sånne nr på tlf. Han og ekskona sov på hvert sitt soverom de siste 4 Årene før de ble skilt så jeg spurte også om det hadde sammenheng med dette, men han sier det har det ikke. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 123bf...d91 😅😅😅 hvor naiv tror han du er? dette er jo prostitusjon. Hverken mer eller mindre. gratulerer; du har giftet deg med en horekunde. Anonymkode: a4a28...9b0 14 5
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har vært sammen med samboer i 3 år og vi har det veldig bra sammen. Jeg sliter ganske mye med mistillit fra tidligere forhold og kan ofte reagere sterkere på ting enn «vanlige folk».. Han har barn fra før m ekskona og i går skulle det ene barnet få lov til å få mobil så vi hentet en gammel mobil samboeren min har hatt opp fra boden. Han hadde denne da han var gift m ekskona og frem til for noen år siden. Når jeg går gjennom den er det masse nummer lagret på den og det er nummer som «ThaimassasjeLin» «MassasjeOslo1000», «MassasjeRøa» og flere sånne asiatiske jentenavn. Jeg spør samboeren min om dette og han sier først han ikke husker hvor det kommer fra fordi det er mange år siden.. Så spør jeg direkte om det er eskorter eller noe sånt siden det er navn på personene også men han sier han aldri i verden har gjort noe sånt. Jeg syns også det er ganske spesielt å ha sånne navn og steder lagret uten å liksom huske hvor det kommer fra.. Til slutt la vi den død men jeg har kvernet på dette hvert eneste våkne øyeblikk siden i går. Han sa også at på den tiden han brukte den mobilen jobbet han som håndtverker og at det kunne være navn på kunder han hadde lagret der og da.. Flere av nummerne het jentenavn (asiatiske) med 1000 eller 2000 bak så da tenker vel alle at det kan være pris f.eks… Samboeren min virket hvertfall ikke noe stresset over dette og sier han aldri har vært på et sånt sted eller kjøpt sånne tjenester.. Han har heller aldri nevnt at massasje er noe han liker så derfor skjønner jeg hvertfall ikke hvorfor han har sånne nr på tlf. Han og ekskona sov på hvert sitt soverom de siste 4 Årene før de ble skilt så jeg spurte også om det hadde sammenheng med dette, men han sier det har det ikke. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 123bf...d91 Vet om person(er) som gjerne blir runket og muligens knuller asiatere i f.eks Danmark mens kona er hjemme med barn.. Avskyelig, men sant. Heldigivis gjelder ikke dette alle menn. Endret 29. august 2022 av Maatte_ha_konto
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Her er det ingen tvil, dessverre. Løp! Anonymkode: 022aa...c9c 5
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Ville løpt og ikke sett meg tilbake. Kanskje også anmeldt, da prostitusjon er ulovlig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Æsj. Noen menn er altså direkte avskyelige Anonymkode: e4266...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Test deg for seksuelt overførbare sykdommer. Anonymkode: 0c487...cc2 9 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Alle har en fortid. Slik jeg forstår det er dette noe som eventuelt har skjedd før han traff deg. Han hadde det nok ikke så greit med ekskona. Det betyr ikke at han gjør det samme mot deg. Kanskje han er lykkelig nå? Om du ikke stoler på han, så passer dere ikke sammen. Anonymkode: 6a0bc...071
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har vært sammen med samboer i 3 år og vi har det veldig bra sammen. Jeg sliter ganske mye med mistillit fra tidligere forhold og kan ofte reagere sterkere på ting enn «vanlige folk».. Han har barn fra før m ekskona og i går skulle det ene barnet få lov til å få mobil så vi hentet en gammel mobil samboeren min har hatt opp fra boden. Han hadde denne da han var gift m ekskona og frem til for noen år siden. Når jeg går gjennom den er det masse nummer lagret på den og det er nummer som «ThaimassasjeLin» «MassasjeOslo1000», «MassasjeRøa» og flere sånne asiatiske jentenavn. Jeg spør samboeren min om dette og han sier først han ikke husker hvor det kommer fra fordi det er mange år siden.. Så spør jeg direkte om det er eskorter eller noe sånt siden det er navn på personene også men han sier han aldri i verden har gjort noe sånt. Jeg syns også det er ganske spesielt å ha sånne navn og steder lagret uten å liksom huske hvor det kommer fra.. Til slutt la vi den død men jeg har kvernet på dette hvert eneste våkne øyeblikk siden i går. Han sa også at på den tiden han brukte den mobilen jobbet han som håndtverker og at det kunne være navn på kunder han hadde lagret der og da.. Flere av nummerne het jentenavn (asiatiske) med 1000 eller 2000 bak så da tenker vel alle at det kan være pris f.eks… Samboeren min virket hvertfall ikke noe stresset over dette og sier han aldri har vært på et sånt sted eller kjøpt sånne tjenester.. Han har heller aldri nevnt at massasje er noe han liker så derfor skjønner jeg hvertfall ikke hvorfor han har sånne nr på tlf. Han og ekskona sov på hvert sitt soverom de siste 4 Årene før de ble skilt så jeg spurte også om det hadde sammenheng med dette, men han sier det har det ikke. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 123bf...d91 Jeg hadde tenkt at han lyver. Han har nesten garantert kjøpt noen tjenester av disse damene. Kan være damer som tilbyr happy ending på massasje studioer som ligger bak disse nummerene. Snakker dessverre av erfaring. Jeg tok samboeren min i å ha kjøpt happy ending på massasje studioer. Jeg sjekket tlf hans. Ja fy fy.. Men det han gjorde mot meg var mye verre. Viss du går på google maps på hans tlf så kan du sjekke hvilke steder han har besøkt. Jeg hadde ikke stolt på han. Du kan jo kanskje høre med ex kona hans om hun oppdaget noe. Hore kunder er noen svin 🤢 Anonymkode: c5d7d...d94 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde tenkt at han lyver. Han har nesten garantert kjøpt noen tjenester av disse damene. Kan være damer som tilbyr happy ending på massasje studioer som ligger bak disse nummerene. Snakker dessverre av erfaring. Jeg tok samboeren min i å ha kjøpt happy ending på massasje studioer. Jeg sjekket tlf hans. Ja fy fy.. Men det han gjorde mot meg var mye verre. Viss du går på google maps på hans tlf så kan du sjekke hvilke steder han har besøkt. Jeg hadde ikke stolt på han. Du kan jo kanskje høre med ex kona hans om hun oppdaget noe. Hore kunder er noen svin 🤢 Anonymkode: c5d7d...d94 Ts her.. har gjort det men siden han jobber som håndverker er han «overalt» hele tiden.. Og mange av de massasjestedene / damene har ikke adresse ute pga politi sikkert Anonymkode: 123bf...d91 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her.. har gjort det men siden han jobber som håndverker er han «overalt» hele tiden.. Og mange av de massasjestedene / damene har ikke adresse ute pga politi sikkert Anonymkode: 123bf...d91 Viss du går inn på eskorte sider og ser under klinikker i fylket. De reklamere med "massasje" ikke eskorte. Særlig i Oslo området. Jeg tenker dessverre i ditt tilfelle at det er eskorter og ikke massasje med happy ending. Håper du finner ut av det ❤️ Anonymkode: c5d7d...d94
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Viss du går inn på eskorte sider og ser under klinikker i fylket. De reklamere med "massasje" ikke eskorte. Særlig i Oslo området. Jeg tenker dessverre i ditt tilfelle at det er eskorter og ikke massasje med happy ending. Håper du finner ut av det ❤️ Anonymkode: c5d7d...d94 Takk❤️ Han sier nå at han «kanskje» har søkt det opp i en dårlig periode med ekskona men allikevel.. når det er lagret med navn og pris. Han påstår han aldri har brukt en krone på sånt Anonymkode: 123bf...d91
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk❤️ Han sier nå at han «kanskje» har søkt det opp i en dårlig periode med ekskona men allikevel.. når det er lagret med navn og pris. Han påstår han aldri har brukt en krone på sånt Anonymkode: 123bf...d91 Veldig spesielt uansett å lagre det på tlf. Klarer du å se om han har samtale logg med noen av disse nummerene? Jeg fant ut at samboeren hadde kontaktet eskorte på mail. Nektet for å ha truffet henne. Jeg tok kontakt med henne og spurte om de hadde truffet hverandre. Hun svarte nei. Mange menn tar kontakt med henne men gjennomføre ikke treff. Er mulig at din mann ble kun med tanken og at han aldri gjennomførte det. Jeg ville gravet litt mer. Litt naivt å stole på menn som har slike holdninger i forhold til sex kjøp. Håper du får hele sannheten frem 🙏 Anonymkode: c5d7d...d94 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Ville løpt og ikke sett meg tilbake. Kanskje også anmeldt, da prostitusjon er ulovlig. Å kjøpe sex er ulovlig. Å selge sex er i prinsippet lov. Anonymkode: 7553c...725 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 Jeg hadde sendt melding å spurt hva som inngår i prisen nå..fra et hemmelig nr.kanskje du får svar.selvfølgelig har han kjøpt sex..men var jo før din tid.kanskje han er flau over det..men juger om det Anonymkode: 9fd9a...e80 1
Mrs.Under Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 Dette skjedde før du traff han. Du må la dette ligge, du kan ikke straffe han for noe som han har gjort før han visste at du fantes. At det oppleves som ubehagelig kan jeg forstå, men alle har en fortid, og kanskje er det mer "grums" i hans enn du pr nå er komfortabel med, men altså, dette må du bare komme over. La det ligge. Ikke grav i det. Det er ikke ditt problem. Problemet vil være om disse numrene dukker opp på den telefonen han bruker nå. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 fortiden er fortiden! skal man likesom bli straffet for noe sånn de neste femti eller seksti årene liksom? Anonymkode: 696d1...12b
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #18 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): fortiden er fortiden! skal man likesom bli straffet for noe sånn de neste femti eller seksti årene liksom? Anonymkode: 696d1...12b Ts her.. Noen ting kan man selvfølgelig legge bak seg men det å være med eskorter er å gå over en grense som MANGE ikke gjør. Det er også ulovlig og sier mye om en person Anonymkode: 123bf...d91 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts her.. Noen ting kan man selvfølgelig legge bak seg men det å være med eskorter er å gå over en grense som MANGE ikke gjør. Det er også ulovlig og sier mye om en person Anonymkode: 123bf...d91 Enig med ts! Alvorlig karakterbrist og burde fått alarm bjellene til ringe hos de fleste oppegående mennesker. Anonymkode: c5d7d...d94 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 Fortid er fortid sier damer her når det gjelder deres egen eller andres løse fortid med hundrevis av partnere i ungdommen, men så fort en mann i et svakt øyeblikk har tatt den enkle utveien for å få litt nærhet, da er helvete løs. Dobbeltmoralen lenge leve. Damer kan få seg et ligg når som helst, det er ikke like enkelt for menn. Og nei, jeg støtter ikke menneskehandel før noen beskylder meg for det. Anonymkode: 42652...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå