AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 vet det finnes mange og kanskje altfor mange som har hatt dårlige erfaringer med menn, håper ikke noen sier meg imot, hvis så. begrunn!!!!! siden russetiden , hadde jeg sex med en del, etter sexen latet de som ingenting mange viser interesse i studietiden og etter sex i fadderuka, hosta igjen seif!! nå kommer det en kunde som har vist interesse på jobb i fem år, uten å prøve seg hallo hva er galt med dem??? noen andre som er enige? Anonymkode: 1b44b...838
spinner Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Du er på kvinneguiden! Knock yourself out... 4 2
AnonymousBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Jepp, ble utsatt for et seksuelt overgrep av en nær relasjon. Han er eldre og i mine øyne skummel, så dessverre gjør alle andre menn også skumle. Trekker meg unna dem, og får nærmest panikkanfall eller veldig panikk dersom jeg ikke får trukket meg fysisk unna. Veldig ubehagelig og vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: mange viser interesse i studietiden og etter sex i fadderuka, hosta igjen seif!! Hva betyr "hosta igjen seif"? 46 minutter siden, AnonymBruker said: nå kommer det en kunde som har vist interesse på jobb i fem år, uten å prøve seg Du får si fra til sjefen din da, om du ikke ønsker å irettesette kunden selv Anonymkode: 15fe6...283
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Ja, men det som har reddet meg mye fra å få dårlig forhold til menn generelt er å skylde på personer som gjorde meg vondt, ikke på kjønnet totalt sett. Det er selvfølgelig slik at menn er like ulike som vi kvinner er det, og akkurat som at jeg finner det uriktig å bli beskyldt for hva andre kvinner har gjort og gjør, så er det ikke rettferdig at menn generelt skal bære skylden for hva noen menn har gjort og gjør. Da jeg hadde vært i et par negative forhold tok jeg et oppgjør med MEG SELV i forhold til hvilke menn jeg ga sjansen, og at jeg hadde vært for dårlig på å stille krav og sette gode og kloke grenser, og holde meg strengt til det. Etter det ble jeg mindre opptatt av om menn ville ha meg, og mest opptatt av om jeg ville ha mannen, og om han var bra for meg. Det var riktig fokus, og derfra har jeg styrt unna menn som ikke var gode menn. Anonymkode: 4e64a...f10 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): nå kommer det en kunde som har vist interesse på jobb i fem år, uten å prøve seg Så i de siste fem årene er det ingen dårlige erfaringer, bortsett fra denne typen som ikke vier deg nok interesse? Anonymkode: 6879a...916
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Teller det når det gjelder man selv. Jeg er min verste fiende. Jeg er en mann. Anonymkode: 4a102...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Ja har massevis dårlig erfaring, har gitt opp så. Anonymkode: b1e9f...da9
Hallo12345 Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Ja, har mange ganger ønsket at jeg bar lesbisk. Men ikke fordi de har vært så «onde», men fordi jeg blir så lei av at de kan være så hjernedøde.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Bare dårlige erfaringer med menn. Men jeg vet det finnes gode der ute, de vil bare ikke ha meg. Anonymkode: 9a0e4...c79
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Har blitt bedratt av to kjærester så det suser og vært sammen med en som valgte alkohol foran meg og barnet. Mange menn kan man aldri stole 100% på. Anonymkode: 6c493...411
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: vet det finnes mange og kanskje altfor mange som har hatt dårlige erfaringer med menn, håper ikke noen sier meg imot, hvis så. begrunn!!!!! siden russetiden , hadde jeg sex med en del, etter sexen latet de som ingenting mange viser interesse i studietiden og etter sex i fadderuka, hosta igjen seif!! nå kommer det en kunde som har vist interesse på jobb i fem år, uten å prøve seg hallo hva er galt med dem??? noen andre som er enige? Anonymkode: 1b44b...838 Ikke alle menn er slemme. Kvinner må utvide horisonten sin og velge menn som er snille. Har blitt avvist utallige ganger fordi jeg er «for snill». Samtidig får slemme menn fitte så ofte de vil. Det hjelper ikke å klage når man velger feil menn Anonymkode: 1b90c...198
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke alle menn er slemme. Kvinner må utvide horisonten sin og velge menn som er snille. Har blitt avvist utallige ganger fordi jeg er «for snill». Samtidig får slemme menn fitte så ofte de vil. Det hjelper ikke å klage når man velger feil menn Anonymkode: 1b90c...198 Jeg har bare vært sammen med selverklært snille menn. De er ikke så snille skjønner du, det er de som har behandlet meg desidert verst. Anonymkode: 9a0e4...c79 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #14 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bare vært sammen med selverklært snille menn. De er ikke så snille skjønner du, det er de som har behandlet meg desidert verst. Anonymkode: 9a0e4...c79 Enig. Prøvde ut en "selverklært snill " en jeg også. Han var den slemmeste. Anonymkode: e296e...f57 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Prøvde ut en "selverklært snill " en jeg også. Han var den slemmeste. Anonymkode: e296e...f57 Da er det jo enkelt. Gå for selverklærte bad boys, det er de virkelige pusekattene. Anonymkode: 6879a...916
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 11.44): vet det finnes mange og kanskje altfor mange som har hatt dårlige erfaringer med menn, håper ikke noen sier meg imot, hvis så. begrunn!!!!! siden russetiden , hadde jeg sex med en del, etter sexen latet de som ingenting mange viser interesse i studietiden og etter sex i fadderuka, hosta igjen seif!! nå kommer det en kunde som har vist interesse på jobb i fem år, uten å prøve seg hallo hva er galt med dem??? noen andre som er enige? Anonymkode: 1b44b...838 Du tenker ikke at det kanskje er dine egne valg som har vært litt uheldige her? Hvor lenge hadde du kjent de du hadde sex med feks? Hadde du avklart at dere ønsket det samme (altså forhold)? Og er du sikker på at "interessen" fra kunden ikke bare er vanlig sosial vennlighet, siden han faktisk IKKE har prøvd seg (dermed så vet du ikke at han er interessert). Det finnes dårlige menn, og dårlige kvinner, men min erfaring er at det er flest bra av begge kjønn. Men en enorm mange misforståelser mellom kjønnene basert på ulike forventninger og elendig kommunikasjon. Bombe, ingen er tankelesere. Anonymkode: ff32a...f01 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 Jeg er gift med verdens snilleste, mest omsorgsfulle og bunnsolide mann. Jeg er bifil og har flere forhold til kvinner bak meg. Jeg har hatt forhold til kvinner som var lite emosjonelt ivaretakende og som absolutt var mindre omsorgsfulle en ham jeg er sammen med nå. (Jeg ville nok ikke sagt at de var "slemme", men mindre ivaretakende, uansett hva det nå var som var årsaken.) Så jeg er ikke med på at alle menn er kjipe og at kvinner nødvendigvis er snille. Derimot bør man spørre seg hva det er som gjør at man stadig faller for "bad boys". (Jeg på min side kan sikkert spørre meg hvorfor jeg faller for stødige, solide menn, og kvinner som er dramaqueens av en annen verden. Vi har alle vårt.) Anonymkode: 836fe...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå