AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Ikke alle vil - eller kan bli forelsket (sier de). Men funker det egentlig å date noen uten forelskelse hvis det skal utvikle seg til et stabilt forhold ? Anonymkode: 158fd...ad9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Jeg dater hvis jeg er betatt, ja, for å se om det utvikler seg forelskelse. Anonymkode: 9c0cb...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Jeg er en av de som ikke så lett blir forelsket, og var sammen med mannen min i ca 3 mnd før jeg fikk dypere følelser for ham. Om det var forelskelse eller kjærlighet som kom etter 3 mnd skal jeg ikke si, men det var på den tiden jeg bare ville være sammen med ham, savnet ham før han gikk ut døren, hadde sommerfugler i magen når jeg visste at vi skulle møtes igjen, og jeg ble seksuelt tiltrukket av ham. På denne tiden "datet" vi ikke. (Vi møttes, likte hverandre, og hvis vi kysset offentlig og i edru tilstand var vi sammen) Jeg må vel svare ja på spørsmålet om jeg "dater" over lengre tid uten forelskelse. Anonymkode: ab564...074 4
exictence Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Ja, hvis jeg liker personen godt. Men må innrømme at jeg helst må kjenne på noen kriblinger. Har prøvd å date noen kjekke flere ganger uten å kjenne forelskelse, men til nå har ikke det fungert for meg. Jeg synes egentlig man skal gi det en sjanse. Mens noen ganger er det jo et klart nei, at det ikke vil fungere som kjærester.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Ja. jeg er ikke av typen som blir veldig forelsket. jeg blir interessert og betatt, og hvis det går veien så blir jeg etter hvert veldig glad i personen. Men forelsket? nei, føler vel ikke at jeg har vært det direkte. Hvis jeg liker vedkommende og er fysisk tiltrukket så dater jeg personen og ser hva det utvikler seg til. Anonymkode: 44d16...628 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Ja, det kan jeg gjøre. Jeg blir ikke så lett forelsket. Anonymkode: ca200...480 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke alle vil - eller kan bli forelsket (sier de). Men funker det egentlig å date noen uten forelskelse hvis det skal utvikle seg til et stabilt forhold ? Anonymkode: 158fd...ad9 Var ikke veldig forelsket i min kone! Men jeg likte henne og var betatt på en måte. Det ekteskapet varte i 25 år! Så har jeg etter dette blitt skilt og var alene noen år. Ble så hodestups forelsket i en kvinne. Det forholdet varte i 4 måneder før hun takket for seg og jeg satt tilbake knust. Forelskelse er helt vanvittig oppskrytt, man blir blindet og tar dårlige valg. Anonymkode: 9e8d4...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Var ikke veldig forelsket i min kone! Men jeg likte henne og var betatt på en måte. Det ekteskapet varte i 25 år! Så har jeg etter dette blitt skilt og var alene noen år. Ble så hodestups forelsket i en kvinne. Det forholdet varte i 4 måneder før hun takket for seg og jeg satt tilbake knust. Forelskelse er helt vanvittig oppskrytt, man blir blindet og tar dårlige valg. Anonymkode: 9e8d4...0bb Dette tror jeg er veldig sant. Man skal ha enorm flaks for at en hodestups forelskelse faktisk skal bli et varig forhold. Nettopp fordi man blir blind for alle ulikheter. Blir man kjent over tid og lar følelsene vokse fram har man et mye mer solid utgangspunkt. Anonymkode: 44d16...628
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Må ikke være forelsket for å like noen.... Jeg må ha sex for å knytte meg enda mer, så pleier å ha sex på 2-3 date... Anonymkode: 8fc67...7a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå