AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Jeg og eksen (regner jeg med) slo opp for en uke siden. Vi slo egentlig ikke opp, vi hadde en heftig diskusjon og har ikke snakket siden. Regner med at det er slutt. Greit det. Jeg lurer på en annen ting. Jeg sliter med helse nå og venter spent på svar fra legen. Har vært til flere undersøkelser i det siste. Han eksen min har fulgt med og spurt om det mye mens vi var sammen, men hvorfor ikke nå? Jeg skjønner at forholdet kanskje er ferdig og vi ikke er kjærester lenger, men hva med å være en venn og sende meg en melding "hey, hvordan går det med helsa, har du fått svar fra legen?". Eller driter man i vedkommende automatisk den dagen det blir slutt? Begynner å tvile sterkt på at han egentlig brydde seg da vi var sammen. Anonymkode: 421d3...113 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Sånn er det faktisk når det blir slutt. Det er ikke sunt å fortsette å ha kontakt, man må komme seg videre. Det betyr ikke at han ikke har brydd seg eller bryr seg. Anonymkode: 0ce2d...0a1 14
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og eksen (regner jeg med) slo opp for en uke siden. Vi slo egentlig ikke opp, vi hadde en heftig diskusjon og har ikke snakket siden. Regner med at det er slutt. Greit det. Jeg lurer på en annen ting. Jeg sliter med helse nå og venter spent på svar fra legen. Har vært til flere undersøkelser i det siste. Han eksen min har fulgt med og spurt om det mye mens vi var sammen, men hvorfor ikke nå? Jeg skjønner at forholdet kanskje er ferdig og vi ikke er kjærester lenger, men hva med å være en venn og sende meg en melding "hey, hvordan går det med helsa, har du fått svar fra legen?". Eller driter man i vedkommende automatisk den dagen det blir slutt? Begynner å tvile sterkt på at han egentlig brydde seg da vi var sammen. Anonymkode: 421d3...113 Jeg tror ikke det er ett svar på dette. Men mulig han må distansere seg på denne måten (kan være lurt om det ble hett) før han snakker med deg igjen. Jeg opplever at kvinner (ikke arrester meg nå!) reagerer/overtenker så utrolig mye og "småting". Chill, tenk deg om selv
Hulderen Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Han kan fortsatt bry seg om deg. Men hvis han sender den meldingen, så kan han være redd for at du tror det er et forsøk fra ham om å bli sammen igjen, eller at det skal virke som om han ber om unnskyldning, mens han kanskje håper på en unnskyldning fra deg. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Her er folk veldig forskjellige, men dere har jo hatt en stor konflikt og så bare ikke snakket sammen. Hvor gamle er dere egentlig? Anonymkode: bd1d1...07d 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og eksen (regner jeg med) slo opp for en uke siden. Vi slo egentlig ikke opp, vi hadde en heftig diskusjon og har ikke snakket siden. Regner med at det er slutt. Greit det. Jeg lurer på en annen ting. Jeg sliter med helse nå og venter spent på svar fra legen. Har vært til flere undersøkelser i det siste. Han eksen min har fulgt med og spurt om det mye mens vi var sammen, men hvorfor ikke nå? Jeg skjønner at forholdet kanskje er ferdig og vi ikke er kjærester lenger, men hva med å være en venn og sende meg en melding "hey, hvordan går det med helsa, har du fått svar fra legen?". Eller driter man i vedkommende automatisk den dagen det blir slutt? Begynner å tvile sterkt på at han egentlig brydde seg da vi var sammen. Anonymkode: 421d3...113 Når dere hadde en diskusjon og ikke har pratet siden så vil det nok være vanskelig å sende en slik melding - det står en stor elefant midt i det rommet deres. Anonymkode: ded93...649 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Det kommer egentlig helt an på. Har jeg vært i forholdet så langt på overtid at alle følelser har forsvunnet, så er det selvsagt ikke følelser der. Men ellers er det selvsagt mange følelser etter et brudd. Men det er bare sunt å ikke ta kontakt med eksen etter et brudd, for å klare å komme seg videre på best mulig måte. Anonymkode: 76a67...902 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Hulderen skrev (26 minutter siden): Han kan fortsatt bry seg om deg. Men hvis han sender den meldingen, så kan han være redd for at du tror det er et forsøk fra ham om å bli sammen igjen, eller at det skal virke som om han ber om unnskyldning, mens han kanskje håper på en unnskyldning fra deg. Jeg hadde ikke tenkt sånn, nei. Men nå, når han ikke engang kan spørre om legen, tenker jeg at han aldri har brydd seg og alt før var fake og skuespill. Jeg ville spurt han. Anonymkode: 421d3...113 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Snu situasjonen - hadde du kontaktet han etter brudd for å spørre om helsa? Etter opphetet diskusjon som angivelig førte til brudd. Tenkes at han lurer, men siden dere ikke er par, så klarer han å la være. Anonymkode: 931f9...ef7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det kommer egentlig helt an på. Har jeg vært i forholdet så langt på overtid at alle følelser har forsvunnet, så er det selvsagt ikke følelser der. Men ellers er det selvsagt mange følelser etter et brudd. Men det er bare sunt å ikke ta kontakt med eksen etter et brudd, for å klare å komme seg videre på best mulig måte. Anonymkode: 76a67...902 Vi snakker om å spørre om helse 3-4 dager etter bruddet. Har man ingen følelser da, hadde man ingen følelser før heller. Anonymkode: 421d3...113 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Snu situasjonen - hadde du kontaktet han etter brudd for å spørre om helsa? Etter opphetet diskusjon som angivelig førte til brudd. Tenkes at han lurer, men siden dere ikke er par, så klarer han å la være. Anonymkode: 931f9...ef7 Absolutt! Anonymkode: 421d3...113
Carrot Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 spørsmålet du bør stille deg er hvorfor har dere ikke snakket sammen? Er det fordi du venter på at han skal strekke ut en hånd først liksom? 3 1
exictence Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer egentlig helt an på. Har jeg vært i forholdet så langt på overtid at alle følelser har forsvunnet, så er det selvsagt ikke følelser der. Men ellers er det selvsagt mange følelser etter et brudd. Men det er bare sunt å ikke ta kontakt med eksen etter et brudd, for å klare å komme seg videre på best mulig måte. Anonymkode: 76a67...902 Tenker jeg og. Jeg slutter ikke å bry meg, men tar ikke kontakt. Jeg tror det beste er bare å gå videre. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi snakker om å spørre om helse 3-4 dager etter bruddet. Har man ingen følelser da, hadde man ingen følelser før heller. Anonymkode: 421d3...113 Jo, det kan godt være. Men tror det beste er for begge parter å la være med å ta kontakt. Men la oss si at han aldri brydde seg, som du sier dersom......Da er han jo ikke verdt at du vil ha kontakt med ham heller. Tenk det om. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når dere hadde en diskusjon og ikke har pratet siden så vil det nok være vanskelig å sende en slik melding - det står en stor elefant midt i det rommet deres. Anonymkode: ded93...649 Vanskelig når man ikke bryr seg om vedkommende. Som sagt, er det ok at forholdet ikke fungerer og at man ikke er kjærester, men har man ikke vært venner, først og fremst venner, nære personer som har brydd seg om hverandre? Helt uforståelig for meg. Jeg ville uten tvil sendt en slik melding, gjerne flere, og ikke fordi jeg ønsker eksen tilbake, men fordi han ikke er en fremmed person og jeg bryr meg fortsatt om hvordan han har det. Lurer han virkelig ikke på hvordan det går? Om jeg kanskje fikk noe dårlig svar? Ærlig talt... Anonymkode: 421d3...113 1
exictence Skrevet 29. august 2022 #15 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Absolutt! Anonymkode: 421d3...113 Vel, alle tenker ikke sånn.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #16 Skrevet 29. august 2022 Nei, men jeg setter kanskje noen grenser. Å følge opp helsa til eksen er blant de tingene jeg ville latt ligge med mindre eksen var alvorlig fysisk eller psykisk syk. Anonymkode: 7f3b1...47b 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #17 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, men jeg setter kanskje noen grenser. Å følge opp helsa til eksen er blant de tingene jeg ville latt ligge med mindre eksen var alvorlig fysisk eller psykisk syk. Anonymkode: 7f3b1...47b Vi snakker om alvorlig, ikke influensa liksom. Anonymkode: 421d3...113
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #18 Skrevet 29. august 2022 exictence skrev (31 minutter siden): Vel, alle tenker ikke sånn. Da er det vanskelig å tro at man egentlig bryr seg. Anonymkode: 421d3...113
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #19 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi snakker om alvorlig, ikke influensa liksom. Anonymkode: 421d3...113 Jeg sendte eksen til psykolog av en grunn. Men satte også grenser. Anonymkode: 7f3b1...47b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det vanskelig å tro at man egentlig bryr seg. Anonymkode: 421d3...113 Om man ikke skal være sammen, kan være sunt å få litt avstand. Anonymkode: 7f3b1...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå